9. část

9.9K 344 11
                                    

Ráno jsem se probudila na nepříjemné paprsky slunce. Otočila jsem se a podívala jsem se na postel, která byla prázdná. Otočila jsem oči v sloup a zachumlala se do peřin. JÁ + POSTEL = NEKONEČNÁ LÁSKA. Ona nikdy nezklame. Nějak jsem si nevšimla že se dveře od koupelny otevřeli a tam stál Justin. Usmála jsem se a popošla pár kromě k němu. Ruce jsem si obmotala kolem jeho krku a přitáhla si ho k sobě. Přisála jsem se na jeho rty a polibek prohloubila. Ani jsem se nanadála a už mi strčil jazyk do krku.

"Dobré ráno" usmála jsem se mu na rtech.

"Mmmmmm, dobrý" naposledy mě políbil a já se odtáhla.

Vzala jsem si čisté věci a namířila si to do koupelny. Vyčistila jsem si zuby a vlasy vyžehlila aby byly dokonale rovné. Ještě jsem si je projela hřebenem a bylo. Na řasy jsem si dala řasenku a na obličeji zakryla pár nedostatků make-upem.

Převlékla jsem se do čistých věcí. Otevřela jsem dveře od koupelny a Bieber ležel rozvalenej na posteli a něco ťukal do mobilu. "Co děláš?" zeptala sjem se zvědavě protože se divně uculoval, ani nezaregistroval že jsem přišla. "Co-co?" vypleštil oči a hned schovával mobil. Bylo mi to divné no radši jsem to neřešila. "Ptala jsem se co děláš" roztomile jsem se usmála.

"Ale nic, jenom jsem si psal s pár Beliebers" mykl ramenama.

"Okey" zamrmlala jsem až mě skoro neslyšel.

Chytl mě za boky a svalil mě vedle sebe na postel kde mě obejmul a nechtěl pustit. "Co budeme dneska děl-" nestačil doříct protože se ozval můj mobil. Rychle jsem ho vzala ze stolku a přejela po displey na zvednutí hovoru.

"Čágo, belo, brácha, ty, já, Justina, Christian dneska dvojitý rande?" zasmála jsem sem. Tohle je stará dobrá Lucy.

"To je taky dost že jsi se ozvala ty vemeno, jasně proč ne, ve 3 v parku?"

"Okey, budeme tam, miluju tě prasnice" zasmála se.

"Taky tě miluju" řekla jsem s ironií v hlase a Justin spozorněl. Hovor jsem típla a mobil položila zpátky na stolík kde byl. "Kdo to byl? Koho miluješ? Ty mě podvá-" přisála jsem se na jeho rty aby už nic neříkal. Nejdřív byl zaskonečej, ale potom začal spolupracovat. Po chvíli jsem se odtáhla a řekla "Byla to Lucy, volala jestli si nedáme dvojitý rande my dva a ona s Chrisem. Pujdem ne? Ve 3 v parku, neboj nepodvádim tě" usmála jsem se a věnovala mu pusu na tvář.

Sešli jsme dolů do kuchyně kde se už vařil oběd. A sakra, zase pozdě. V duchu jsem se profackovala za to že spim takk dlouho, ale kdo by vedle Justina dlouho spát nechtěl, že? "Ahoj mami" usmála jsem se a dala jí pusu na tvář. "Dobrý Rose" pozdravil Justin mamku. "Zlatíčka, dobrý..sedněte si ke stolu, tady máte obědo-snídani" zasmála se mamka a položila nám na stůl čínu s hranolkama. Takhle po ránu? No už je 1 hodina poobědě, sakra to se bude tloustnout, ale mám na to chuť.

Justinův pohled

Ten telefonát mě zarazil, koho sakra miluje? Nenormálně jsem si oddechl když jsem zjistil že to byla jenom Lucy. S Christianem Beadlesem si musim vážně promluvit. (:DDDD) Dneska to musí vyjít, musim jí to říct, nedokážu to v sobě dál držet.

Společně jsme se najedli, mamce jsem pomohla doma uklidit a bylo hotovo. Justinovi zazvonil mobil tak ho zvedl, i když se mu moc nehtělo.

Justinův pohled

Zazvonil mi mobil, a abych řekl pravdu, nějak jsem ho zvedat nechtěl. No když jsem viděl že mi volá Scooter, musel jsem to vzít. "Halo?" vyprskl jsem. "Hele Bieber uklidni se a rychle přijeď sem! Máme problém brácho!" vyštěkl. "Co se stalo?" zmateně jsem svršil obočí. "Musíš letět na tejden do Austrálie." ..

Hey, I love you [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat