JUSTINŮV & ANGELY POHLED
Ubýhaly dny, týdny, měsíce a rodinka si žila spokojeně. Mysleli si, že jim nic nechybí. Každý den lenošit, užívat si života jejich malého syna, zachycovat radostné rodinné snímky..no představte si to.
Máte svůj vlastní život, jste dospělí, po boku máte svého manžela a máte dítě. Ráno se probouzíte s radostným pocitem, že máte o denní program postaráno - jenže co když se to změní? Co by jste dělali, kdyby jste se dozvěděli, že vaší dceru či syna unesl nějaký psychopat? Zkuste se zamyslet, jaké by byli vaše první pocity?
Strach.
Bezmoc.
Naděj.
Celé dny žít ve strachu, protože policie vaše nebohé dítko nemůže najít, nevedou k místu ztráty žádné stopy. Žádní svědci ani podrobnější důkazy, které by vás přivedli k vašemu děťátku. V televizi, rádiu, na internetu - všude vidíte zprávy o pátrání. Zatím neúspěšné. Sami hledáte, ale nejde to, nikde není k nalezení. Jakoby se po něm slehla zem.
Každé ráno vstáváte se strachem, co se dnes stane. Jestli vám policie oznámí, že se našlo tělíčko vašeho syna nebo jestli se našel živý. Bojíte se, máte strach, deprese, útěchy od vašeho muže nepomáhají, protože i on je na tom zle. Unesli mu syna, bytost o kterou se staral 4 roky sám. Část jeho samého, protože on je zdrojem jeho života.
Sedíte na sedačce a bezmocně čekáte, píšete si seznamy lidí se kterými jste měli v poslední době konflikt, ale nic vás nenapadá. Nemáte ani ponětí, kdo stojí za jeho zmizením.
Je stále v Los Angeles?
Je někde v Americe?
Co když je někde úplně mimo USA?
Bojíte se den odedne víc a víc, protože nevíte co dělat, jste na mizině. Doma vám nepobýhá vaše štěstí a neukazuje vám nové objevy, co zjistit nebo našel u sebe v pokojíčku. Nepovídá si s vámi, domem vane zničující ticho. Jsme jen obyčejní rodiče, děláme chyby jako všichni ostatní, ale copak si tohle zasloužíme? Zasloužíme si neklid a strach o život našeho syna? Já si myslím že né.
Ať je Justin slavný jakkoliv, stále jsme jen obyčejní lidé, kteří si chtějí užít poklidný život. Jenomže vždy se najdou lidé, kteří vám ho nepřejou, jsou proti vašemu vztahu, či dokonce proti vaší lásce co běhá po obýváku. Chtěla bych vědět jak by bylo jim, kdy se jim ztratilo jejich dítě. Jak by se cítili?
A teď si zkuste odvodit, jak se cítíme my.
Pokračování již brzy.
ČTEŠ
Hey, I love you [Justin Bieber]
FanfictionPlatonická láska se říší celým světem, hlavně když se řekne Justin Bieber. Člověk potřebuje soukromí, svobodu a paparazzi mu jí všechnu berou. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice. Avšak žádná láska není naprosto věrná. | Jsem si vědoma chyb...