- Οικογενειακό Δείπνο -
Το δείπνο είναι πληκτικά ανυπόφορο. Αν μπορούσε να πεθάνει κανείς από βαρεμάρα θα ήμουν αναμφισβήτητα υπολογίσιμη υποψήφια. Μισή ώρα τώρα η θεία Κατερίνα φλυαρεί για το σπίτι τους στο Λουξεμβούργο και τα επιτεύγματα των παιδιών τους.
Μάλιστα τον μικρότερο γιο τον σπρώξανε στο τένις έτσι βρίσκει την ευκαιρία να κοκορευτεί για τα χρυσά του κύπελα.
«Ο προπονητής του λέει πως είναι κρυφό ταλέντο. Από τους καλύτερους της ηλικίας του», αμέτοχη την παρακολουθώ να μιλάει ρίχνοντας κλεφτές ματιές στην θεία Λένα η οποία τσιγκλίζει τον άνδρα της να ξυπνήσει αφού κοντεύει ο άνθρωπος να αποκοιμηθεί στο τραπέζι.
«Τουλάχιστον τα δικά του αυτιά δεν θα ματώσουν», σκύβει ο Τέο να μου ψιθυρίσει και το πρόδηλο γέλιο μου τραβάει την προσοχή όλων. Απολογούμαι χαχανίζοντας υπό την απειλή του δολοφονικού βλέμματος της θείας.
Η μητέρα γελάει διακριτικά και εκείνη.
«Τι αποφάσισες να κάνεις εσύ τελικά με το τένις σου Ρεβέκκα;», στρέφει την προσοχή σε μένα πλέκοντας τα δάχτυλα των χεριών της αναμεταξύ τους μπροστά από το σαγόνι. «Ο αδερφός μου θυμάμαι πάντα παραμιλούσε για το πόσο πίστευε ότι θα θριάμβευες στο εξωτερικό»
«Αποφάσισα να πάρω διαφορετικό δρόμο», σιγανόφωνα της απαντάω. Εξοργίζομαι που τολμάει να πιάνει τον πατέρα μου στο στόμα της.
«Μα γιατί; Αφού όλοι σε επαινούσαν στις εφημερίδες και τα χαρτιά»
«Ίσως να μην ήτανε γραφτό», αποκρίνομαι.
«Ή ίσως να μην ήσουνα τόσο καλή όσο νόμιζε», πετάει την μπηχτή της φορτίζοντας την ατμόσφαιρα στο τραπέζι. Οι δικοί μου άνθρωποι βρίσκονται σε επιφυλακή λες και πόλεμος μαίνεται να ξεσπάσει.
«Γιατί δεν επανερχόμαστε στα βασικά και να χαλαρώσουμε λίγο όλοι μας;», ο θείος Γρηγόρης επεμβαίνει προτείνοντας. Καταπίνω μια ανάσα και ανακάθομαι στην καρέκλα ατενίζοντας με βλέμμα γερακίσιο την λατρευτή μου θεία που τόσο θέλω να σφίξω στην αγκαλιά να την στραγγαλίσω.
Υποθέτω ότι τα αισθήματα είναι αμοιβαία.
Αρχίζει λοιπόν το ευτυχές ζεύγος να ψάλλει για ελαττώματα και επιδιορθώσεις που πρέπει να γίνουν σε διάφορα μέρη του σπιτιού προκειμένου να θεωρηθεί βιώσιμο για να ρίξουν την τιμή όσο το δυνατόν περισσότερο. Καταλήγουν ωστόσο σε ένα ικανοποιητικό ποσό βάση των όσων κρυφάκουσα από τη μητέρα και τη θεία Λένα να συζητάνε.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Πρωταθλητές στην Αμαρτία
RomantizmΜια μοιραία συνάντηση, δύο αντίθετες ψυχές και ένας άκαυτος πόθος. Εκείνη αρνείται πως θα πέσει πρόθυμα στο κρεβάτι του. Εκείνος της ορκίζεται πως θα την κάνει δική του. Μια ανήθικη συμφωνία που θα πλέξει τις μοίρες δύο ανθρώπων σε έναν επικίνδυ...