Chci jenom říct, že se omlouvám, ale vůbec nestíhám. Včera jsem nebyla celej den doma. Navíc, je právě 8:30 a já celou noc ani na chvilinku nespala:-D četla jsem si, koukala na videa, prostě všechno různý, takže bych se nedivila, kdyby část byla slabší a přidaná až odpoledne:D
,,Justine, za 3 minuty začínáš!" do šatny přiběhl Scooter.
Justinův pohled
Já toho Scoota fakt zabju, umí si vybrat chvilku. Rychle jsem se odtáhl a převlíkl. Ještě jsem si projel rukou vlasy a bylo. ,,Lásko, musim jít, uvidíme se v zákulisí" políbil jsem jí na čelo a vyběhl ze šatny. Podle dupotu jsem usoudil, že jde zamnou.
,,Welcome to the last concert Believe Tour beliebeeeeeeeeeers" bylo to úžasný, všichni byli strašně šťastní, aspoň na chvíli mohli zapomenout na svoje problémy. Tohle na svý práci miluju, rozdávám radost ostatním lidem.
Odzpíval jsem písničky, přesně jak jdou za sebou.
All Around the World
Take You
Catching Feelings
One Time
Eenie Meenie
Somebody to Love
Love Me Like You Do
She Don’t Like the Lights
Die In Your Arms
Beautiful with Carly Rae Jepsen
Out of Town Girl
Be Alright
Fall
Never Say Never
Beauty And a Beat
-drum solo-
One Less Lonely Girl
As Long As You Love Me
Baby
Believe
BoyfriendPři OLLG mi tanečníc přivedli jednu holku, nebyla špatná, prdel akrát, dlouhý blonďatý vlasy. Ale něco jí chybělo, ta nádherná jiskra co má Angi když je semnou. Nemůžu si pomoct, byla jí podobná.
,,What's your name, sweetie?" žmurknl jsem na ní, snad neodpadne.
,,Jessica!" zakřičela, abych jí slyšel přes dav.
,,There's gonna be one less lonely girl
One less lonely girl
here's gonna be one less lonely girl
One less lonely girl"Tenhle koncert jsem si užíval naplno. Poslední koncert z tour. Pod pódiem v davu byla jedna malá holčička, skoro jí umačkali. Podal jsem jí ruku a vytáhl k sobě na pódium. Byla roztomilá. Taky jsem jí zazpíval One less lonely girl a šel sní za tou Jessicou. Sakra ta holka mi bylo povědomá!
Písnička zkončila a obě holky jsem vzal do zákulisí. Musim zjistit kdo ta Jessica je.
,,Ahoj princezno, jak se jmenuješ?" usmál jsem se na tu malou. Začali jí po tvářích stékat slzy.
,,Ššššš, neplač maličká" pevně jsem jí obejmul a utěšoval.
,,Já-já-já jsem Melanie"
,,Jess" rozkřikla se Angi a vběhla do objetí tý Jessici. ,,Vy se znáte?" svršil jsem čelo. ,,Ty hlupáčku, to je moje ségra" chytla mě kolem krku a já se přisál na její rty. Po chvíli se odtáhla. ,,Ale však si měla tmavý vlasy ne? proto jsem tě nepoznal" koukl jsem se na Jessicu. ,,Změna je život" usmála se a povídala si s malou Melanie.
,,Bieber! okamžitě se převlíkni a padej na pódium" zařval někdo v zákulisí. Achjo.
,,Holky počkejte mi tady, za chvíli jsem zpátky.
Dozpíval jsem všechny písničky a rozloučil se s Beliebers, tour se officiálně zkončilo. Mám 6 měsíců pauzu, wuaaaa. Jupíííííí, čas na přátele a rodinu. Ve slově rodinu, zahrnuju i mojí budoucí ženu a matku mích dětí.
,,Táááák holky, jdu se převlíct a pak pujdeme najít tvoje rodiče, co maličká? Zkusim je přemluvit jestli by mi tě na zítra pujčili, něco podniknem"" usmál jsem se na malou. Její zorničky se rozšířili a po lících začaly tíct slzy.
,,Copak maličká?" klek jsem si k ní.
,,Víš, j-já, já ne-nemám rodiče. Oni um-umřeli.Bydlim v dětskym domově" a sakra, Bieber to si posral.
,,Prommiň"
***
Společně jsme všichni našli opatrovatelku malý Melanie, která jí už netrpělivě vyhlížela. ,,Dobrý den, omlouvám se, že jsem malou Melanie zdržel. Víte, zeptal jsem se jí kde má rodiče, že bych si jí chtěl na zítřek pujčič, vzal bych jí tady s Angi do DisneyLandu, když jsem zjistil že nemá rodiče, musel jsem jí rozveselit, aby nebyla smutná. Omlouvám se, snad jsem vás moc nezdržel." co nejmileji jsem se na ní usmál, snad to zabere.
,,Ale to je v pohodě pane Bieber, jsem ráda, že jste splnil malé Melanie její sen. Už budeme muset jít, jestli by jste měl zájem si jí na den pujčit, na výlet jak řikáte, přijďte sem na tuhle adresu a společně se domluvíme, těšilo mě. Nashledanou"
,,Nashledanou, ahoj Melanie."
,,ahoj" ještě mě pevně obejmula a pak už musela jít.
****
V kapse mi zavibroval mobil. ,,Ano?" ,,Angi, zlatíčko, dáš mi Jess?" ,,Jo, hned"
,,Ségra, mamka tě chce"
,,Ano? jo..ne..vybil se mi..oukej, hned jsem tam. pa." típla to a mobil mi podala. Já jsem stála v Justinovo objetí a pevně se ho držela.
,,Musim jít domu, Derek na mě čeká před halou, čaute" rozloučila se a už jí nebylo.
S Justinem jsme ruka v ruce vyšli z haly, nasedli do jeho auta a jeli jsme k němu domů. Cesta byla tichá, nikdo nic neřekl. Ale vyhovovalo mi to. Hned po tom, co jsme dorazili k němu domů, ještě ani nestihl zavřít dveře a už se mi přisál na rty. Svými rukama jsem zajela Justinovi do vlasů a jemně popotáhla za konečky.
Stiskl můj zadek, a automaticky jsem si obmotala nohy kolem jeho pasu. Odtáhl mě od zdi a někam nesl. Podle měkkého do čeho jsem spadla jsem usoudila, že jsme u něj v pokoji. V tuhle hvíli mi bylo totálně jedno kde jsme.
Na chvíli se odtáhl, aby mi mohl sundat triko. Za mím trikem letělo hned i to jeho.Znovu se mi přilepil na rty a rukou zajel k rozepínání podprsenky. V mžiku letěla hned k ostatním věcem.
Přetočila jsem nás a začala mu rozepínat pásek, kalhoty jsem mu lehce stála a letěli někam do rohu pokoje. V toho boxerkách se začala dělat pěkně velká, tvrdá boule. ,,Jerry chce ven? tak ho pustíme ne?" zasmála jsem se a než jsem mu stačila sundat boxerky, přetočil se.
Začal mi stahovat legíny a následně i kalhotky. Stáhla jsem mu boxerky ke kolenům a on si je zkopal až na zem, aby nepřekáželi.
Kašlali jsme na předehru, na to jsme byli až moc nadržení, oba. Prudce do mě vnikl, až jsem se prohla v páteři. Z mých úst vyšel ston, což se mu 100% líbilo. Nehty jsem zaryla do jeho zad a užívala si ten moment, kdy je ve mě.
Naše těla se spojili v jedno, oba jsme se pohybovali v souladu stim druhým.
,,Rychlejš" vzdychla jsem mu u ucha. Poslechl a přidal na rychlosti. Dovnitř, ven, dovnit, ven. Začal v mém těle kroužit a já myslela že to neudejchám, bylo to úžasný.
,,Justine" zastonala jsem. Oba jsme si to užívali.
Vytáhl ho ze mě a já si klekla na 4. V tom ho do mě znova vrazil. ,,Přidej" vzdychům se nedalo ubrránit.
,,Justine!" vykřikla jsem když jsem dosáhla své extáze, zvaná orgasmus.
,,Ještě vydrž miláčku" políbil mě a já se přetoila, takže jsem ležela na zádech. Začala jsem pánví přirážet proti té jeho a za chvilku dosáhl taky svého vrcholu. Spocený, padl vedle mě a pevně mě obemul. Lehla jsem si na jeho hruď a poslouchala jeho srdce.
,,Miluju tě" zašeptal a já se usmála. Ten hřejivej pocit u srdce mám vždycky, když mi řekne že mě miluje. Nemůžu uvěřit tomu, že to neni sen a opravdu je můj.
,,Já tbe taky" políbila jsem ho a ponořila se do říše snů.
Koment & Vote?:)
a teď jdu spát:D
ČTEŠ
Hey, I love you [Justin Bieber]
FanfictionPlatonická láska se říší celým světem, hlavně když se řekne Justin Bieber. Člověk potřebuje soukromí, svobodu a paparazzi mu jí všechnu berou. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice. Avšak žádná láska není naprosto věrná. | Jsem si vědoma chyb...