Naštěstí jsem byla ještě při smyslech a hned se od něj odtáhla. Dala jsem mu facku a odešla. Sedla jsem si k baru a dala jsem si jenom džus protože alkoholu jsem už měla až až. Chvíli jsem tam jenom tak seděla a koukala na ostatní co se baví a potom jsem si vytáhla mobil. Koukla jsem se na čas. 2:49! čas jít domů.
"Bejb, nevim kde jsi, ale jdu domu, xoxo -Ang" Odesláno.
Cesta domu byla krátká, alkohol ze mě už pomalu vyprchával a já si s úsměvem kráčela domů. Přišla jsem domů a hned za sebou zamkla dveře. Klíče jsem potichu položila na stolík s klíčema a zula si boty. Vyběhla jsem schody do pokoje a namířila si to do koupelny. Svlékla jsem ze sebe šaty a pustila si vodu ve sprše. Miluju teplou vodu.
Už vykoupaná jsem si lehla do postele a vzápětí hned usnula.
Ráno jsem se probudila a vedle mě někdo v posteli ležel. What the fuck? Koukla jsem se kdo to je a ležela tam mamina. Sice nevím proč, ani za jakym účelem ke mě přišla, ale přikryla jsem jí dekou a opatrně vstala z postele.
V koupelně jsem si vyčistila zuby a vykonala potřebu. Dneska nemám nic v plánu tak jsem se nemalovala. Na co. V pokoji jsem se potichu oblíkla a šla dolů do kuchyně, kde už seděla Jesica a asi Derek, protože se k sobě pořád tahali a moc se "mucíkovali" ..ach, chybí mi Justin, no ještě 6 dní.
"Čaute" pozdravila jsem je a šla si do kuchyně pro jídlo. "Ahooj" řekli jednohlasně. Z ledničky jsem si vyndala zeleninovej salád a ze šuplíku vydličku. Sedla jsem si na barovou židli a začala jíst.
V tom jsem slyšela jak mi nahoře v pokoji zvoní mobil ..a sakra. Mamka spí. Rychle jsem vyběhla do schodů a hodila krásnou držku, proč ne. Zvedla sjem se a utíkala do pokoje, kde už mamka s někym volala. WTF? Ona to zvedla? To snad neee.
"Halo?" řekla jsem když mi podala mobil a odešla.
"Ahoj miláčku" slyšela jsem ten nejroztomilejší hlas na světě.
"Jéé, ahoj..chybíš mi" řekla jsem sklesle a sedla si na postel.
"Ty mě taky, pojď, jdeme na skype..za chvíli jdu spát protože bude půlnoc, ale já tě musim vidět, abych měl krásný sny" i když jsem ho neviděla, věděla jsem že se usmál.
"Tak počkej" zavěsila jsem hovor a věžela ke stolu pro notebook.
Zapla jsem ho a přihlásila se na skype. "Justin Bieber je online" Pousmála jsem se a hned klikla na videohovor.
Hovor přijmul a zapla se mu webka. Uááááááááh, orgááááč, on je bez trika!:O Asi jsem se moc zakoukala když mě vyrušil jeho hlas "Líbí?" zasmál se žmurkl na mě. "Sakramensky jo!" vykřikla jsem a zasmála se. "Neboj, zase brzo se jich dotkneš" zasmál se. "Hahahhahaaa" řekla jsem s ironií v hlase. Když jsem tak na něj koukala, vzpomněla jsem si na tu pusu na tý párky. Bože nesmí se to dozvědět!
"A co vůbec tam děláš?" zeptala jsem se a hrála si s vlasama.
"Natáčíme videoklip a nahrávám 2 nový písničky co jsem napsal, ale líp by mi bylo u tebe" podíval se neutrálním výrazem.
"Bieber! Kde sakra vězíš! Všude jsem tě hledal!" vykřikl někdo.
"Hamilton! Stebou pořád nemluvim! Snědl si mi sušenky" rozhodil Justin rukama a chtěl se smát. "A navíc, nemám teď čas, volám s miláčkem" usmál se do webky.
"Ukaž mi jíííííí" rozkřikl se a skočil Justinovi na postel. Divim se že ta postel nepraskla.
"Ahoj Kenny" usmála jsem se.
ČTEŠ
Hey, I love you [Justin Bieber]
FanfictionPlatonická láska se říší celým světem, hlavně když se řekne Justin Bieber. Člověk potřebuje soukromí, svobodu a paparazzi mu jí všechnu berou. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice. Avšak žádná láska není naprosto věrná. | Jsem si vědoma chyb...