Hayırlı Bayramlar

1.3K 170 23
                                    

Selamn aleyküm ve rahmetullah kardeşler, tüm islam aleminin kurban bayramını kutlu ve mübarek olsun. Ümmet olduğumuzu hatırlatan bir bayram olması duasıyla..

Bu güzel günde kötü bir haberi paylaşmak istemezdim fakat duyduğum ve bildiğim için bilmeyen varsa diye bildirmem gerek diye düşündüm.

Aksa mızın etrafı karışık zaten, bu hepinizin malumu ama ne bayrama ne hayırlı günlere rağmen zulüm hiç durmuyor zalim zalimliğimden utanmıyor. Batı Şeria nın Halil kentinde 18 yaşındaki, allahualem, meleklerin bile imrendiği Hedil el-Heşlemun adındaki peçeli bir genç kız 10 veya 15 mermiyle yakın mevziden vurularak vahşice katledildi. Suçu peçesini açmamasıydı. Detayları haberlerden okuyabilirsiniz.

Bu haber beni öylesine sarstı, öylesine kendimden ve hayatımdan utandım ki anlatamam. Ben ne işle meşgulüm? Hangi boş ve faydasız uğraşlarla ziyan ediyorum geri gelmeyecek zamanımı? Rabbimin huzuruna çıktığımda ne diyeceğim? Neyi anlatacağım? Ya Rabbi bunu senin rızan için yaptım dediğim neyim var?

Korkuyorum.. Korkalım..

Belki doğru belki yanlış, Allahualem ama o genç kardeşimin vefatına çok imrendim. Öyle bir ölüm beni üzdü ama ürkütmedi. RABBİM ailesine ve sevenlerine sabırlar versin. İnna lillahi ve inna ileyhi raciun.

Ufak bir not olarak telefonum bozuldu ve kullanamıyorum şu anda ve bayramdan sonraki bir hafta da evimde olamayacağım. Yine de bölümü en kısa sürede yayınlamaya gayret ederim. Sizler için karakterlerin bayramınızı kutladığı kısa bir bölüm yazmak istedim,umarım beğenirsiniz. Sizleri Allah için seviyorum. Rahman 'a emanetsiniz.

Ömer: Selamn aleyküm ablalar ve tüm okuyanlar. Hepimizin bayramı kutlu olsunnnn. Varsa bir dolmanızı tatlınızı alırım :)) Kavurmayı zaten bahsetmiyorum bile, onu kesin yeriz değil mi? :)

Atike: Selamn aleyküm, ay maşallah maşallah ne kadar güzel kızlar var burada böyle? Bayramınız kutlu olsun,gelin bi elimi öpün bakayım. Okuyor musunuz bakıyım siz? Kaç yıl kaldı bitmesine? Ay o güzel parmaklarınza yüzük ne kadar yakışır.

(okuyucular burada koşarak uzaklaşırken yazar gülmektedir :))

Kerim,namı diğer Ebu Nasr Amca:

Esselamu aleyküm. Tüm İslam aleminin ve bilhassa türkiyedeki kardeşlerimizin bayramı mübarek olsun. Sizlerin duasını ve desteğini hep arkamızda hissediyoruz. Biliyoruz bizleri seviyorsunuz, inanın bizler de sizleri çok seviyoruz. İşitiyorum, Kardeşim, sözcümüz Ebu Ubeydeyi ve tüm Kassam erlerine muhabbet besliyorsunuz, Rabbim bizlerin cihadını kabul eylesin, şehitlerimizi katına alsın, sizleri de bizlerle haşretsin. Sakın ola gaflete düşüp, şeytanın oyuncağı olmayın, başınızda taşıdığınız ayetlerle ve müslüman kimliğinizle Allaha sığınıp dimdik bir duruş sergileyin. Vallahi küffarın saltanatı yok olup gidecek,şiddetli bir azap onu yakalayacaktır. Ve vallahi Zafer İslamındır!

Berre:Selamn Aleyküm kızlarrr! Nasılsınız ?? Hepinizin bayramı kutlu olsun. Ay ne güzel şallarınız feraceleriniz var, nereden aldınız ya?! Ah keşke Türkiyede olabilseydim şimdi, neyse yakında gelirim herhalde, geldiğimde alışverişe çıkarız değil mi? :)

Zehra Yengemiz: Selamn aleyküm kıymetli genç hanımlar. Nasılsınız, iyisinizdir inşaAllah? Biz biraz sıkıntıda olsak da Elhamdülillah ala külli hal, Rabbimizin bize verdiği her nimete binlerce kez şükrediyoruz. Bizleri dualarınızda unutmayın. Kendini ümmetin bir ferdi olarak hisseden her kardeşimin bayramı mübarek olsun. insanların kurban edilmediği bayramlar olması duasıyla.. Ümmetin gençlerinden en çok türkiyedeki kardeşlerimizden çok umitliyiz. Lütfen en azından sıkıntıda olan ümmet fertleri için kendinizi zorlayın ve bilinçlenin. Değişin, ve değiştirin vesselam. Selam ve dua ile.. Sizleri seviyorum :)

Abdullah: Esselam aleyküm. (sağa sola bakıyor) Hepimizin kurban bayramı mübarek olsun. Bizlere dua eden herkese teşekkürler. Bir de, ıı, ( saçını geriye doğru eliyle tarıyor ve çarpık bir şekilde gülerek yere bakıyor) Hamzaya karşı beni tutan herkese teşekkürler. Ha unutmadan @17figan kardeşin uyarıları bana ulaşıyor, bu işler zor, dua bekliyorum Allah' a emanet.

Hamza: ( sert bir yüzle yere bakıyor ve sakalını kaşıyor) Kahir ekseriyetle okuyucular bayan, bu yüzden hemen bayramınızı kutlayıp ayrılmak istiyorum. Tüm islam aleminin bayramı mübarek olsun. Dualarınız için teşekkürler. Allah a emanet.

Nesibe: Esselamu aleyküm ve rahmetullahi ve berakatüh. bizleri bu günlere ulaştıran Rabbe hamdü senalar olsun. Burada olmasa da Gazzeyi kendine can bilen kardeşlere selam olsun. Sizlerin sevgisi de duasoı da bizimle, hissediyorum. Eğer aklınıza düşersem dua edin babamı bulayım. Babasını arayan diğer kardeşlerim de bulsun. bizlere bayram o vakit ulaşacaktır.Ümmetin uyanması dileği ve duasıyla. Unutmayın tüm uyuyanları uyandırmaya bir tek uyanık yeter demiş malcolm x, o uyanık neden biz olmayalım? Selam ve dua ile.

DİRENİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin