17. část

7.2K 272 11
                                    

Popravdě? Ten film mě vůbec nezajímal. Byla jsem šťastná, že můžu ležet vedle někoho jako je Justin. Když si vzpomenu jak jsme začínali.

"Heeej, nemůžeš dávat pozor? auuu" sekla jsem.

"ouuu, sakra, promiň, nechtěl jsem" řekl ten neznámý a omlouval se. "Jsem Justin, Justin Bieber" řekl a usmál se.

"Bezva no, já Ang." řekla jsem totálně bez zájmu.

Biebera nemám ráda, je to jen namyšlená celebritička co si myslí že může mít všechno. Nechápavě se na mě podíval se pomohl mi vstát ze země. "Bože Ang! jsi v pohodě? kdo to je?" řekla a koukla se na toho Biebera.

Měl už sluneční brýle a tak ho nepoznala, teda myslela jsem si že ho nepoznala. "OMGASH!!!!!!!!!!!! to je Justin Bieber!!!!!!! ááááááááááááá" začala pištět, ale já jsem jí dala pohlavek aby stichla. "OMG!!!! Justine dneska jdeme na tvůj koncert!!!! ááááááá, vyfotíš se semnou? prosíííííííííííííííím" řekla a stále křičela. Podala mi mobil abych je vyfotila. Cvakla jsem se a Jess jsem potáhla že už jdeme.

To bylo dost bláznivý, musela jsem se pousmát. Koukla jsem se na Justina a ten se zaujatě díval na film. Vzpomínala jsem dál, ten den Justin chtěl moje číslo. Byla jsem OLLG.

Začala jsem přemýšlet o všelijakých věcech a z mého přemýšlení mě probral něčí hlas. "Nechceš už být osamělá?" jen jsem se na ní nechápavě koukla a Jess mě začala tlačit k tý ženský. Odvedla mě do zákulisí a já už věděůa co teď přijde.

Jess mi o tomhle pořád vykládala, jsem One Less Lonely Girl. Tanečníci mě přivedli na pódium a posadili do takového "trůnu".

Bieber zpíval a na hlavu mi dal nějaký věnec nebo co to bylo. Když dozpíval odvedl mě do zákulisí a řekl mi: "Ahoj, víš ještě jednou jsem se ti chtěl omluvit za ten incident v obchodě. Docela mě mrzí že mě nemáš ráda, no třeba časem se poznáme víc, seš krásná"

To bylo poprví, co mi řekl že jsem krásná. A pak to přišlo. Druhej en jsme byli v tom parku, a když mě odvezl domu, dal mi pusu.

"Otevírala jsem kliku na dveřích v tom si mě k sobě otočil a políbil! Zaskočeně jsem stála jak dřevo. Po malý chvilce jsem se probrala a začala spolupracovat.

Ani nevím proč. Svoje ruce jsem si obmotala kolem jeho krku. Jeho rty byli tak měkké a zároveň pasovali do těch mích.

Po chvíli jsem se odtáhla. „P-p-promiň, já-já nemohl jsem odolat, tak strašně d-dlouho jsem po tomhle toužil" vykoktal ze sebe a podíval se na mě.

„To nevadí, víš po dnešku mi to ani nevadí" Usmála jsem se a rozloučila."

Vzpomněla jsem, jak jsem mu kdysi slíbila že mu řeknu o Jamesovi. Docela nerada na to vzpomínám. No, přemůžu se. ,,Justine?" sedla jsem si a koukla se na něj. Odvrátil pohled od televize a podíval se na mě. Po chvilce ticha promluvil. ,,Copak?"

,,Víš jak jsem ti kdysi v parku slíbila , že ti někdy řeknu o Jamesovi?" zatvářil se že nechápe, ale potom mu to došlo.

,,Povídej."

Zhluboka jsem se nadechla.

,,James byl můj první kluk. První láska. Měli jsme úžasnej vztah. Nejdřív jsme byli nejlepší kamarádi a pak spolu začali chodit. Všechno bylo boží, do dne..kdy jsme společně odjeli na dovolenou. Po pár dnech v Mexicu, začal být na mě hnusnej, mlátil mě,několikrát se mě zkusil znásilnit. Už se to nedalo vydržet, tak jsem zavolala policii. Zavřeli ho na 10 let za ublížení na zdraví a za pokus o znásilnění. Tehdy tam u tý kašny..byli jsme tam a dělali kryviny, spadli jsme do ní a líbali se..."

Když jsem to dořekla, Justinovi se napli svaly a oči stmavli. Dostala jsem z něho strach.

,,Justine" šepla jsem.

,,Ten kokot tě uhodil? Jak někdo může šáhnout na holku dopíči! To já bych nikdy neudělal"

Pevně jsem ho obejmula a on mi objetí opětoval. To chvíli co jsme jen tak seděli v objetí a užívali si přítomnosti toho druhýho, jsem dostala nápad. Mega krutej nápad. Ale nejdřív to chce sprchu. ,,Jdu se osprchovat, je tu strašný vedro." vymanila jsem se z jeho objetí a byla na odchodu. Chytl mě za loke a přitáhl k sobě. ,,Můžu jít stebou?" nahodil puppy eyes a to nešlo odmítnout.

Vyšli jsme společně do mojí koupelny a zamkli jsme. Nikdy nevíš, co se stane. Ucítila jsem ruce na svých bocích a následně jeho mentolový dech na krku. Začal mi ho zasypávat polibky. Otočil si mě čelem k sobě a přisál se mi na rty. Začal mi svlíkat tričko a já to jeho jemu taky.

Protože jsem měla na sobě jenom jeho triko a kalhotky, znamenalo to, že před nim stojim jenom v kalhotkách, no spíš to byli tanga. Plácl mě přes zadek a já leknutím nadskočila. Jenom se usmál a znovu mě políbil.

Rukama jsem mu zajela k pásku a kalhoty mu hned spadli. No jo, Bieber, nosí je pod zadkem. Zasmála jsem se a začala se věnovat jeho boxerkám. Chytla jsem jejich lem, a následně hned sundala. Sobě jsem sundala tanga a pustila proud vlažné vody.

Vlezli jsme si pod sprchu a Bieber měl divnej pohled. Koukla jsem se na něj, na Jerryho, na něj, na Jerryho.

,,Kurva Ang, vykuř mi ho, jsem nadrženej" a je to tady. ,,Co za to?" ušklíbla jsem se. Muhahahah.

,,Zažiješ nezapomenutelnej orgasmus." žmurkl na mě a já pokrčila rameny.

Klekla jsem si a uchytila do ruky jeho už stojící úd. Začala jsem jezdit nahoru, dolu, nahotu, dolu. Takhle jsem to párkrát udělala a pak jsem si ho konečně dala do úst. Zastonal a to se mi líbilo. Jazykem jsem mu kroužila kolem špičky penisu a následně si ho dala celýho do pusy. Má ho hodně velkýho!

Zubama jsem mu jemně přejela přes celou délku a on zarýval nehty do kachliček a vzdychal. Chytl mi vlasy a začal si určovat tempo. Skoro jsem se dusila, ale nevadilo mi to. Po chvíli moje ústa zaplnila bílá hmota. Grrrr, on se nemohl udělat vedle.

Všechno jsem to polkla a stoupla si. ,,Si na ředě, Bieber" zasmála jsem se. Chytl mě za boky a přitiskl na stěnu. Dal si mě jakoby na ramena, ale zepředu. (Chápete ne, jak sedíte na ramenech) Najednou mi tam vrazil jazyk. Slastí jse zavzdychala a chytla ho za vlasy. Pohyboval se ve směru dovnitř a ven, dovnitř a ven. Najednou mě postavil a já se na něj podívala vražednym pohledem. Jen se usmál a vpích do mě prst, potom hned druhem. Nakonec přidal i třetí a já se prohla v páteři.

********

Měl pravdu, byl to nezapomenutelnej orgasmus. Vyčerpáním jsme se svalili na mojí postel, a ten můj suprčupr plán po tomhle nepřipadal v úvahu. Podívala jsem se na Justina,co mi ležel na hrudníku a spokojeně odfukoval. Byl roztomilej když spal. Hladila jsem mu vlasy a po chvíli taky usla.

Hey, I love you [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat