53. část - THE END

5K 223 20
                                    

,,TATI?!?!?!" šokovaně vykřikuji a následně cítím silnou ránu do hlavy. Opět padám do tmy.

Probouzím se. Stále sedím přivázaná ke židli a mezi dveřmi stojí můj otec.

,,Co tu sakra děláš?!'' Skoro až hystericky jsem vykřikla.

,,Ojojoj. Nebuď hysterická, miláčku.'' Slizky se usmál. Nechápavě jsem se na něj dívala. ,,Pusť mě.'' Protočila jsem očima. ,,Na co si tu hraješ?'' Odfrkla jsem si a zasmála se. ,,Kde jsou kamery? Nebo si se zase moc díval na detektivky?'' Drze jsem řekla, ale to jsem neměla. O pár sekund později jsem ucítila šťípavou facku na tváři. Vykulila jsem oči a on se ke mě jenom naklonil.

,,Nebuď drzá.'' Zašeptal a já cítila něco železného na tváři. Nůž? ,,Kurva, tak mě pusť.'' Zařvala jsem. ,,Dobře.'' Čekala jsem, že mě pustí, ale místo toho jsem ucítila, jak mě řízl do tváře. Bolestí jsem zasyčela.

,,Vážně? Detektivky?'' Zasmál se. ,,Celý život jsi mi zkazila.'' Vážně řekl a já si myslela, že asi špatně slyším.

,,Cože?!" vykřikla jsem.

,,Tože, ještě když byla máma těhotná, těšil jsem se na tebe. Jenže po porodu jsem nemohl chodit po barech, pořádat house party a tak. Musel jsem doma kysnout, starat se o tebe a hrát, jak strašně tě miluju.

Myslíš, že mě to bavilo? Neustála jsi jen řvala, ty štětko." Plác, další facka, tentokrát na druhé tváři.

,,Přemýšlel jsem, jak se tě zbavit, a potom přisel Mike. Pamatuješ si ho? Tvůj kamarád. Řekl, že se chce pomstít za své zlomené srdce, které jsi způsobila.." odmlčel se. Svůj pohled upřel na dveře, které se následně otevřeli.

Ve dveřích stál sexy chlap. 'Oh ty krávo, to je tvůj potencionální vrah a ty říkáš, že je sexy!' okřikla jsem se v hlavě. Tohle, že je Mike? TEN Mike? Oh shit, jebněte mě někdo něčím po hlavě.

,,Nazdárek Angelo, konečně se setkáváme co? Musim říct, že z blízka nevypadáš jako velryba. Vypadáš jako kdyby jsi sežrala všechny lidi v Los Angeles, ty trosko." Nechutně se zasmál a začal obcházet kolem mě. ,,Drz hubu ty kryple." Odfrkla jsem si. Následně mi přistála facka tak silná, že jsem skoro spadla i s tou židlí na zem.

,,Drž klapačku a poslouchej." šel někam do koutu místnosti, odkud vytáhl židli. Dal si jí přede mne a posadil se.

,,Byl jednou jeden kluk na střední, který se bezedně až nebezpečně zamiloval do jedné osoby. Jenže nastal problém. Ona mě bral jen jako kamaráda, který jí pomůže s matikou a ekonomikou. Ten kluk vyžadoval skoro každou volnou chvíli, aby s ní mohl být. Snažil se být v její blízkosti. Jenža ona pořád neměla zájem, místo toho se zamilovala do trapné celebrity. A to mu zlomilo srdce. Zapřísáhl se, že provede odplatu a ona bude pykat. A proto jsem zde, dnes, teď. Sleduji tě už dlouhé měsíce a vím co všechno děláš. Každý tvůj krok znám a ani nevíš, jak moc nudný život máš. Jedno ti mohu zapřísáhnout, zemřeš." Po celou dobu jeho řeči se mi díval hluboko do očí a já skoro přestala dýchat. Nikdy by mě nenapadlo, že zrovna Mike se do mě zamiloval.

,,Takže jen kvůli tomu, že jsem se do tebe nezamilovala mě chceš zabít? Jsi psychopat!" vykřičela jsem mu do tváře.

Plesk. Další facka.

,,Au!" zařvala jsem. Břicho mě nebezpečně bolelo a já lapala po dechu. ,,Tenhle malý parchant, co máš v břiše, měl být můj. Měli jsme mít krásný dům, psa a měli jsme být zasnoubení. Jenomže jsi všechno zničila, můžeš za to ty." nechutně mi zasyčel u ucha.

,,Nemůžeš mě trestat za to, že jsem se zamilovala do někoho jiného." šeptla jsem..

,,Ale můžu, a právě teď to dělám, kočičko." Slizce se usmál a šel ke stolu. Otevřel šuplík a následně něco vytáhl. Co to sakra má?

,,A právě teď si vychutnám, tvé poslední bouchnutí srdce. Astala vista baby." Zbraň namířil na mě a následně vystřelil. 'Zbohem Justine, miluju tě!' Tak zněla má poslední myšlenka. Moje poslední bouchnutí srdce a můj život vyhasl.

Tohle je můj konec.

Z POHLEDU 3. OSOBY

Po výstřelu, který provedl Mike se ozvaly sirény a houkačky policistů. Nevěděl, že jeden z jeho chlapů ho zradil. Dveře se rozletěli a dovnitř vběhlo několik policistů, někteří rovnou sebrali Mike a ostatní, jiní běželi pomoct Angele, který seděla na židli se skloněnou hlavou a krvavá. 

Všichni se modlili, aby ještě žila a zvládla transport do nemocnice.

Během pár minut už projížděla na nemocniční posteli rovnou na sál, aby jí z těla vyndali její dítě, které podle doktorů mělo být na živu. Justin stále o ničem nevěděl, dokud mu nezavolali z nemocnice, že přijmuli jeho snoubenku, která byla postřelená. Justin rychlostí světla nasedl do auta a prudce se rozjel do nemocnice, kde na něj čekalo několik paparazzi. On se však mezi nimi protlačil a vběhl do nemocnice, kde už na něj čekal doktor. 

Doktor mu všechno vysvětlil a také mu řekl, že jeho syna se podařilo zachránit. Avšak jeho snoubenku stále operují. Justin se zhoutil a po nemocniční zdi sjel dolů. Hlavu měl v dlaních a všechno si dával za vinu. Kdyby jí nepustil do obchoďáku, nemusela by být považována za mrtvou, avšak stále se bojovalo o její záchranu.

Sestřička mu na chvíli přinesla jeho syna, aby ho aspoň spatřil, protože musel do inkubátoru. Byl narozen o měsíc dřívě a sám by ještě nedokázal dýchat. Justinovi zářili aspoň na chvilku oči štěstí, když viděl svého syna. Výplod jeho a její lásky. Výplod snoubenců, kteří se vždy milovali i přes všechny hádky a podrazy.

Dlouho nikdo nevycházel ze dveří operačního sálu a on myslel, že zešílí. Nikdo si nedokáže představit, jak se cítil. Nedokázal si představit svůj život s malým Jamesem bez Angely, bez jeho matky. Nedokázal si vedle sebe představit jinou ženu, se kterou by večer usínal a šeptal jí slova, jak moc jí miluje. Ve všech svých představách měl jen Angelu, což bylo dobře. Doufal, modlil se a přesvědčoval se, že to přežije. 

Najednou se otebřeli dveře od sálu a z nich vyšel znovu ten doktor, který mu oznamoval, že mu zachránili syna. Na tváři měl neutrální výraz. Moc dobře se mu nesdělovala, že Angelu se nakonec podařilo zachránit, ale upadla do silného komatu, který může trvat minimálně roky.

Justin byl na jednu stranu rád, že jí zachránili a on znovu uvidí její zářivé oči, jenomže nevěděl kdy to bude. Může čekat klidně i 10 let. Doufal, že co nejřív se mu jeho láska života probudí a budou si žít spokojený život, daleko od Los Angeles.

*****

Justin to psychicky nezvládal a byl doma sám se svým synem, kterého pustili měsíc po porodu z nemocnice. Ze začátku přemýšlel nad adopcí, protože se nedokázal o svého syna postarat. Jenomže když se podíval do jeho očí, nedokázal by to udělat.

Dnes, jsou to 4 roky od osudného dne a Angela se stále neprobudila. Už 4 roky jeho srdce trpí samotou a 4 roky neměl sex. Nedokázal podvést svou milovanou, která bezvládně ležela v nemocnici na lůžku. Uspokojoval se maximálně rukou, na nic jinýho se nezmohl.

Jeho syn oslavil 4. narozeniny a začínal se ptát po své mamce. Justin mu vždy jen řekl, že spinká, a že brzy přijde. Jenomže ani on nevěděl, kdy to brzy bude.

Co se stane, až se Angela probudí? Pokud vůbec.

~Toto je officiální konec. Moc děkuji všem, kteří tuhle story četli a podporovali mě ve psaní. Ani nevíte jak neskutečně moc vám děkuji. Také děkuji za překročení hranice 55. tisíc reads. Moc to pro mě znamená a nikdy by mě nenapadlo, že dosáhnu takovéhleho počtu! DĚKUJU VÁM!!<3 Jo a děkuju Markét, že mi pomohla s kouskem části :-D 

~Také mám v plánu 2. sérii, kterou budu psát sem, takže příběh neodstraňujte ze své knihovny! :-D Ještě nevím kdy 2. série bude, ale myslím si, že co nejdřív.

S láskou, vaše Sue.

Hey, I love you [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat