Ráno jsem se probudila na Justinovo hrudi. Vzpomněla jsem si na včerejší incident v kabince v obchodě. Musela jsem se nad tou vzpomínkou zakousnout do rtu. Prohlídla jsem si spícího Justina a usmála se. Byl roztomilej, když spal.
Opatrně jsem se vymanila z jeho objetí a namířila si to do koupelny. Svlékla jsem ze sebe všechno oblečení a vlezla do sprchovýho koutu. Na tělo jsem si nanesla gel a všude ho rozetřela. Všechno jsem to zase umyla a vypla vodu. Kolem těla jsem si obmotala ručník a šla k zrcadlu.
Znáte to, když si stoupnete před zrcadlo a koukáte na sebe? Máte otázky typu "jsem tlustá? nechápu co mu na mě líbí" tak tyhle jsem měla zrovna já teď. Někdy mi přijde, že si Justina ani nezasloužim.Vyčistila jsem si zuby a rozčesala vlasy. Potichu jsem vyšla z koupelny abych ho neprobudila, jenomže on už ležela na posteli a podepíral se lokty a sledoval mě.
,,Dobrý ráno“ usmála jsem se a šla k němu. Nahla jsem se nad něj a dala mu letmou pusu. Jenomže on si mě stáhl k sobě na kolena a dal mi pořádnýho francouzáka. Jeho vlasy stály na všechny světový strany, bylo to strašně roztomilý. ,,Dobrý“ usmál se a věnoval mi ještě jednu pusu.
Na stolíku se rozezvonil můj telefon, kterej jsem bez váhání vzala a hovor přijmula. Doufala jsem, že je to mamka, že v pohodě přiletěli a že jsou v pořádku.
,,Halo?“ ,,Ahoj broučku, tak jak se máš? Doletěli jsme v pohodě, teď jsme na hotelu ve Francii. Mám tě pozdravovat, chybíš mi“ i když jsem jí neviděla, věděla jsem, že se usmívá. ,,Ahoj mamí, to jsem ráda. Jak? Úžasně, s Justinem jsme byli včera nakupovat.Vy mě taky a jak. Napadlo mě, že bychom za váma třeba za pár měsíců přiletěli, co ty na to? Mohli by jsme to brát jako dovolenou“ zasmála jsem se a sedla si na kraj postele. No vlastně jsem sebou práskla o postel.
,,To je úžasnej nápad! Hele broučku už musim jít, zejtra ti zavolá, miluju tě, pa“ ,,Dobře, pa, taky tě miluju“ usmála jsem se a hovor típla. Justin akorát vycházel z koupelny, když jsem říkala ‚taky tě miluju‘. Hups.
,,Cože? Koho miluješ? Já ti nestačim?!“ začal zvyšovat hlas. ,,Uklidni se a neřvi tu po mě!“ ,,Já nemám řvát? Ty tady bůh ví komu do mobilu říkáš jak ho miluješ a já nemám řvát?!“ začal rozhazovat rukama kolem sebe a obličej měl rudej.
,,Doprdele Bieber uklidni se! Až vychladneš, ozvi se! Do tý doby o tobě nechci ani slyšet!“ Rychle jsem si oblíkla první co jsem našla a vyběhla z domu. Slzám jsem nechala volný průběh a běžela bůh ví kam ulicí. Dneska rozhodně spát doma nebudu. Buď přespím u Lucy, nebo ve starým domě. Spíš u Lucy, tam mě hledat nebude.
Z kapsy jsem vytáhla mobil a začala hledat Lucy číslo. Po chvíli jsem ho našla a vytočila jí. ,,Lucy? Ahoj, prosimtě nemohla bych dneska přespat u tebe? Všechno ti to řeknu u tebe“ rychle jsem na ní vyvalila a přála si, abych tam mohla přespat. ,,Jasně, čekám tě“ a zavěsila.
Šla jsem o pár ulic dál a už jsem jí viděla, jak stojí před domem. Rychle jsem k ní přiběhla a pevně jí obejmula.¨
******
,,Už mi řekneš co se stalo?“ podívala se na mě se strachem v očích a já se pořádně nadechla. ,,Prostě, volala mi mamka, že v pohodě dorazili a povídaly jsme si, no pak mi řekla že mě miluje a že už musí končit, já jí řekla taky tě miluju. Jenomže v tom z koupelny vycházel Justin a začal řvát, že on mi nestačí, když jsem mu řekla že ať neřve tak mi řekl: ,, Já nemám řvát? Ty tady bůh ví komu do mobilu říkáš jak ho miluješ a já nemám řvát?!“ tak jsme se pohádali a já mu řekla, že dokud nevychladne, tak o něm nechci ani slyšet a pak ti volala…“
Slzy mi tekly po tváři a já je ani nestírala. Jediný co jsem teď potřebovala, bylo Lucyino objetí. Pevně mě do něj vtáhla a utěšovala. Lepší nejlepší kamarádku nenajdete.
Seděly jsme tam ještě asi 3 hodiny, potom nás to přestalo bavit, tak jsme si pustily filmy. No moc velká zábava to nebyla, dokud se nespustila polštářová bitka. Najednou se ozvalo moje zvonění na mobilu, který oznamovalo příchozí hovor. Podívala jsem se na Lucy a ona začala vrtět hlavou, ať to neberu. Koukla jsem se kdo volá. JUSTIN.
Mobil jsem zase vrátila na stůl a ignorovala ho, jen ať si uvědomí, že začal vyšilovat, ještě předtím, než jsem mu mohla říct, kdo volal. Mobil ztichnul a pípla mi sms. Přečetla jsem si jí.
,,Lásko kde si? Bojim se o tebe“
Za chvíli přišla další. ,,To někde šukáš stim kokotem, kterýho miluješ? Děvko!“ Když jsem si to přečetla, přestala jsem dýchat. Tohle vážně napsal? Děvko? Ten kokot! SMS jsem ukázala Lucy a ta začala nadávat jakej je to debil. Vzala svůj mobil a někam šla.
Po chvíli jsem slyšela z kuchyně jak s někym telefonuje. Vím, že by se nemělo poslouchat, ale když jsem slyšela jeho jméno, nemohla jsem to neposlouchat.
,,Bieber děláš si prdel? Seš kretén nebo co? ..Je u mě! A žádnýho jinýho nemiluje! Kdybys jí nechal domluvit, zjistil by si, skym mluvila..Ale to mě nezajímá doprčic! ..Prostě sis to posral, nečekej, že teď za tebou přijde jako by se nic nedělo, dneska jí už neuvidíš a opovaž se sem přijít, jinak ti ufiknu koule..ZBOHEM!“ típla to a já se rychle vrátila na sedačku, aby nevěděla, že jsem jí poslouchala.
,,Zlato, nechceš se jít prospat? Bude ti líp“ podívala se na mě starostlivým pohledem a já přikývla. Vyšly jsme schody do jejího pokoje a já se svalila na její postel. Legíny i tílko jsem si sundala a půjčila jsem si od ní nějaký tričko na spaní. Sundala jsem si i podprsenku a zachumlala se do její peřiny.
,,Děkuju, za všechno“ Zamumlala jsem jí, ještě předtím, než jsem se ponořila do říše snů.
ČTEŠ
Hey, I love you [Justin Bieber]
FanfictionPlatonická láska se říší celým světem, hlavně když se řekne Justin Bieber. Člověk potřebuje soukromí, svobodu a paparazzi mu jí všechnu berou. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice. Avšak žádná láska není naprosto věrná. | Jsem si vědoma chyb...