Δεν περίμενα ότι το Σαββατοκύριακο μου με τον Θέμη θα αποφαινόταν τόσο διαφωτιστικό ώστε να με αποτρέψει από μία ακόμη παρορμητική απόφαση που αναμφισβήτητα θα μετάνιωνα το επόμενο πρωί ξυπνώντας.
Αισθάνομαι περήφανη που δεν ενέδωσα και ταυτοχρόνως χαρούμενη. Παράλληλα όμως ανησυχώ πως η χθεσινή κίνηση του Τέο θα ζημιώσει την ήδη εύθραυστη φιλία μας. Αντί να απασχοληθώ με το πρόβλημα αυτό και να σκαρφιστώ να βρω τρόπο να επανορθώσω φαίνεται πως την μέρα μου θα την ξοδέψω καθαρίζοντας και σκουπίζοντας τον χαμό που άφησε πίσω του το ξεσαλωμένο πάρτι της Αμελί.
Οι κοντινότεροι φίλοι της έμειναν εδώ για το βράδυ και βρίσκω τους μισούς ξαπλωμένους στα πατώματα και τους άλλους μισούς τάβλα κοιμισμένους πάνω στα έπιπλα. Ο Μάριο που αποκοιμήθηκε στον καναπέ μου έχει απομεινάρια εμετού κολλημένα στο πρόσωπο κι ολόκληρο το σπίτι ζέχνει από την αψιά, φαρμακερή αυτή μυρωδιά. Πιθανολογώ ότι δεν είναι ο μόνος με πειραγμένο στομάχι.
Με κλειστή την μύτη ανοίγω το ψυγείο να πάρω το τσάι μου να πιω. Όταν το βρίσκω άδειο μου πέφτει το σαγόνι. Το είχα γεμίσει με τρόφιμα πριν από μερικές μέρες και υπήρχαν χαρτοτυλιγμένα σαλάμια και τυριά για σάντουιτς. Σάλτσες, μερικά τουρσιά και ετοιμομαγειρεμένα τρόφιμα. Κονσέρβες στις ντουλάπες της κουζίνας...
Τα εξαφάνισαν όλα.
Δεν έχω το κουράγιο να ασχοληθώ με αυτό το χάλι έτσι την κάνω για την σχολή φορώντας τα ίδια ρούχα με χθες. Τα υπόλοιπα βρίσκονται στο δωμάτιο της Αμελί, αλλά ο γυμνός πισινός του Κώστα που αχνοφαίνεται από την ανοιχτή χαραμάδα με αποτρέπει από το να μπω εκεί μέσα.
Εισχωρώντας βαθύτερα στην παθολογία και θεράπευση του μυοσκελετικού ασχοληθήκαμε με την χειρομάλαξη. Την αρχαιότερη ίσως μέθοδο θεραπείας με βάση τα λεγόμενα του καθηγητή. Με χαλαρωτικό μασάζ μειώνουμε την τάση στους μυς και ηρεμούμε το νευρικό σύστημα ανακουφίζοντας από πόνους και πιασίματα. Για το σπίτι έχουμε να μελετήσουμε μερικές από τις ογδόντα τεχνικές που εφαρμόζονται.
Κάνω την πρώτη μου πρακτική εξάσκηση πάνω στην Αμελί η οποία μουγκανίζει υποδεικνύοντας τα σημεία που θέλει να ασκήσω μεγαλύτερη πίεση. Παρά τον δυνατό της πονοκέφαλο έκανε τον κόπο να συμμαζέψει τα σκουπίδια και να τακτοποιήσει αλλά όχι και να καθαρίσει. Το σπίτι χρειάζεται εκ νέου απολύμανση.
«Έχεις πολύ καλά χέρια», με φιλοφρονεί συνεχίζοντας να απολαμβάνει την δωρεάν της συνεδρία. Ο καθηγητής μας είχε δίκιο όταν είπε πως εμπειρικά θα μάθουμε να αναγνωρίζουμε τα πιασμένα σημεία επειδή όταν τα ακουμπάς σου θυμίζουν καραβόσκοινο.
ESTÁS LEYENDO
Πρωταθλητές στην Αμαρτία
RomanceΜια μοιραία συνάντηση, δύο αντίθετες ψυχές και ένας άκαυτος πόθος. Εκείνη αρνείται πως θα πέσει πρόθυμα στο κρεβάτι του. Εκείνος της ορκίζεται πως θα την κάνει δική του. Μια ανήθικη συμφωνία που θα πλέξει τις μοίρες δύο ανθρώπων σε έναν επικίνδυ...