6. část

11.4K 378 20
                                    


Ráno jsem se probudila na nepříjemné světlo do očí. Otevřela jsem oči a následně zase zavřela. Začala jsem si na to světlo zvykat a oči otevřela dokořán. Vedle mě byla postel prázdná, tak jsem šla do koupelny a vyčistila zuby, vlasy jsem si dala do copu.

Ze skříně jsem si vytáhla čisté spodní prádlo, volné tričko a šedivé tepláky. Oblékla jsem se a šla dolů po schodech odkud se ozývaly hlasy.

,,Dobré ráno" ,,Ráno?" řekla pobaveně Jess, která se už vrátila od kamarádky. ,,Ang, už je po 3. hodině odpoledně" řekla Lucy a Chris jí objal. Cože? Tolik?

,,Dobré odpoledne lásko" přitáhl si mě k sobě Justin a políbil. Polibek jsem mu samozřejmě moc ráda opětovala. Jess, která doteď slintala nad Justinem, se zarazila a to není dobré. ,,Neuteklo mi něco?" šokovaně se zeptala. ,,No víš, my s Justinem spolu chodíme"

Jess vyběhla z kuchyně po schodech do pokoje a já hned běžela za ní. Chtěla zabouchnout dveře, ale byla jsem rychlejší.

Vběhla jsem k ní na postel, kam stihla padnout jako hromádka neštěstí. ,,Co se stalo?"  ,,Nech mě sakra na pokoji!" odsekla. ,,Řekni mi to, noták Jessico" naléhala jsem.

,,Neřeš to sakra!" zařvala. Vážně? Teď bude uražená? ,,Budu to  řešit! jsi moje mladší ségra a chci ti pomoct tak tu nefňukej jak 5ti letý spratek a řekni mi to!" zvýšila jsem hlas, dostala jsem  na ní nervy a to mám nervy jen jedny. ,,Ty to nechápeš?! Jde o Justina! 3 roky jsem se snažila se s ním setkat, obejmout ho, prostě být s ním, pak si přijdeš ty a všechno zkazíš!" znovu se rozbrečela, v tom okamžiku mi došly ty její pohledy dnes ráno.

,,Jess" šepla jsem. ,,Ono to tak nebylo, Justin mi v den koncertu řekl, ať mu dám svoje číslo a já mu ho dala s tím, že mi nezavolá, no zavolal mi ještě ten večer, že se se mnou musí naléhavě sejít. Dobře, přiznávám, že 2. den jsme šli ven a on mi to všechno řekl, po koncertu šel za Selenou a ona si užívala s Taylorem Lautnerem a řekla mu do očí,  že s ním přes 2 roky chodí. Justinovi se vysmála do obličeje. On to nezvládl a když jsem to všechno od něj slyšela, věděla jsem že toho budu litovat, ale vytáhla jsem ho do parku aby se odreagoval. Ten den byl úžasný, nasmáli jsme se tak moc, že jsem nemohla dýchat. Zjistila jsem že není vůbec namyšlený a médiím nesmíme věřit. Je to úžasný člověk, už chápu co jsi na něm celé ty 3 roky viděla a vidíš. To že teď s ním chodím neznamená, že bych se změnila, ani on. Pořád jsme 2 osoby z odlišných světů, které žijí svůj život. To, že spolu jsme asi byl osud, protože já Justina z celé duše nenáviděla." Rukou jsem jí hladila na rameni, celá se třásla od slz. Chudinka moje.

Podívala jsem se směrem ke dveřím, kde stál opřený Justin a všechno poslouchal. ,,Ty jsi to slyšel?" zeptala jsem se ho. ,,Jo" přikývl a vydal se směrem k posteli.

,,Jess, Ang za nic nemůže, to já se do ní zamiloval, je prostě úžasná a milá. Dost mi pomohla i přes to, že mě nesnášela. A navíc, nikdo neřekl, že my 2 nemůžeme být nejlepší kamarádi" usmál se.

,,Asi máte pravdu, jenom jsem prostě žárlila, promiňte" Oba nás hromadně objala. Tohle je moje umazlená sestra. ,,Vidíš ségra, tohle mám na tobě ráda, pořád se směješ" můj stisk objetí ještě zesílil.

 ,,Tak holky co budeme dělat? Lucy s Chrisem už odešli a my můžeme dělat co chceme." řekl. 

,,Já musím jít ještě za jednou kamarádkou" začervenala se. Počkat cože? Ona se červenala? Za kamarádkou? To jí tak budu věřit.

,,Tak kamarádkou jo? a proč se červenáš?" vybuchla jsem do smíchu. 

"Tak fajn, jmenuje se Derek a je mu 16, chodíme spolu" zamumlala až jsem jí skoro neslyšela. "Jessico Ray Williamsová! co jsi to právě řekla?! a to jsi se mi ani nepochlubila?" řekla jsem přísným hlasem a začala se strašně smát. 

Hey, I love you [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat