Naši romantickou chvíli vyrušil zvonek. ,,Kdo to panebože je?" naštvaně zavrčel Justin a já se zasmála nad jeho reakcí. Rychle jsem se začala oblíkat, takže jsem si vzala čistý spodní prádlo a Justinovo triko. On na sebe hodil boxerky a tepláky.
Z pokoje jsem vyběhla jako první a řítila jsem se ke dveřím. Samozřejmě jsem se na poslednim schodě natáhla a začala smát jak kretén. Vůbec jsem neřešila, že nemůžu hejbat s rukou, jenom jsem seděla na zemi a smála se. Už vám někdy došlo, jak jsem retardovaná?
Justin rychle přiběhl ke mě a začal mě zvedat ze země. ,,Miláčku jsi v pohodě?" vystrašeně se na mě podíval a já jenom kejvla hlavou na znak souhlasu. Pomohl mi zvednout a konečně jsme šli otevřít ty dveře.
Před dveřma stál postarší pán a bradkou a vousy a divně se na nás díval. No spíš na mě. Justin si toho všimnul a majetnicky si mě k sobě přitáhl za pas.
,,Dobrý den, víte já chápu, že si občas potřebujete užít vzájemné chvilky.Ale prosím, nemohli by jste být trošku potichu? Chápu vaše potřeby pane Bieber, ale asi vaše vzdychy byli slyšet až přes ulici, to není normální. Děkuji." ukončil svůj monológ a byl na odchodu. ,,Jistě" tiše jsem zašeptala a otočila se směr obývák. Byla jsem červená snad až na prdeli a Justin taky. Tak tohle se nám ještě nikdy nestalo.
Jakmile se zabouchli vchodové dveře, oba jsme se začali strašně smát, až jsme se za břicha popadali. ,,Tak tohle byl trapas, asi si budeme muset pořídit zvukotěsný dveře, okna, stěny prostě všechno" smál pořád Justin.
Asi po 10ti minutách smíchu jsme se uklidnili a začali koukat na televizi. Bylo kolem půl 7 a zrovna začínali dávat Simpsonovi. Už se připravoval že to přepne, když v tom jsem na něj začala křičet. ,,Jestli to přepneš, už si nikdy v životě nezapícháš" pohorzila jsem mu prstem a smála se u toho. Taky se začal smát a přitáhnul si mě k sobě. Jemně mě políbil a pohladil po tváři.
,,To by tu ale potom nemohli běhat malý Bieberovci" usmál se a nahodil puppy eyes. ,,Pako" bouchla jsem ho do ramene pěstí a začala sledovat Simpsny.
Asi po hodině skončili a já se vydala do kuchyně. Docela jsem měla hlad, poslední dobou mám pořád jenom hlad. To je znamení, že dostanu krámy, achjo. ,,Jdu udělat večeři, co si dáš?" podívala jsem se na něj a hipnotizovala jeho křivky tváře. ,,Mmm, nechám to na tobě" sladce mě políbil a dál sledoval televizi.
Šla jsem do kuchyně a přemýšlela, co udělám k večeři. Nic dobrýho mě nenapadalo, tak jsem se rozhodla pro domácí kebab. Znáte to ne? Tortila, maso, zelenina, salát, dresing atd..
Asi za 10 minut jsem to měla všechno hotový a připravený na stole. ,,Večeřeeeeeeee" zakřičela jsem na toho lenocha co se pořád vyvaluje u televize. Během pár chvilky se zjevil v kuchyni a objal mě kolem pásu ze zadu. ,,To vypadá dobře, lepší holku jsem si nemohl přát" políbil mě na krk a šel si sednout ke stolu. Jen jsem se usmála a dala se do jídla.
,,Mmmm, milíčku to je úžasný!!" mluvil s plnou pusou a vychvaloval si jídlo, jenom jsem se smála a dala talíř do myčky. ,,Budu nahoře, jdu se vysprchovat a do postele, čekám na tebe" nečekala jsem na odpověď a šla po schodech do ložnice, která je propojená s koupelnou.
***
Momentálně ležim v posteli a prohlížim si fotky v albu. Některé jsou s rodinou, některé s babičkou a dědou, některé s Justinem a převážně hodně fotek s Lucy. Sakra ta holka mi už chybí, dlouho jsem jí neviděla. Bůh ví jak si žije s Christianem. Zasmála jsem se nad tou představou a dál vzpomínala na různé vzpomínky.
Z pohledu třetí osoby
Justin a Angela spolu žijí, jejich vztah trvá už kolem roku. Avšak ještě se nechtějí brát, jsou spokojení jak to je teď. Justin sice každý den touží, aby Angela byla už jenom jeho. Avšak ona stále neví, co jí čeká. Justin plánuje jedno velké překvapení, avšak není jisté, jestli bude Angela spokojená. Co když to odmítne? Opustí ho? Denně se Justinovi hlavou ženou myšlenky, co by se stalo, kdyby jí nepotkal v tom obchoďáku a na koncertě. Denně se bojí, že přijde někdo lepší a Angelu mu jen tak před očima vyfoukne.
Tyhle samé myšlenky má i Angela, stále se bojí že pro Justina není ta dobrá a že se nevyrovná Seleně. Jak zjistila, Selena v ten den otěhotněla a Taylor jí poslal k vodě. Angela s Justinem si užívají svobody, mládí a všeho toho. Jsou zamilovaní a šťastní. Avšak karma je suka a jednoho dne přijde nemilosrdný zvrat.
ČTEŠ
Hey, I love you [Justin Bieber]
FanfictionPlatonická láska se říší celým světem, hlavně když se řekne Justin Bieber. Člověk potřebuje soukromí, svobodu a paparazzi mu jí všechnu berou. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice. Avšak žádná láska není naprosto věrná. | Jsem si vědoma chyb...