-duyuru-

1.4K 132 14
                                    


Esselamu aleyküm kardeşler. Uzunca bir süre(bana göre) buralarda yoktum, yine bir müddet buralarda olamayacağım ama sizinle bir haberi paylaşmaya geldim. Direnişin bir sonraki bölümü ya üç bölüm halinde ya da uzun olarak tek bölüm halinde 1 seferde yayınlayacağım. Aceleye gelsin , yarım yamalak olsun istemiyorum, bekleyenleriniz için özür diliyorum lakin bu aşama finalden önceki son aşama olduğu ve olayların çözümleneceği yerler olduğu için benim nezdimde önemli. Ve Direniş çok uzun soluklu bir macera oldu benim için, vedamı ve teşekkürlerimi şimdi yapmayacağım elbette lakin kopmak ve ayrılmak biraz sancılı olacak. Final artık çok yakın, umarım bahsettiğim o uzun yazı da tez zamanda gelir. İnanın imkan buldukça Direniş'le ilgileniyorum. Selamet ve Hasretle.. Allah'a emanetsiniz..

Her zamanki gibi sizlerden ümmeti muhammede dua etmenizi isteyeceğim. Batı Şeria, Gazze, Suriye, Mısır, Doğu Türkistan, Tacikistan, Somali, Afganistan, adını saydığım sayamadığım yeryüzünde halen nefes almakta olan her bir ümmet ferdine Rabbim merhamet eylesin, bizleri birleştirsin, ferasat, basiret sahibi, doğru sözlü, dik duruşlu müslümanların sayısını arttırsın, Rabbim bize sabır, sebat ve zaferler ihsan eylesin, gökyüzü ve yeryüzü ordusuyla bizlere yardımını göndersin, içimizdeki cahil şeytanlar yüzünden bizi helak etmesin.... Rabbim ümmeti muhammedi ıslah eylesin.. Rabbim yar ve yardımcımız olsun.. amin.

Son olarak iki haber daha paylaşmak istiyorum.

''İsrail'de 'idari tutukluluk' adı altındaki keyfi uygulama, İsrail yargısının Filistinli tutukluları hiçbir suçlamada bulunmaksızın duruşmaya çıkarmadan hapse atmasını öngörüyor. Tutukluluk hali her alti ayda bir yenilebnebiliyor. 

33 yaşındaki Filistinli gazeteci Muhammed el Keyk abimiz uzun süredir tutuklu ve 24 kasımdan bu yana açlık grevinde. Bugun açlık grevinin 74. günü. Gazetecinin salıverilmesi için yapılan her başvuruya İsrail askeri mahkemesi red cevabını verdi.

Aktivist Addamer Prisoner Support Netwrok'un raporuna göre (Addamer Mahkum Destek Ağı) Aralık 2015 itibariyle İsrail'de 6800 Filistinlinin hapiste olduğu tahmin ediliyor. Bunlardan 660'ı 'idari tutuklu'.

Addamer Mahkum Destek Ağı'nın uluslararası avukatlarından Leyt Ebu Ziyad, Keyk'in zorla sağlık kontrolüne alındığını belirtirken, Al Jazeera'ye yaptığı açıklamada "Keyk'e iradesi dışında glukoz iğnesi yapılıyor ve kan testi alınıyor. Zorla besleme yasadışıdır ve işkencedir" dedi. 

Filistin Devleti'nin İsrail'de hapse atılanların durumlarını takip eden yetkilisi İsa Karaj ise gazeteci Keyk'in aclik grgrevinin ilk 54 günde 22 kilo kaybettiğini belirtip, "Bu, Keyk'in ilk hedef alınışı değil. Daha önce de defalarca hapse atılmıştı" hatırlatmasını yaptı. ''

Multimediada Muhammed Abiyi goruyorsunuz, inanılmaz zayıflamış .. Elinde de ailesinin resmi var.. Kendisine bolca dua edelim..

''Suriye Filistin Heyeti Başkanı Ebu Eymen Haşim, son beş yılda İran ve Hizbullah tarafından Suriye'de kuşatılan mülteci kamplarında 3 bin 500 Filistinlinin katledildiğini söyledi.

Yılmaz Bilgen / Yeni Şafak

Suriye'de yaşayan Filistinlilerin sözcüsü Ebu Eymen Haşim, İran-Hizbullah ve Esed ittifakı tarafından 22 bin Filistinlinin halen Suriye zindanlarında olduğunu ve bunlardan 500'ünün cezaevlerinde işkence edilerek öldürüldüğünü, 1000 Filistinlinin de kayıp olduğunu belirtti. Suriyeli Filistinlilerin tamamına yakınının devrim sürecinde Suriye Halkının yanında yeraldığını hatırlatan Haşim şunları söyledi:

AÇLIĞA MAHKUM ETTİLER

"İsrail bizim ebedi düşmanımız, onunla savaşımız bitmez. Ancak geride kalan son 5 yılda Filistinli katletme konusunda İran ve müttefikleri İsrail'i fazlasıyla geçtiler. Daha savaşın ilk günlerinde İran ve Suriye rejiminin ilk hedefi Filistin kampları oldu. Haseke-Hol, Şam-Yermük, Dera, Handarat, Lazkiye kampları İran ve Esed rejimi tarafından vurulmaya başlandı. Sonrasında başta Yermük olmak üzere kamplar ablukaya alındı ve Filistinliler açlığa mahkum edildi."

KATLİAMLAR TEL AVİV'E YARADI

"İran'ın Filistin diye bir davası yok. Bunu İslam ümmetini aldatma aracı olarak kullanıyor. Hizbullah ise İran'ın yayılma stratejisi gereği kullandığı kukla bir örgüt. İran, Esed'i destekleyerek milyonlarca Sünni'nin katledilmesinde baş aktör oldu. İran'ın hamlesi en çok siyonist İsrail'e yaradı, çünkü şimdi 25 bin yaralı, binlerce şehid ve zindanlarda mahkum Filistinli var."

Yermuk Gazze'den beter

2013 yılından buyana uygulanan kuşatmadan dolayı binlerce insanın açlıktan hayatını kaybettiği Yermuk Kampı'nın İran ve Hizbullah tarafından özellikle hedef seçildiğini belirten Ebu Eymen Haşim, kendisinin de Yermuk kampında doğduğunu ve Yermuk'ta tarihin şahitlik ettiği en vahşi öldürme yönteminin İran eliyle gerçekleştirildiğini ifade etti. Suriye Filistin Heyeti Başkanı şu an Yermuk'un durumunun Gazze'den çok daha kötü olduğunu ve bunun bilinçli bir politika olduğuna vurgu yaptı.

dua dua dua....😔

Esselamu aleyküm..

DİRENİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin