Raphael se musel opravdu naštvat. Nedostavil se ani na večeři a já tak zůstala napospas ženě naproti.
„Plánujete už váš budoucí život?"
Spoustu takových otázek mi za ten večer položila. Poté se rozhodla, že by tu mohla zůstat déle. A tak se z hodin stalo několik dnů.
„Mohu se zeptat na otce Raphaela?" nebrala jsem si servítky. „Nerad o něm mluví a tak si musím informace hledat jinde."
„Velmi pracuje na chodu firmy," snažila se mě odbít.
„Já myslela, že Raphael je šéfem podniku."
„To ano, ale jeho firma není celá. Velkou část stále vlastní Alfred," napila se ze šampusky. Nejspíš si sem nechala donést nějaké prosecco.
„Syn mu nepřijde důvěryhodný?"
„Na mladé lidi se musí vždy dávat pozor. Ještě nemáte tolik zkušeností, ale pokud tě to zajímá, zbytek zdědí jakmile se ožení," povzdechla si a vložila do úst další lžíci polévky.
„Myslíte, že mi jde o Raphaelovo jmění?" přimhouřila jsem oči.
„Každá chce zaopatřeného muže," mykla pouze rameny. „Je to opravdu dobré. Co je to?"
„Boršč. Rodinný recept," usmála jsem se.
„To jsi vařila ty?" nakrčila obočí.
„Jistě. Kdo jiný?" zeptala jsem se hloupě. Ještě abych to vyzradila služebné a ta toto lahodné tajemství vařila někomu jinému?
„Na tohle tu máte snad lidi," řekla nesouhlasně a já se jen unaveně zahleděla do stolu.
Další kázání o tom, že má práce je jinde a vlastně bych neměla hnout ve vlastním domě ani prstem.
„Někdo má zábavu v pití alkoholu nebo drogách, já ve vaření," usmála jsem se na ni sladce. „Dojedla jsem a nejspíš se do mě druhé jídlo už nevejde, takže bych se teď s vaším dovolením odebrala do své ložnice," bez čekání na její reakci jsem se zvedla od stolu.
„Poslyš Lilith, nepramení ta tvoje nevolnost někde jinde?" prohlížela si mne zkoumavě.
„Buďte klidná. Žádné nemanželské dítě na cestě není," usmála jsem se vřele a zmizela za rohem.
Nedivila jsem se, že Raphael zmizel. Toužila jsem udělat to samé.
Vstoupila jsem do své ložnice, kde byla prázdnotou zející postýlka. Povzdechla jsem si a šla si dá rychlou sprchu.
Sam byla ráda, že měla na hlídání déle než jednu noc. Ale i tak jsem si připadala, že ji obtěžuji. Je to přece mé dítě a neměla bych se ohlížet na nějaké zásady zastaralé ženy.
Už umytá jsem se zabořila do voňavých peřin a zavřela oči. Už aby ta čarodějnice byla pryč.
~~~
Můj spánek tu noc byl sice klidný ale mělký.
Vzbudily mě jednoduše hlasy, co se ozývaly z chodby.
„Měl bys jí domluvit. Nemůže být takhle oprsklá na tvé obchodní partnery," rozeznala jsem hlas Patricii.
Klika náhle cvakla a já vycítila, že někdo vstoupil do místnosti. Snad mě ta suva nejde uzurpovávat i ve spánku.
Matrace postele se prohla a já cítila známou omamnou vůni. Ve chvilce se mé napětí uvolnilo.
Ležela jsem klidně na břiše se zavřenýma očima a vyčkávala na jeho úkony.
ČTEŠ
𝗛𝗜𝗧 𝗠𝗘 𝗛𝗔𝗥𝗗 𝗔𝗡𝗗 𝗦𝗢𝗙𝗧
RomanceZase se vrátil... Nebo možná ani nikdy neodešel. Jedno je však jisté - ten, kdo uteče jednou, bude utíkat už napořád a ten, kdo se marně snaží chránit motýla, ho pomalu připraví o křídla... příběh je sequelem k LIFE IN CHAOS 🎼playlist na spotify: H...