2. 7. - Další přírůstek do rodiny - THE END

5.3K 274 46
                                    

Uvědomuji si, že dnes je to přesně 2 měsíce od poslední části. Všem se moc omlouvám, komu jsem slibovala část v brzké době. Buď nebyl čas, nálada nebo jsem byla nemocná. Jako zase teď, mám okolo 38,5 horečku, ale prostě jsem vám tu část slíbila a už to nemůžu odkládat.

Je vtipné, že od našeho posledního milování uběhlo +- 14 dní a já stále zvracím. Znamená to snad něco?

Už je to 13 dní, co jsem v tomhle domě plném ticha naprosto sama. Sama bez mého snoubence a syna, kteří rozjasňují můj den. Odjeli totiž na tři týdny do NYC. Justin dostal nabídku na pár koncertů po New Yorku a doslova mu svítili oči radostí, když se to dozvěděl. Trval na tom, že musíme s malým jet s ním, bohužel mě nebylo a stále není dobře, tak jsem raději zůstala doma. Justin sice protestoval, ale nakonec se s tím smířil a společně s malým odjel.

Aktuálně je 0:56, v televizi dávají nějaký nudný seriál a já se cpu zmrzlinou. Už delší dobu pociťuji, že s mým tělem není něco v pořádku. Nevím co by to mohlo být, ale rozhodně si musím zajít k doktorovi. Je to už dlouho od mého posledního těhotenství  5 let, ale mám za to, že přesně takto jsem se cítila, když jsem čekala Ryana. Nad tímhle se musím pousmát. Pravou ruku si pokládám na své bříško a hladím ho, co když tam je nový život? Skvělá představa.

o 6 týdnů později

,,Děkuji pane doktore, nashledanou," právě se loučím s doktorem a směřuji si to domů. Mám pro Justina velké novinky. Nevolnost stále neustupovala, po každém jídle jsem chodila zvracet, mám divné chutě a jsem stále nadržená. ,,Vítej opět v těhotenském světe, Angelo!" řekla jsem si sama pro sebe.

**

,,Justine?" zašeptala jsem mu do hrudě při našel odpoledním válení se v posteli s Ryanem. Ležíme vedle sebe navzájem propleteni svými těly, objímajíc se a poslouchání včerejšího zážitku Ryana ze školky. Tak rychle vyrostl můj malý syn, že to ani není možné. Miluju ho, miluju Justina, miluju svou rodinu, bez které už ani na krok.

,,Hmm," tiše zamručel Justin.

Vymrštila jsem se do sedu a Ryana si položila vedle sebe. Justin se divně podíval, ale ležel dále, jen si dal ruce za hlavu a opřel se o čelo postele. ,,Mám pro vás dva novinu," pronesla jsem mezi ty 2 zvědavé obličeje. Musela jsem se nad jejich pohledy usmát.  ,,A nebo víte co, dejte mi kadý jednu svojí ruku, nebojte, nekoušu"

Potom, co mi oba podali svou ruku jsem si je položila na své bříško, Justinovo výraz se hned změnil. Nejspíše pochopil, o co mi šlo. ,,Tatínku, můžeš přivítat svou dceru nebo synka. Ty Rayi, můžeš zase přivítat svou sestřičku nebo bratříčka." Usmála jsem se a konečně se na všechny odívala, sledovala jsem totiž jejich ruce na svém těle.

,,hhhhh, panebože to opravdu? PANEBOŽE JÁ TĚ TAK MOC MILUJU!" vykřikl na celý pokoj, co pokoj, dokonce celý dům Jay. Hned své ruce položil na mé tváře a přitáhl si mě do krásného, dlouhého polibku. 

Tohle je můj domov.

Tohle je má rodina.

Tohle je mé štěstí, kterého se nehodlám vzdát.

Z POHLEDU NIKOHO

O 7 měsíců později, 28.2.2019 se Angele a Justinovi Bieberovým narodila dcera Darcy. Byla krásná, malá a krásná. Jejich sy Ryan z ní měl obrovskou radost, už od prvního pohledu na ní prohlásil, že bude lamačka chlapeckých srdcí a kluky od ní bude odhánět stejně jako tatínek. 

Angele byla šťastná, držela její dceru v náruči a sledovala svou rodinu. Za těch pár let, co s Justinem jsou spolu zjistila, jaké to je milovat a být milována. Zjistila nástrahy života, co se může stát. Oba dva mají toho před sebou v životě ještě spousty, další děti, hádky, usmiřování, vyznání lásky. Ale to nejhlavnější je, že oba žijou přítomností. A momentálně to jsou zamilovaní manželé s životem před sebou.

Byli jste svědci jejich života. Začátkem vztahu až po tento moment, oba vám jsou nesmírně vděční.

A tímto končí příběh Angely a Justina, kteří bezhlavně propadli lásce. Mockrát strašně všem děkuju za všechnu podporu, co jste mi dávali. Jednou konec musel být, story se táhla přes rok a 6 měsíců. Nikdy nezapomenu na svou úplně první story, což byla tahle a na jejich životy. Doufejme, že v životě se jim bude dařit i nadále.

Také chci říct, že 3. série nebude. Jak vidíte, 2. série došla jen do 7. části, ale nelituji toho. Bylo to mé rozhodnutí a v žádném případě ho měnit nebudu. 

JEŠTĚ JEDNOU VŠEM ZA VŠECHNO DĚKUJU!!

Hey, I love you [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat