(pusťte si song, pořád dokola:-))
ANGELA
Pomozte mi, padám. Snažím se něčeho zachytit, ale není čeho. Kde je můj princ, který mi tvrdil, že mě vždy chytí? Padám černou prosastí už dlouho, minuty, hodiny, dny, měsíce, je možné že i roky. Nevím jak dlouho tohle trvá. Jen si přeji se konečně dostat odsud pryč.
Celou dobu se mi zdá jeden divný sen. Vidím malého chlapečka a Justina, jak jsou smutní. Co to je? Kdo je ten malý? Chci znát odpovědi, chci se probudit. Každý den cítím jak padám do černé propasti a nemohu se prostě dostat ven. Jakto? Sama nevím.
Cítím dotyky lidí, kteří zamnou chodí, cítím jejich přítomnost. Dokonce je i slyším. Prosí, abych se probudila, jenže jak? Nejde to. Ačkoliv se snažím jak jen to jde, prostě nic.
Za tu dobu co tohle vše vidím neskutečně přemýšlím, o svém životě. Až na konci jsem poznala, jak jsem měla začít. Díky své nenávisti k Justinu Bieberu čekám jeho potomka, na kterého se strašně těším. Neuvěřitelné.
JUSTIN
4 roky, 3 měsíce, 15 dní. Tolik dní jsem tu v nemocnici už strávil. Dennodeně sedím na této židli u její postele a marně čekám na zázrak Moje královna stále spí a já z toho už mám neskutečnou depku. To se snad ikdy neprobudí?
Nikdo si edokáže představit, jak se teď cítím. Nedokážou se vžít do role, kdy jeho žena je v umělém spánku už 4 roky. Tak zatraceně dlouho. Někdo, kdo píše náš život má asi špatný smysl pro humor.
'Tatínku, proč maminka pořád spí?' Z mých myšlenek mě vytáhl hlas mého syna, který si utíral slzy a tváři. Tak zatraceně moc mě bolí pohled na jeho slzy.
'Broučku neplakej. Maminka je po vážné věci a musí ještě spinkat, protože je moc unavená.' Setřel jsem mu ostatní slzy a přes ty své jsem se na něj slabě pousmál.
'Tatínku já tě slyšel, jak jsi říkal tetě Jessice, že se už možná neprobudí. Já nechci přijít o svou maminku, vždyť se na mě ještě ani nepodívala.' Obmotal si své ručičky kolem mého krku a začal vzlykat. Ach..
'Zlatíčko, všechno bude dobrý, maminka se nám probudí a budeme všichni šťastní. Slibuji ti to, hlavně už neplakej. Strašně mě bolí pohled na tvé slzičky.' Pevně jsem si ho natiskl na svou hruď a objímal.
'Tatínku, zazpívej mi něco, prosím.' Slyšel jsem tichou prosbu Jamesonka.
'Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain
If I see you next to never
How can we say forever
Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you
I took for granted, all the times
That I thought would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now
Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy
Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you
I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I'm with you
I'll take the chance
Oh can't you see it baby
You've got me goin' crazy
Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you
Waiting for you'
Malý mi v náruči usl a já ho opatrně položil na volnou postel vedle Ang. Je až neuvěřitelné, že tenhle tvor je můj. Moje nejrychlejší spermie, která vyhrála a vyklubal se z ní tento rošťák. Vychvávat ho je těžké, ale dá se to zvládnou. Mám tu největší motivaci pro to, být te nejlepší táta na světě. A jakou? Z mého syna bude vychovaný gantleman, který si bude žen vážit a to nejlepší z toho? S Angi budeme pyšní staří rodiče (babička a děda).
Sedám si na postel k Angele a do své ruky beru tu její. Skleněným pohledem sleduji její tělo, které se tak dlouho nehlo. Princezno moje..
'Miláčku já vím, že mě slyšíš. Tak moc tě miluji, že se to nedá popsat. Každým dnem tu u tebe sedím a čekám na zázrak. Až jednou potkám toho, co píše náš příběh života, tak ho asi zabiju. Přeji si už mít konečně klidný život. Prošli jsme si tolika věcmi, od tvé nenávisti ke mě, od Jamese - tvého bývalého, od Seleny až po sex v kabince v obchodě Victoria Secrets, od hádek až po lásku, od začátku až po konec, od momentu, kdy jsme si nedokázali představit život spolu až po moment, kdy si nedokážeme představit svůj život bez sebe. Za celé ty 4 roky si připadám jako panic. S nikým jsem nespal, maximálně se svou rukou, která se stala moje nejlepší kamarádka. Oprava, moje nejlepší levá kamarádka. Jsem přece levák. Z našeho syna roste nádherný a chytrý kluk. Až se vzbudíš, pyšně ti ho představím. Po nocích ho někdy slyším plakat, a když se zeptám proč pláče, odpoví, že chce aby se maminka vzbudila. I já to chci. Přiznám se, pláču po ocích v naší posteli a vzpomínám na doby, kdy se naší ložnicí nesla tvý nádherná vůně. Jsi můj poklad, mé slunce. Rozjasníš každý můj den. Za poslední 4 roky se cítím jak na severním pólu. Mé srdce je zmrzlé a čeká na slunce, které ho opět rozjasní. Tak zatraceně moc mi chybíš.'
Slzám nechávám volný průběh, přičemž koukám do země. Nestydím se za své slzy, jsem přece chlap, který má city. Nepotřebuji si hrát na nějakého namachrovaného frajera, který podvádí svou ženu s děvkami na jednu noc. Raději si udržím jeden vztah až do konce svého života.
'Neplač..' ozval se nádherný melodický hlas. Přísahám, že právě teď mé srdce vynechalo pár úderů.
Poprosila bych, aby jste mi napsali váš pravdivý názor na tuhle story. Moc to pro mě znamená, protože vím, že v mém psaní je spousty nedokonalostí, a chtěla bych se zlepšit:)
VOTE & COMMENTS ♥
PROSÍM, PŘEČTĚTE SI MOJÍ NOVOU STORY DISTACE, NAJDETE JÍ NA MÉM PROFILU :)
ČTEŠ
Hey, I love you [Justin Bieber]
FanfictionPlatonická láska se říší celým světem, hlavně když se řekne Justin Bieber. Člověk potřebuje soukromí, svobodu a paparazzi mu jí všechnu berou. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice. Avšak žádná láska není naprosto věrná. | Jsem si vědoma chyb...