podmínky sice nejsou splněné, ale mám dost času protože nejsem ve škole, tak vám jí přidám:) navíc potřebuju teď častěji psát, BLÍŽÍ SE KONEC.příjemné čtení:)
Po našem usmíření v kuchyni Justin musel odjet do studia a já zase zůstala sama doma. Momentálně sedím u televize, v ruce nutellu a řvu na televizi. Ano, těhotenské nálady se projevují. Chápete to? Antonio opustil Marii kvůli tomu že přišla o 5 minut pozdě domu! Ale chlapák se nepochlubil, že každou noc šuká s jinou.Na břiše se mi rozezvonil mobil, hned jsem se podívala na toho kdo volá. Volala mi Lucy.
,,Ahoj, promiň, dřív jsem nemohla. Pořád platí ten sraz?" Pousmála jsem se nad tím, jak je zadýchaná. Buď s Christianem zase šukali, nebo běžela. U ní je možné oboje.
,,Ahoj, to je pořádku. Platí, za hodinu v nákupáku? Potřebuju si promluvit se svojí nejlepší kamarádkou, když mě tak dlouhou dobu zanedbávala!" se smíchem jsem na ní zvýšila hlas. Oravdu mi chybí naše nesmyslné hádky.
,,Oukej houkej, dobře bobře! Čekej mě tam" zasmála se a položila to. Grrrr ví jak nesnášim, když mi někdo položí hovor. Nakopala bych jí nejradši. Líně jsem se zvedla ze sedačky a vypnula televizi. Pomalým krokem jsem se vydala nahoru do ložnice.
Achjo, proč je tu tolik schodů?! Budu muset Justinovi navrhnout stěhování. Když jsem konečně došla do ložnice, první co jsem viděla byl nepořádek. Achjo, co tu včera v noci dělal, však byl zlitej na mol! S povzdechem jsem to všechno uklidila zpátky do skříní a nasměrovala jsem si to do koupelny.
Před zrcadlem jsem se na sebe usmála a začala jsem se svlékat. Sprcha nikdy, nikomu neuškodí. Poslední kusy oblečení jsem hodila do koše na prádlo a stoupla jse si pod proud teplé vody. Je to tak uvolňující. Z poličky jsem si vzala sprchový gel. Rozetřela jsem si ho po celém těle a ani jedno ísto nevynechala. Masírovala jsem si mírně vyboulené bříško a usmála jsem se. Moje dítě.
Všechno jsem důkladně spláchla a vodu vypla. Z topení jsem si vzala ručník a zabalila se do něj. Druhým jsem si vysučila vlasy a udělala jsem si turban. Přešla jsem do ložnice a následně do šatníku. Vůbec nevím co si obleču, venku je docela zima a potřebuju zamaskovat břichno. Achjo.
Vytáhla jsem si džíny a volné tričko se svetrem. Všechno jsem si to položila na postel a ze skříně jsem si vytáhla krajkové čisté spodní prádlo. Šla jsem zpátky do koupelny a sundala jsem si ručník z hlavy, vlastně i ten z těla. Usušila jsem se a šla se do ložnice obléct. Všechno jsem si na sebe oblékla a dívala se do zrcadla. Pořád tomu něco chybí. Doladila jsem to nějakýma řetízkama, prstýnkama a už mi zbývalo se jenom namalovat. Nejradši bych se nemalovala vůbec, ale bohužel musim, pokud nechci být na titulní stránce všech časopisů, jako nenamalovaná obluda.
Na obličej jsem si nanesla slabou vrstvu make-upu. Všechno jsem to přetřela pudrem, abych zvraznila lícní kosti. Na oči jsem si nanesla řasenku a oční linky. Všechno jsem to doladila črvenou rtěnkou a bylo hotovo. Musim říct, byla jsem sexy těhule. Muhahahaa.
Do kabelky jsem si naházela 3 nejzákladnější věci. Mobil, klíče, peneženka. Bez těhle věcí nemůžete opustit barák. Seběhla jsem schody a namířila jsem si to do kuchyně. Na lednici byli papírky, tak jsem mu tam napsala vzkaz. 'Jela jsem za Lucy do nákupáku. Nevim v kolik přijdu. PS: mám tvoje ferrari. Nezapomeˇm, že mě miluješ:-* A.' Šla jsem do chodby a nazula jsem se do bot. Z věšáku jsem si vzala kabát. Z košíčku na komodě jsem schmatla klíče od Justinového ferrari a mohlo se jít.
ČTEŠ
Hey, I love you [Justin Bieber]
FanficPlatonická láska se říší celým světem, hlavně když se řekne Justin Bieber. Člověk potřebuje soukromí, svobodu a paparazzi mu jí všechnu berou. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice. Avšak žádná láska není naprosto věrná. | Jsem si vědoma chyb...