GUYS, SORRY ŽE TAK DLOUHO NEBYLA ČÁT NO NEMĚLA JSEM ČAS ANI NÁLADU PSÁT:X UŽ JSEM MĚLA JEDNU NAPSANOU, DLOUHOU.. A WATTPAD TO NEULOŽIL TAK SE MI SMAZALA-.-" NERVYYY. SNAD SE VÁM ČAST LÍBÍ.
JUSTIN
,,Víš..před 2ma lety, v den jednoho koncertu jsem se procházel s Melanie po městě. Byl to dokonalej den. Byl jsem zamilovanej, zaslepenej láskou. Bylo mi 17, myslel jsem si že o ní vim všechno. No v ten den jsme došli k nějakýmu starýmu skladu a tam stál ten zmetek. Mike. Divně se usmál a Melanie k němu popošla. Nechápal jsem to. Najednou..." Zhluboka jsem se nadechl že budu pokračovat. Do očí se mi hrnuli slzy.
,,Jestli nechceš, nemusíš to řikat" slyšel jsem její obavy v hlase.
,,To je v pohodě, musim to už někomu říct" hlas se mi pomalu, ale jistě lámal.
,,V tom se k ní naklonil a políbili se. 'Cože?!' vyprskl jsem na ně a zmateně koukal. 'Bieber, snad sis nemyslel že jsem tě opravdu milovala, bylo to součást plánu se z tebou zaplíst' sršela sarkazmem. Najednou jsem na puse cejtil něco a usnul. Někdo mě omráčil. Probudil jsem se až v tom skladě a asi 3 metry ode mě byl svázanej taky nějakej chlap. Mike k němu přišel a pistol mu strčil do pusy.. v tom vystřelil. Bylo to strašně nechutný.. Najednou se ozvali syrény policejních aut a on mě pustil stim že řekl 'Bieber, ty zasranej debile, máš štěstí že stebou teď nemůžeme utýct jinak by jsi dopadl jako on' nasměroval ruku na toho vedle. Na sucho jsem polkl a přikývl...Řekl mi že pujde po každym na kom mi záleží"
,,Justine" hlesla.
,,Prosím nech mě to doříct" a pokračoval jsem.
,,Přijela tam policie a já utekl..nemohl jsem tam být a když by mě tam viděli, mysleli by si že jsem ho zabil já. Přiběhl jsem ke Scooterovy celej rozklepanej a řekl mu ať koncert přeloží na příští týden.. Neměl jsem na to. Nejdřív nesouhlasil a myslel si že si dělám srandu, ale pak nakonec přikývl. Rychle jsem přijel na pokoj do hotelu a lehl si na postel. Hlavu jsem měl v dlaních a rozbrečel se. Přišel jsem o člověka kterýho jsem miloval víc než cokoliv. Ona to celou dobu hrála...celou noc jsem skoro jenom brečel a ráno jsem konečně usnul. Všude jsem jí viděl, ve snu, v pokoji, v mobilu, měl jsem pocit že leží vedle mě. Když jsem otevřel oči, nebyla tam.
Celý měsíc a něco jsem byl troska. Nesmál jsem se, občas jenom na koncertech. Jinak vůbec, nikdo mě nedokázal rozesmát. No potom přišla Selena. Znovu jsem se zamiloval, zase se smál. Byli to nejúžasnější 2 roky.. No potom jsem jí viděl s Lautnerem. Když jsem viděl tebe a tu tvojí nenávist ke mě, musel jsem tu bariéru prolomit, přitahovalo mě to na tobě, chtěl jsem stebou být víc.
Tu noc co jsem ti zavolal a řekla jsi že přídeš. Aspoň trochu jsem se usmál. Usnul jsem s pocitem že jsem zase sám, že zase budu jako troska. No ráno když jsme se viděli, všechno se změnilo..Děkuju." Dokončil jsem a pevně jí obejmul.
Zalapala po dechu a přitiskla se ke mě ještě víc.
,,Spolu to zvládneme, neboj se" políbila mě a já jí polibek opětoval.
***
Jessice jsem to všechno vysvětlila a ona chápavě přikývla. Vzala to dobře. Být já na jejím místě, asi umřu. Justin musel jít nahrávat do studia a za Jess přišel Derek. Řeknu vám, poslouchat jak to ti dva dělaj neni nic příjemnýho.
Vyrazila jsem se projít po LA. Šla jsem ani nevím kam a najednou jsem se ocitla na pláži. Sundala jsem si boty a zvala je do ruky. Procházela jsem se po pláži a vzpomínala na dětství. Žádný starosti, prostě jenom sranda. Nějak jsem se zamyslela a skončila u toho, jaký to bude až budu mít děti. Jestlinje budu mít s Justinem, nebo skym.
Z mého přemýšlení mě vytrhla ruka na mím rameni. Prudce jsem se otočila a koukla se na toho blázna ze kterýho jsem málem dostala infarkt. Byl to Justin.
,,Shit, to jsem se ale lekla"
,,Promiň, ale hledám tě už asi hodinu a ty nic, mobil nebereš, doma nejsi..nikdo tě neviděl, už jsem se bál že tě .." Nestihl doříct a políbila jsem ho.
,,Neboj, jsem v pořádku, jenom jsem se zamyslela a procházela" zamumlala jsem mu na rtech a obtočila ruce kolem jeho krku. Chytl můj zadek a pevně ho ztiskl nadčimž jsem zavzdychala a on mi vrazil svůj jazyk skoro až do krku. Obmotala jsem si nohy kolem jeho pasu a vrazil semnou o strom kde mě pořád líbal.
,,Pojď, jdeme domů, je mi zima" zamumlala jsem a on mě pustil. Sundal si mikinu a oblíkl mi jí. ,,Děkuju" usmála jsem se. Propletl si semnou prsty a kráčeli jsme domů.
Otevřela jsé dveře a doma mě čekalo překvapeni...
KDO MYSLÍTE ŽE TO BYL? KOMENTY A VOTE POTĚŠÍ:3
ČTEŠ
Hey, I love you [Justin Bieber]
FanfictionPlatonická láska se říší celým světem, hlavně když se řekne Justin Bieber. Člověk potřebuje soukromí, svobodu a paparazzi mu jí všechnu berou. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice. Avšak žádná láska není naprosto věrná. | Jsem si vědoma chyb...