Esselamu aleyküm ve rahmetullah kardeşlerim! Artık duyuru yazmaya korkuyorum, çok uzun oluyor çünkü biliyorum ama çenemi tutamayıp yazacağım yine de ben, affınıza sığınıyorum artık.
ilk olarak üzücü bir olaydan bahsedeceğim. Hepinizin malumu Kabe'de bir vinç kazası meydana geldi ve son olarak 107 kişinin hakkın rahmetine kavuştuğu ve 238 kişinin yaralandığı bilgisi internette var. @haremeyn insatgam hesabından takip edebilirsiniz. Gerçekten çok feci ve elem bir kaza. İnsanlar vincin altında ezilerek can verdiler. Tabii orada ölmek bir nimet, şeref hem de hacca niyetliyken.. Esas mesele biz kendimize dönüp bakmalıyız. Çok sevdiğim bir hocamın bu olaya tepkisi; İkaz üzerine ikaz... Rabbim sen bizi affet, Mağfiretine sığınıyoruz olmuştu. Gerçekten de öyle arkadaşlar, kardeşler. Rabbimin gadabı coşmadan, vakit geç olmadan tevbe ve istiğfarlarımızı yapalım bolca dua edelim.
Bir diğer haber Nesibe'nin ağzından olmayacak olan özel bölümleri biraz daha sonra yayınlamaya karar verdim.Zaten finale adım adım gittiğimizden özel bölümler final ardından gelebilir. Mavi Marmara, Şifa Hastahanesi, İsraildeki hapishanelerle alakalı Nesibe'nin ağzından olmayan bölümler yayınlamayı düşünüyorum, siz ne dersiniz? Bir de başka istekleriniz var mı? Varsa bekliyorum.
Şimdi bir de özel bir şeyden bahsedicem. Bundan yaklaşık bir kaç hafta önce annem bana adalardan bir hediye aldı. Kendisi Direniş'in başından beri sıkı takipçisi ve benim hep destekçimdir. Bu bölümü de okuyacak, haberi yok bunu yazdığımdan ama ben bir de buradan ona teşekkür etmek istiyorum. Bana aldığı hediye ise harika bir sapan! Kudüs gezisinde lazım olur diyerek verdi ama henüz öyle bir gezi planımız hali hazırda yok, bilemiyorum yani :) Dua edin de gideyim arkadaşlar, gerçekten çok istiyorum. Hem Gazze'yi hem Kudüs'ü aksayı görmeyi..
Diğer bir özel mesele ise bu bölümü , yine hep destekçim olan, akıl danıştığım, ikizim, padişahmeranım, nilonum, en bi sevdiğim olan @piaroo 'ya bu bölümü ithaf ediyorum. Kendisinin kitabı da çok harika muhakkak bir bakın derim ben severek hatta bayılarak okuyorum! Bu arada fark ettiyseniz kapak değişti yorumlarınız neler? piaroo bize başka bir kapak tasarladı, multimediada mevcut, onun için de ayrı teşekkürler kendisine . beğenirseniz bir de bunu koyacağım. Sonra çok değerli bir okuyucum daha bana haftalar öncesinde kapak tasarlamıştı.O sıralar kursta olduğum için hiç multimedia koyamadığımdan size gösteremedim kendisinden özür diliyorum şimdi o en sevdiğim okuyuclarımdan biri olan okuyucumun adını vermeyeyim başka bir bölümde özel olarak ismini zikredip çalışmalarını paylaşayım inşallah.
Hakkınızı helal eyleyin, sizi Allah için seviyorum, Allah'a emanet olun! İyi okumalarr!
BAŞTA ÜMMET VE SONRA MİLLETİMİZ İÇİN DUALARINIZI EKSİK ETMEYİİN LÜTFEN!
Sahildeki olayın şokunu henüz atlatamamıştım. 3 gündür Rimal'deki BM okulunundan çıkmamıştım.
Öğretmenler odasında akşama kadar bir noktaya sabit bir şekilde bakarak oturuyor çoğunlukla da uzanıyordum.
Ömer ve Zeynep durumu fark etse de onlara bir şey anlatamayacağımdan yengem çocuklara hasta olduğumu ve benim üzerime gelmemelerini söylemişti.
Yengem de benimle birlikte okulda kalmıştı. Şucaiyyenin en güneyine İsrail zehirli gaz gönderiyordu. 10km mesafeye kadar etkisini gösteren zehirli gazdan yaralanan pek çok hastanın Şifa hastahanesine kaldırıldğı haberlerini yengemin telefon konuşmalarından öğrenmiştim. Hastahaneye gelenden daha fazla da geride kalıp kendi evlerinde bu gazdan dolayı oksijensizlikten vefat eden insanlar da vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİRENİŞ
SpiritualBurası kanın kızıllığının her karışına bulaştığı, gökyüzünün kana bulandığı yerdi . Burası ölümün insana nefesinden daha yakın olduğu yerdi . Gazze'de doğmak; doğuştan direnişçi olmaktı . Küfre, açlığa, susuzluğa, ölüme ve en çok da suskunluğa diren...