7. část

10.3K 350 8
                                    


Ráno jsem se probudila na zvuk telefonu. Kdo takhle ráno může volat? Samozřejmě má milovaná sestra, to si ze mě dělá srandu? Takhle brzo ráno?

 ,,Noo?" řekla jsem rozespale. Vůbec se mi sní nechtělo mluvit, navíc jsem nechtěla vzbudit Justina. 

 ,,Kde dopekla Angelo jsi?" zavrčela.

 ,,Uklidni se, jsem u Justina" pošeptala jsem, a pomalu se vysoukala z postele. Namířila si to dolu do kuchyně, aby se nevzbudil.

 ,,Jo tááák, moje milovaná sestra nechce vědět nejžhavější novinky?" zasmála se.

 ,,Jaký?" ,,No o mně a Derekovi" zase se smála.

 ,,Fajn, do hodiny jsem doma" a položila jsem hovor.

Mmm, když už jsem v té kuchyni, udělám Justinovi snídani. Z lednice jsem vyndala potřebné věci na obložený talíř. Koukla jsem se na mobil a svítilo 7:56. WTF?! To si Jessica dělá snad srandu! To si ještě odpyká.

Přišla jsem do pokoje a Justin už v posteli nebyl. Slyšela jsem v koupelně téct vodu, takže se sprchuje. Pecka. Sedla jsem si na postel a snídani dala doprostřed. Sakra, nechala jsem si dole mobil. Rychle jsem seběhla schody a namířila jsem si to do kuchyně. Nebyla bych to já, kdybych nespadla. „Doprdele!" zakřičela jsem a chytla jsem se za nohu. Snad to neslyšel.

Mobil jsem si vzala z kuchyňský linky a běžela zase do ložnice. Na štěstí voda pořád tekla, takže jsem mezitím šla na Twitter. Dveře od koupelny se po chvíli otevřely a já se na něj podívala.  Kolem pasu měl jenom omotaný ručník. Takovýhle pohled mi vůbec, ale vůbec nevadil.

JUSTINŮV POHLED

Ráno jsem se probudil na zvonění Ang mobilu. Nějak jsem to ignoroval a předstíral spánek. Nechtělo se mi ještě vstávat. Po chvilce Angi odešla dolů a já se snažil ještě usnout. Marně. Vstal jsem tedy a šel do koupelny. Po ranní hygieně jsem radostně naklusal do pokoje. Otevřel jsem dveře od koupelny a na posteli seděla. Před sebou měla vyloženou snídani a něco dělala na mobilu.

„Dobré ráno miláčku" usmál se a políbil jí.

 ,,Dobré" zamumlala mezi polibkem. Šel jsem ke skříni a vzal jsem si čisté boxerky. Oblékl jsem se a ještě jsem si natáhl šedivý tepláky.

 ,,Mmmmm, co to tu voní?" koukl jsem se na postel kde byla snídaně, nejspíš to měla být snídaně do postele. „Udělala jsem obložený talíř s pečivem" nevinně se usmála. Je tak krásná když se směje.

Společně jsme se najedli v posteli a zároveň se mazlili.


ANGELA

„Justine? Prosím tě mohl by jsi mě odvést domu? Jess mi chce něco říct, nevadí ti to?"

 ,,No, nevadí, ale budeš mi chybět" odul spodní ret. Je tak sladký!

 „Ale noták, to vydržíš Bieber!" zasmála jsem se.

 „Přijď večer k nám" usmála jsem se.¨

 „Dobře, večer mě tam čekej" přitiskl své rty na ty mé. Byli tak měkké, prostě boží. Přitáhla jsem si ho k sobě za zátylek a polibek prohloubila. Cítila jsem jeho ruce po celém mém těle. Boží pocit, vědět že někomu na tobě záleží.

„Musíme jet, slíbila jsem Jessice, že do hodiny budu doma" zašeptala jsem mu na rtech. Opřel své čelo o to mé a věnoval mi ještě jeden polibek. Zvedla jsem se z postele a oblékla se do věcí,  které tu mám ještě ze včera. 

Hey, I love you [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat