32. část

6.2K 244 4
                                    

příjemné čtení:)

Justinův hlas mě dokonale uspal a já se vydala do říše snů.

Zdál se mi strašně krásnej sen. Byla jsem tam já, Justin a naše děti. Seděli jsme u bazénu všichni 4 a smáli se vtipům a historkám z doby, kdy jsme s Justinem spolu začínali. Měli jsme 2 děti, Melody a Jasona.

Byli jsme manželé už 5 let a všechno nám klapalo, až na nezbytný hádky. ,,Maminko a proč jsi neměla ráda tatínka?" smutně se podívala Melody na Justina. ,,Drobečku, víš já ani nevim, neznala jsem ho, připadal mi jako namyšlená celebrita..ale to už je dávno pryč, tvého tatínka miluju" Justin si semnou propletl prsty a podíval se mi do očí. Věděla jsem co přijde.

,,Broučci, co by jste řekli na to, že by se vám narodila sestřička nebo bráška?" sladce se usmál Juss a prckům se rozzářili oči. ,,Joooooo" začali běhat a skákat radostí.

JUSTIN

Po chvíli co usla se začala usmívat ze spaní. Asi se jí zdál nějakej pěknej sen. Mám pocit, že tuhle chodící dokonalost si nezasloužím. V břiše pod srdcem roste výplod naší lásky. Něco, co vzniklo pomocí nás dvou.

Jsem strašně šťastnej, že budu táta. Vždycky jsem o tom snil. Ve vztahu se Selenou žádná budoucnost nebyla. Ona nebyla rodinný typ. Což mi připomíná, dlouho jsem neviděl Jazzy a Jaxona. Moje malá princezna se naštěstí uzdravila a už je zdravá zase jako dřív. No zpátky k Seleně, po aférce s Lautnerem se sní rozešel a ona zůstala sama.

Párkrát jsme si sice volali, ale jenom jako přátelé. Nic k ní necítim. Mám tu nejdokonalejší osobu pod sluncem.

,,Mmmmmrrmm" celá se přetočila Angi na posteli a víc se na mě připlácla. Objal jsem jí kolem ramen a přitiskl k sobě.

po 4 hodinách

Ani nevím jak jsem dokázal usnout. No jsem rád, že jsem se prospal. Moje malá sweet women ještě spí tak jí něco udělám k jídlu.

ANGI

Vzbudila jsem se na strašnou ránu z kuchyně pravděpodobně. V hlavě se mi odehrál ten sen a musela jsem se usmát, byl úžasnej.

Vstala jsem z postele a hodila na sebe Justinovo triko, co leželo na židli. Nasála jsem jeho vůni a obejmula se. Ano obejmula jsem sama sebe, už mi hrabe.

Zastavila jsem se ještě u zrcadla a zkoumala jsem své břicho. Mám hlad.

Jako hurikán jsem seběhla do kuchyně a zezadu objala Justina. Přes rameno jsem sledovala co vaří a vypadalo to dobře. Po chvíli měl všechno hotový a jenom už strouhal sýr. Sedla jsem si teda za stůl a čekala na to božský jídlo.

Talíř se špagetama, omáčkou a sýrem položil na stůl a usmál se. ,,Pro vás my lady. Snad vám bude chutnat" sedl si i on a pustil se do jídla. Takhle dobře nevařim snad ani já!!

,,Bylo to výborný!" vychvalovala jsem mu jeho vele dílo. ,,Jsem rád" žmurknul na mě a nádobí dal do myčky. ,,Nekoukneme se na něco? Nudim seee" znuděně padl na sedačku a nehejbal se. Začala jsem se strašně smát.

,,Mám lepší nápad, co kdybychom šli s nějakýma Beliebers na skype?" hodila jsem sebou na sedačku vedle něj a natáhla se pro noťas co byl na stole. ,,Ty seš úžasná víš to?" věnoval mi pusu na tvář a notebook sebral z kolen. Najel na Twitter a začal psát status.

Milujte moji budoucí ženu, několik z vás vybereme a budeme s vámi volat na skype. Posílejte skype jména :p

Zasmála jsem se nad tim a hlavu jsem si opřela o jeho rameno. Něco začal ťukat do klávesnice a po chvíli se mu otevřela stránka. ,,Vážně se chceš fotit?" nahodila jsem pohled ala ,,ja jsem gangster a ty si nic".

,,Jo" vykřikl se smíchem a namířil na nás kameru. Nahodila jsem poker face a prstama jsem si hladila imaginární vousy.

Nafotili jsme několik fotek. Ale nejvíc se mi líbila fotka, kde se usmívám a mám položenou hlavu na Justinovu ramenu. On se taky usmíval a hladil mě po ramenu. Hned jí hodil na twitter a napsal k ní ,,are you ready for videocall on skype? love you angi and beliebers xx."

Náhodně jsme vybrali pár Beliebers a přidali jsme si je na skype. Všechny jsem přidali do hovoru a zapli webku. Justin má naštěstí zaplacenej videohovor s víco osobami.

Jakmile nás viděli, začali pištět, skákat, brečet. No jedna jediná holka mě zarazila. Vůbec nekřičela, neskákala, jenom se usmívala.

,,Ahojte" řekli jsme s Justinem nastejno. Spustil se ještě větší křik až se to nedalo poslouchat, jedině ona normálně pozdravila a smála se. ,,Ahoj ehm..Melissa?" koukla jsem se na její jméno na skype. Jenom se usmála a přikývla. ,,Jakto, že nekřičíš jako ostatní? Zaujala jsi mě tímhle, jsi taková normální, vypadáš i mile" ,,Samozřejmě nic proti vám" kouknul se na ostatní Justin. Ty holky normálně slintaly!!!! ,,Víte, já váš vztah do teď nějak moc nepodporovala, ale když vidim, jak můj idol se zamilovaně na tebe dívá, má po boku ženu, kterou miluje a ty jeho taky. Jsem šťastná, že si Justin našel někoho jako jsi ty" usmála se. ,,A proč nekřičim? Víš já nejsem jako ostatní, jsem sice Justina obrovská fanynka, Belieberka prostě všechno, ale respektuju, že potřebuje klid a taky vim, že nemá rád uječené fanynky. Prostě jsem strašně ráda, že jste si mě vybrali, nikdy na to nezapomenu..nejlepší den v mém životě. Viděla jsem svého idola po boku nádherné ženy, a když je šťastný Justin, jsem i já" po svém proslovu se napila a začala si povídat něco s ostatníma holkama. S Justinem jsme se zmohli jenom na ,,páááni" a pusu až u kolen.

,,Ani nevíte jak jsem rád, že máte tady Angi rádi. Miluju jí a jsem sní opravdu šťastnej" pevně mě objal kolem ramen a políbil do vlasů. ,,Taky tě miluju" ,,Pusu, pusu, pusu" skandovaly holky a my jsme se smáli. Justin se natáhl pro ooooobrovskou pusu. Přisál sr mi na rty a nechtěl povolit.

Ještě asi hodinu jsme si s holkama volali a potom jsme to ukončili. Odepisovali jsme pár lidem na twitteru a facebooku. Ano, Justin má facebook, ale né pod pravým jménem, aby ho nikdo nenašel. Řikala jsem vám, že jsem vzala Bieberovi notebook a donutila ho dojít si pro můj? Asi né co.

Změnila jsem si profilovou fotku a nastavila jí na tu s Justinem. Byla vážně pěkná. Psala jsem si s pár holkama ze školy, kam už davno nechodim. Po čas Believe tour jsem si díky soukromým učitelům dokončila střední školu. Na vysokou moc neplánuju jít, nikdy se mi tam nechtělo. Navíc teď čekám ten malý poklad, na který se už neskutečně těším.

Doma mi nejde wifina, jenom internet přes kabel u mamky na počítači a ve škole. Části mám předepsaný:) 

Hey, I love you [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat