Před dveřma stál..OTEC!!
,,tati!" Rozeběhla jsem se k němu a pevně ho obejmula. Chyběl mi, byl sice chvíli pryč, ale nikdo nepochopí to, co mám s tátou za vztah.
,,Princezno moje, chyběla jsi mi" usmál se a políbil mě do vlasů. ,,Ty mě taky" zamrmlala jsem a odtáhla se. ,,ale jak tak koukám, máš tady za mě náhradu, co pak je to za fešáka? Vy spolu chodíte?" OMG!! Když tohle vyslovil, začala jsem se červenat, bylo to trapný.
,,Jsem Justin, Justin Bieber a ano, chodíme" usmál se Justin, přitáhl si mě k sobě a políbil do vlasů. Podal tátovi ruku ,,Ale noták, kašli na podávání rukou a obejmi mě!" rozesmál se táta a s Justinem se obejmuli. Ten typickej, klučičí pozdrav.
,,No nic, my jdeme ke mě, čáu" zakřičela jsem ze schodů a Justina tahala za ruku ke mě do pokoje. ,,A žádný prasečiny vy dva!" Slyšela jsem tátovo hlas a pak smích. Prokroutila jsem nad tim oči a šla dál. Zabouchla jsem za náma dveře a Justin mě přitlačil o stěnu. ,,Miluju tě" hlasl a zase se přisál na moje rty. Líbal něžně, no přitom i nenasytně. V jeho očích byli jiskřičky a usmál se mezi polibkem.
Rukou mi zajel pod tričko a pevně stiskl boky. Druhou ruku nasměroval na můj zadek, kam dal hned i tu druhou. Pevně ho chytl a stiskl nadčimž jsem mu zavzdychala do ucha a nohy si obmotala instinktně kolem jeho pásu. Ruce jsem obmotala kolem jeho krku a zajela mu rukou do vlasů. Zatáhla jsem mu za konečky vlasů a on zavzdychal. Musela jsem se nad tim usmát.
Opatrně jsme se přemístili na postel kde mě pomalu položil, jako kdybych byla nějaký cenný poklad. Znovu se přisál na moje rty a nepřestával si budovat cestu k mému jazyku. Nechtěla jsem mu to povolit, ať se trošku potrápí. Silně mi stlačil boky takže jsem zavzdychala a on mi strčil svůj jazyk do úst. Zkoumal každý kousek mích úst a s mím jazykem hrál páku.
Nachvilku se od mích rtů odtáhl a tričko mi přetáhl přes hlavu. Naskytl se mu pohled na můj hrudník a nemohl odtrhnout oči. Chlapi. Oblízla jsem si rty a zase se přisála na ty jeho. Byla to moje droga, droga bez který nemůžu žít. Najednou zazvonil telefon.
,,Justine, někdo ti volá" zašeptala jsem mu.
,,No a co, teď nemám čas" usmál se a zase se přisál na moje rty. Kousl mi do spodního rtu a přitáhl si ho. Odtáhla jsem se od něj.
,,Vezmi to, třeba je to něco důležitýho" řekla jsem vážně a sedla si.
Flustrovaně se potáhl za konečky vlasů a vyndal si mobil z kapsi. Přejel po display a hovor přijmul.
,,No?" Vyprskl, nedivim se. Ten dotyčnej nám pokazil naší chvilku.
,,Co?..u Ang..ne..zapoměň..řekl jsem ne..ale notaaak..fajn..zejtra?..okey budu tam. A jestli ještě jednou zavoláš, přísahám že ti ustřelim výbavu. Čau" složil a mobil položil na stolík vedle postele. Musela jsem se zasmát nad poslední větou.
,,Tak kde jsme to skončili?" Usmál se a blížil se ke mě.
,,tim že se jdu vykoupat" dala jsem mu letmý polibek na tvář a vymanila se z jeho sevřetí.
,,No to snad neee" lehl si na postel a koukal se do stropu.
,,Můžu aspoň stebou?" Slyšela jsem jeho nadšení.
,,Pojď" usmála jsem se.
,,Jupí!" rychlostí světla se zvedl z postele a přiběhl ke mě. Zavřela jsem dveře od koupelny a pro jistotu je i zamkla. Nikdo nikdy neví, kterej idiot pujde do koupelny co mám v pokoji. Stoupla jsem si před zrcadlo a začala se odmalovávat. Justin si dal ruce kolem mého břicha a hlavu položil na moje rameno. ,,Počkej!" vykřikl Justin a pro něco si odběhl do pokoje. No zapomněl že dveře jsou zamknutý takže si dal na nos. Začala jsem se smát a od mě probodával pohledem. Odemkl dveře a za chvíli se zase vrátil. Znovu zamkl a podíval se na mě.
ČTEŠ
Hey, I love you [Justin Bieber]
FanfictionPlatonická láska se říší celým světem, hlavně když se řekne Justin Bieber. Člověk potřebuje soukromí, svobodu a paparazzi mu jí všechnu berou. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice. Avšak žádná láska není naprosto věrná. | Jsem si vědoma chyb...