20. část

7.2K 272 9
                                    

Ráno jsem se probudila v Justinovo objetí. Podívala jsem se na něj, vypadal strašně roztomile a nevinně když spal. Takovej velkej andílek.

Opatrně jsem se vymanila z jeho sevřetí a šla do jeho koupelny. Cestou jsem narazila na naše věci a při vzpomínce na minulou noc, jsem se musela kousnout do rtu. V koupelně jsem pustila teplou vodu a vlezla pod sprchu. Nanesla jsem si na ruku Justinův sprcháč a jemně jsem si ho vmasírovala do těla.

Všechen jsem opláchla a vodu zastavila. Kolem těla jsem si obmotala ručník a přešla k zrcadlu. Nějakym hřebenem jsem si rozčelasala vlasy, který jsem měla v drdolu. Potichounku jsem šla do pokoje a z kufru si vytáhla čistý spodní prádlo, černý kraťasy a tílko s nápisem 'Everybody need's bestfriend'.

Všechno jsem si to vzala do koupelny a oblíkla se. Vyšla jsem z koupelny a sezbírala všechny naše věci, který jsem hodila do špíny, nechám si je tu na příště.

Sešla jsem schody a namířila si to do kuchyně. Asi udělám k snídani jenom ovesný vločky s ovocem a mlíkem. Všechno jsem to nasypala do misky a zalila mlíkem. Já jsem se nasnídala u stolu a Justinovi to odnesu nahoru.

Přišla jsem do pokoje a postel byla prázdná. Z vedlejší místonosti se ozýval zvuk klavíru a zpíval nějakou písničku, no jasně! Však to byla písnička All Around The Word!

Z kraťasů jsem vytáhla mobil a začala ho natáčet. Zpíval tim sexy rozespalým hlasem a měl na sobě jenom šedý tepláky. Kousla jsem se do rtu a dál poslouchala mezi dveřma. Když se písnička blížila ke konci, vypla jsem nahrávání a mobil schovala do kraťasů.

,,Nádherně zpíváš" ze zadu jsem ho obejmula jednou rukou. ,,A tady je snídaně" podala jsem mu jí.

,,i tobě dobrý ráno, jo a díky a díky" sladce se usmál.

Už jsem byla na odchodu když v tom si mě přitáhl za boky a opřel si čelo o to moje. ,,Pusa nebude?" Nahodil puppy eyes. Dala jsem mu malou, podotýkám malou pusu na rty a on to prohloubil na pořádnej francouzák. Usmála jsem se mu na rtech a odtáhla se.

****

,,Domov! Sladký domov!!" Zakřičela jsem, když jsem konečně po dost dlouhý době byla doma.

,,Angiiiiiiiii" vykřikla mamka a už mě pevně objímala. ,,Ahoj mami" usmála jsem se na ní a dala jí pusu na tvář.

,,Tolik si nám tu chyběla" zamrmlala a zakřičela na tátu ať sem jde. Musela jsem se pořád usmívat. ,,Tak tady mám svojí holčičku!" Radostně mě objal a já mu objetí opětovala.

,,mám pro vás dárky" usmála jsem se na ně.

Začala jsem jim dávat dárky co jsem nakoupila počas Believe tour, vždycky někde jinde jsem jim něco koupila. Nejlepší z Londýna bylo teičko pro taťku, kde bylo napsáno: ,,Moje holčička byla v Londýně a koupila mi jenom tohle tričko" k tomu jsem mu koupila hodinky a další kraviny. Mamce jsem koupila novej iPhone 5 protože ten svůj si rozbila, když semnou naposledy volala. K tomu jsem jí koupila šaty, a další kravinky.

,,Mami? Kde je vůbec Jess? Včera mi řekla jenom že na ní čeká Derek, nic víc"

,,Jela s Derekem na víkend na chatu"

,,Aha"

,,Jo a abych nezapomněla zlatíčko, pozvi Justina na večeři i s Pattie" usmála se a odešla do kuchyně.

***

Sedíme všichni u večeře a vyprávíme mamce jak bylo na tour. Samozřejmě jsem si nemohla odpustit neříct Justinovo trapas, jak se v buse vzbudil s pastou po celym obličeji a vyšel stim takhle ven. Pak snáma (já, Fredo a Lil) nemluvil celej den.

,,Hahaha, no tak jsem si toho nevšiml, nesmějte se už" uraženě si sedl a ruce zkřížil na prsou.

,,Ale notak lásko, vždyť to byla sranda" pořád jsem se smála při tý vzpomínce.

,,no, strašná"

,,tak už se nezlob" zašeptala jsem mu a políbila ho na krk. Jo! Obměkčilo ho to, cítila jsem, jak se uvolnil.

,,Máš to moc dobrý Rose" usmála se Pattie na mamku.

,,Děkuju" mamka se usmála.

***

,,Tak my už pujdeme, děkujeme za večeři" usmála se Pattie a obouvala se.

,,Ahoj Rose, ahoj Bobe" objal se Justin s rodiči. ,,Ahoj miláčku" políbil mě. ,,nech otevřený okno, přijdu" zašeptal abych to slyšela jenom já. Usmála jsem se a přikývla.

Odešli.

,,tak já pujdu nahoru, dobrou noc" dala jsem jim pusu a šla do pokoje.

Nechtělo se mi nic dělat, svlékla jsem se jenom do volnýho trička a kalhotek. Ani podprdu jsem neměla muhahahaha, trošku Biebera podráždim. Slyšela jsem, jak se okno otvírá ještě víc než bylo, což znamenalo, že je tady.

,,Ahoj" políbil mě a lehl si ke mě. ,,ahoj, nechceš se svlíknout? Bude se ti blbě spát" zasmála jsem se a sledovala ho, jak se jde svlíknout. Všechno ze sebe sundal a měl jehom boxerky. Uhmmm.

Lehla jsem si na jeho hruď a poslouchala tlukot jeho srdce. Najednou mi zazvonil mobil.

,,Halo? Co? Ne. Ježiši nevim, co? Nojo, panebože ty si fakt nesnesitelná!" A típla jsem to.

,,Kdo to byl?" Nechápavě se podíval.

,,Jessica, chce abych jí v ponděĺ kryla."

,,Aha"

Opět jsem si na něj lehla a hladila mu břišňáky. Svojí rukou mi sjížděl po těle až ke kalhotkám a než stačil zajet dovnitř, chytla jsem mu jí a dala pryč.

,,proč ne?" Smutně se koukl.

,,včera ti to nestačilo? A navíc, dole jsou naši" zasmála jsem se a políbila ho.

,,dobrou noc" zašeptala jsem a víc se přitulila k jeho nahé hrudi.

,,dobrou shawty" políbil mě do vlasů a po pár minutách jsem usnula.

Hey, I love you [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat