,,Bieber děláš si prdel?!" okamžitě jsem ho začala ze sebe setřásat. Ten parchant mi pevně držel prsa a stále přirážel.
,,Klid lásko, to se jen tak říká" zašeptal mi do ucha. Jeho mentolový dech a vzdychy se odráželi od mého krku a stále šeptal mé jméno.
,,S-L-E-Z Z-E M-Ě" Vyhláskovala jsem mu to a stejně neslezl. ,,Notak miláčku, však tvoje ségra je někde v Evropě s Derekem ne? jsem věrný jenom tobě" polibkami mě šimral na krku.
,,Ahhh" vypadlo ze mě. V ten moment mě zasáhl orgasmus. Celé mé tělo se uvolnilo. Justin ještě párkrát silně přirazil a bylo hotovo. Zadýchaně padl vedle mě na postel a přitáhl si mě k sobě do objetí. Své ruce jsem si obmotala kolem jeho těla a uvelebila se.
,,Přísahám, že jestli se dozvim, že jsi mi zahnul, ustříhnu ti ptáka" řekla jsem s naprostou vážnou tváří a on se rozesmál.
,,Ooo ty můj rambo, pak by sis neužila" cmucknul na mě a zasmál se.
,,No hahahahaha, umírám smíchy" otočila jsem se mu zády a koukala z okna. No problemo.
,,Ale notak láskoo, otoč se ke mě, já to tak nemyslel. Pučmelounku můj" lehl si na mě a začal mi pusinkovat celou tvář. ,,Broučku, miláčku, lásko, meruňko, kvietok, nebuď na mě zlá, však já tě milujuuu" začal mluvit jak na miminko a já jsem se rozesmála. Přitáhla jsem si ho k sobě za zátylek a dlouze políbila. ,,Však já tebe taky"
,,Jak se vůbec bude jmenovat náš syn?" Když vyslovil náš syn, zahřálo mě to u srdce. Nikdy by mě nenapadlo, že budu čekat dítě s člověkem, kterého jsem nesnášela. Nenapadlo by mě, že právě on mi může dát takovouhle lásku. Svým způsobem bych měla poděkovat Jess a rodičům, že mě donutili jít na ten koncert.
,,Já nevím, chtěla bych aby jméno začínalo na J po otci. Třeba James, Jacob, Jaxon, Jonathan, Jason" jmenovala jsem všechny možné nápady co mě zrovna napadly.
Jeho oči se rozzářili a poté se na mě usmál. ,,Po mě? awww, co kdyby to byl James Bieber? To zní docela dobře" políbil mě na čelo. ,,Perfektní" rozplývala jsem se nad přestavou, že za 5 měsíců budu mít doma něco, co je stvořené z naší lásky. Něco, co bude nás obou.
,,Posloucháš mě?" zamával mi rukou před očima a nezapomněl se u toho smát.
,,Co? promiň, přemýšlela jsem" vymanila jsem se z jeho sevřetí a očima hledala mé kalhotky, které byli v rohu ložnice. Oblékla jsem si je a přes sebe hodila Justinovo tričko. Spokojeně jsem zase zalezla do postele k mému princovi a uvelebila na jeho hrudi.
,,Nad čím jsi přemýšlela?" jeho melodický hlas se roznášel po celé ložnici a v mém břiše se rojilo několika násobný vrh motýlů. ,,Nad tím, že už za 5 měsíců bude naše láska běhat po obýváku"
Po celé ložnici se rozezněl zvuk Justinovo telefonu. Natáhl se pro něj na stolek vedle postele a zamračil se. ,,Promiň, ale tohle musim vzít" podíval se omluvným pohledem a já jenom přikývla. Vyletěl z postele a běžel na chodbu. Mám aspoň čas na přemýšlení. Poslední dobou jsem hodně komentovaná na internetu. Někteří si všimli mého bříška a už to řeší. Jedni že jsem ztloustla, druzí že jsem těhotná. Bojim se co tomu řeknou Beliebers až se dozví pravdu. Paparazzi jsou stále všude kam se hneme, ani bych se nedivila, kdyby na internetu bylo vyfoceno nějekym paparazzem, jak si užíváme v posteli. Paparazzi jsou prostě svině, jsou všude. Nejde se jich zbavit. Navíc milióny lidí řeší naší lásku, nikdo neví jak to doopravdy je. Máme mezi sebou hádky o kterých oni neví. Ale v tomhle světě je těžké mít nějaké tajemství.
Justin ani po 20ti minutách nepřicházel, tak jsem šla do kuchyně pro nějaké jídlo. Malej James bude pěkně vykrmenej, pokud bude takhle pokračovat. Z lednice jsem si vytáhla jogurt a ze skříně Corn flakes. Skomolila jsem to dohromady a vzala si lžičku.
Justina jsem stále nikde neviděla. Že by odešel? Každopádně teď se mi nechtělo ho hledat, tak jsem se natáhla na gauč a zapla televizi.
'Exkluzivní novinka! Slavný zpěvák Justin Bieber prodělal rakovinu!"
Neměla jsem náladu poslouchat tyhle kecy, tak jsem to přepla na další kanál.
'Je Angela William, známá jako přítelkyně populárního zpěváka Justina Biebera těhotná? Máme fotky, jak se svým přítelem vycházeli z gynekologické kliniky a na tváři měli obrovský úsměv! Dále tyto fotky dokazují, že má mírně vystouplé bříško. Přibrala nebo se máme těšit na dalšího Biebera? Budeme vás informovat!'
To si snad snad dělaj srandu? Blbečci blbý, aby je tak krokodýl sežral. Misku s Corn flakes a jogurtem jsem položila na stůl a vzala mobil, kterej ani nevim jak se tam ocitl. Okamžitě jsem vytočila Justina.
,,Bieber ať jsi kde jsi, okamžitě se dostav do obýváku!" než stihl něco říct, položila jsem to. Vím jak to nesnáší. Následně na to se ozval dupot ze schodů a hlasité funění. Justin. ,,Co se stalo?" šokovaně vykřikl a sedl si vedle mě. Ruku přehodil přes mé rameno a pevně mě objal.
,,Ty špíny jedny nedají pokoj. Justine já už takhle nechci žít. Kamkoliv jdeme, jsou tam. Teď zase zjistili, že jsme byli na gynekologii a odcházeli jsme s úsměvem a všimli si mého břicha. Chci žít normálně, co až se malej narodí? Všude kam snim pujdu budou oni. Navíc..zjistili, že jsi prodělal rakovinu..." každou chvíli víc a víc se mi lámal hlas. Tohle už bylo dost.
,,Cože?!" to bylo jediné, co ze sebe vydal. Pevně mě držel a kolísal v náruči. Své ruce jsem měla obmotané kolem jeho krku a vzlykala mu do hrudi.
,,Nechci už takhle žít..nechci"
,,Pššt, miláčku to bude dobrý, zařídím to." uklidňoval mě hlazením po zádech a polibcích do vlasů.
,,Nesmíš se teď stresovat, čekáš našeho malého Biebera. Jestli chceš, můžeme někam odjet, dokud se to tu neuklidní" povzbudivě se usmál.
,,Nebo rozejít"
Z důvodu že nestíhám, budu dávat podmínky. Podle toho jestli je dáte, bude část:)
• 130 reads
• 20 votes
• 3 komentáře
ČTEŠ
Hey, I love you [Justin Bieber]
FanfictionPlatonická láska se říší celým světem, hlavně když se řekne Justin Bieber. Člověk potřebuje soukromí, svobodu a paparazzi mu jí všechnu berou. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice. Avšak žádná láska není naprosto věrná. | Jsem si vědoma chyb...