5. část

11.6K 386 9
                                    


Po příchodu domů na mě čekal milý vzkaz. "Angelo, jeli jsme s tatínkem na týden do Stratfordu kvůli práci, bylo to nečekané a na poslední chvíli, Jesicca je u kamarádky vrátí se zítra. Máma."

 Musela jsem se sama pro sebe usmát. Volný dům! 

Ze skříně jsem si vyndala obyčejné pyžamo a zamířila do koupelny. Tahle noc bude dlouhá! Problesklo mi hlavou. Co jiného než si pozvat nejlepší kamarádku na přespávačku? Jmenuje se Lucy Edwards, je jí 17 a je to moje nejlepší kamarádka.

Vyšla jsem z koupelny a namířila si to k posteli kde jsem měla mobil. Vytočila jsem její číslo a po pár zvonění mi to konečně zvedla.

 „Halooo?"

 „Čauko, sbal si věci dneska spíš u mně, rodiče odjeli na týden pryč, do Kanady, sestra je u nějaké kámošky"¨

 „Pecka, za chvíli mě čekej" řekla a položila.

 Sešla jsem dolu do kuchyně a udělala popcorn + vyndala z lednice colu. Ještě jsem zašla pro brambůrky a už se ozýval zvonek. Otevřela jsem a ve dveřích stála vysmátá Lucy od ucha k uchu.

„Ahoj" řekly jsme ve stejné chvíli a objaly se. Šla si dát věci ke mně do pokoje a já zatím do obýváku na sedačku.  Sedla jsem si a na stole mi zavibroval mobil. Koukla jsem se kdo volá a na displeji svítilo Justinovo jméno. 

„Halo?" 

„Ahoj Ang, chtěl jsem se zeptat, jestli by jsi zítra někam nezašla? Koncerty mi začínají až za 2 měsíce tak chci být s tebou."

Justinův pohled

Nevydržel jsem to, musel jsem jí zavolat. Slyšet ten roztomilý hlásek. Musím být s ní, potřebuji cítit její rty, potřebuji jí obejmout.

 „Klidně, jenom asi až odpoledne protože tu spí Lucy, rodiče na týden odjeli pryč a sestra je u kamarádky" poznal jsem, že se usmívala.

V tom mě něco napadlo. Ještě chvíli jsme si povídali a potom musela končit protože se kamarádka přidala k ní. Neváhal jsem a zavolal jsem Chrisovi.

 „Čau bro, mám nápad, znáš už Ang? Spí u ní kamarádka tak je trošku překvapíme ne?" musel jsem se zasmát.

Angela

„Tak na co se koukneme?" zeptala se mě Lucy.

 „Grand Avenues" řekla jsem a začala se smát, protože obě se toho hororu bojíme. Film byl zhruba v polovině, když se ozval zvonek.

 „Áááááááá" začaly jsme obě křičet a popcorn jsme odhodily k televizi.

 „Já tam nejdu!" ozvala se Lucy. 

„Ani já!" ozvala jsem se. Sledovaly jsme dveře a čekaly co se stane. Nic. Překvapivě?

„Ang, to jsem já, Justin, neboj se" ozvalo se.

 „A jak ti mám věřit? Dokaž to" řekla jsem a schovávala se pod dekou.

 „Dnešní večer?" zasmálo se.

 „Fajn" zvedla jsem se a šla otevřít. Je to on.

Za dveřmi stál vysmátý Bieber a vedle něho nějaký kluk. Byl docela pěkný, hnědý oči, vlasy taky, uplé triko který rýsovalo jeho svaly. Ale na Justina neměl, Justin měl větší. Když jsem si je oba prohlížela musela jsem se kousnout do rtu. Byli sexy, nehorázně sexy. 

Hey, I love you [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat