Seděli jsme a sledovali televizi dlouho, než přivezli pizzu.
Justin mě jednou rukou objímal a druhou pomalu hladil po noze. Jen jsem se na něj usmála a sledovala dál. Když se ozval zvonek, nadskočila jsem od leknutí. Jsem strašně lekavý typ. Justin se jenom zasmál a už jsem slyšela Jessicu, která platila pizzu.
***
Sedíme v kuchyni a ládujeme se pizzou. Já s Justinem máme Hawaii, ségra sýrovou a mamka salámovou. ,,Letí!" z neznámého důvodu mi přistál kousek sýra na vlasech. "Jessico!" zakřičela jsem na ní a hodila po ní kousek ananasu.
,,Tak dost!" ozvala se se smíchem mamka. Justin se jenom uculoval a dál ujídal mojí půlku pizzy. "Hej" ozvala jsem se, když jsem si všimla, že mi skoro celou pizzu snědl.
Po dojezení jsem šla vyhodit krabice od pizz do popelnice, jakmile jsem otevřela dveře, před domem stálo několik chlapů s fotoaparáty. Rychle jsem se otočila a utíkala do domu. ,,Justine!" vykřikla jsem hned jakmile jsem se dostala do domu a zabouchla dveře.
,,Co?" rychle přiběhl a nahodil nechápavý výraz. ,,Tam, venku..paparazzi" ukázala jsem prstem na dveře.
,,To snad ne" sklopil pohled a zesmutněl. Rychle jsme zatáhli všechny záclony a závěsy.
,,Co se děje? A proč před domem jsou paparazzi? Co se stalo?" panikařila mamina.
"Rose, omlouvám se, to je kvůli mně. Netuším jak mě tu našli" sklopil pohled. Pevně jsem ho objala.
,,Aha. Justine to nevadí, chápu to" usmála se mamka. Už jsem někdy řekla, jak úžasnou mám mamku?
,,Nekoukneme se na nějaký film radši?" navrhla Jess.
,,Já jdu spát, jsem unavená" řekla mamka.
"Dobrou" řekli jsme všichni jednohlasně. ,,A co vy?" otočila se na nás. ,,Já jdu taky spát, jsem vyčerpaná" zívla jsem si a byla na odchodu. Justin mě chytl za loket a otočil si mě k sobě. ,,Jdu s tebou" zamumlal a dal mi pusu na čelo.
,,Tak ségra, jsi v tom sama, my jdeme taky spát" zasmála jsem se.
Šla jsem rovnou do koupelny, kterou mám hned za pokojem, zatímco se Justin rozvalil na mojí postel.
,,Shawty, co říkáš, ty, já, sprcha?" nahodil ten svůj svůdný pohled a mě to došlo. Je nadržený!
,,Bieber na to zapomeň" vyplázla jsem mu jazyk a zavřela se rychle v koupelně. Pro jistotu jsem i zamkla, u něj člověk nikdy neví.
Svlékla jsem ze sebe oblečení a napustila jsem si vanu horké vody. No co, potřebuji si odpočinout. Lucy se mi od toho spaní ani neozvala, no určitě bude někde s Chrisem.
Do vany jsem si dala pěnu a ponořila se do ní. Sledovala jsem pěnu a přemýšlela co se za poslední dobu stalo. Bylo toho dost. Když s ním jsem, připadám si jiná, volná..mám u něj pocit bezpečí. I když nemám moc velkou radost, že všude nás teď budou pronásledovat paparazzi. No co, musím to zvládnout, Justina miluji, ale ještě jsem mu to neřekla do očí.
,,Kdy už budeš? Jsi tam už půl hodiny, nestalo se ti něco?" slyšela jsem jeho hlas.
,,Neboj, jenom jsem přemýšlela" řekla jsem a povolila jsem špunt od vany, takže voda začala odtýkat. Vylezla jsem z vany a obmotala kolem sebe ručník. Stoupla jsem si k zrcadlu a začala se prohlížet. Mám sice hubenou postavu, no nejsem nejkrásnější. Nechápu co na mě vidí.
Oblékla jsem se do čistého spodního prádla a pyžama.
Vyčistila jsem si zuby a opláchla obličej vodou. Ještě jsem se odmalovala a bylo hotovo. Odemkla jsem dveře a Justin pobíhal po pokoji s mojí podprsenkou na hlavě!
,,Bieber!!" vykřikla jsem a začala se smát při pohledu na něj. Vypadal vtipně. Uááá, byl jenom v boxerkách. Podíval se na mě a začervenal se. Tohle se u něj moc často nevidí. ,,Noo?" usmál se a vycenil na mě svoje bílé perličky.
,,Co to dopekla děláš?" nasměrovala jsem pohled na podprsenku, kterou už držel v ruce. "No já jsem něco chtěl zkusit. A musím říct, škrtit se v tom celý den bych nechtěl!" smál se.
,,Radši nechci vědět co" popošla jsem 2ma kroky k němu a podprsenku mu vytrhla z ruky. Schovala jsem jí do šuplíku odkud jí pravděpodobně vzal a zavřela ho.
Ucítila jsem na bocích jeho ruce a následně si mě k sobě otočil.
,,Angi?" zeptal se a v očích měl jiskřičky.
,,Ano?" usmála jsem se.
,,Miluji tě" přisál se na mé rty. Ty jeho jsou pro mě něco jako droga.
Stuhla jsem nečekala jsem to, ale vím že mu můžu říct to samé. Cítím to tak. ,,Já tebe taky" omotala jsem si ruce kolem jeho krku a přitáhla si ho k sobě blíž.
Jeho ruce se přemístily na můj zadek a pevně ho stiskl. Automaticky jsem si obmotala nohy kolem jeho pasu a opřel mě o zeď. Začal mě líbat na krku a já zavzdychala. Znova se přisál na moje rty a nenasytně, ale zároveň vášnivě.
Chytl mě za zadek a položil na postel. Rukou mi zajel pod tričko a zmáčkl prso. Už mi chtěl sundat triko, ale odtáhla jsem se. ,,Justine ne, promiň" podíval se a pochopil.
,,Nevadí, já počkám" usmál se a znova se přisál na mé rty. ,,Mi-lu-ju tě" zašeptal mi mezi polibky. ,,Já tebe taky" usmála jsem se a otočila jsem se.
,,Dobrou" zašeptala jsem.
,,Dobrou" políbil mě do vlasů a svojí ruku dal kolem mého pasu. Přitáhl si mě k sobě blíž a za chvíli jsem usla.
ČTEŠ
Hey, I love you [Justin Bieber]
FanfictionPlatonická láska se říší celým světem, hlavně když se řekne Justin Bieber. Člověk potřebuje soukromí, svobodu a paparazzi mu jí všechnu berou. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice. Avšak žádná láska není naprosto věrná. | Jsem si vědoma chyb...