43. část

5.3K 240 12
                                    

příjemné čtení:)


o 2 měsíce později

 Měli jsme pár nepodstatných hádek, telefony s mamkou a tak. Už jsem dokonce i v 7 měsíci a na mém bříšku je to nádherně poznat. 

Justin mě už skoro nepouští ani vařit, protože se bojí, že by se mi mohlo něco stát. Je to hrozný, pořád jenom sedim a koukám na filmy.

Za poslední dobu se toho dost změnilo, Lucy je zasnoubená, rodiče s Jess se usadili v Londýně stím, že tam mají dobrou budoucnost. Neskutečně mi chybějí. Dokonce mi chybí i Jessičiny divný zvyky, jako například jíst okurky se šlehačkou. Jo, tohle ona jedla.

Z chodby se ozvalo bouchnutí dveří, což znamenalo že Justin je doma. Aspoň se tu nebudu nudit, no nasadí svůj ustaraný pohled a zakáže mi cokoliv dělat. Krucinál jsem těhotná, né nemocná!

,,Lásko jsem doma!" ozvalo se z chodby.

,,V obýváku" zamrmlala jsem. 

Mojí nejlepší kamarádkou je momentálně televize, teda když nedávají nějaké bludy. Taky jsem dlouho nebyla s Lucy, měla bych jí zavolat aby se stavěla. Protože Justin mě pravděpodobně nikam nepustí a já ho docela i chápu → bojí se, že bych se mohla stresovat z paparazzi co mě zastaví, nebo by mi kdokoliv cokoliv mohl udělat.

Ale teď vážně, chybí mi moje těhotná nejlepší kamarádka. A jsem na ní naštvaná, že mi své zásnuby oznámila jenom po telefonu, protože zrovna byli na dovolený v Jižním Pacifiku. 

,,Tady má své lásky" lehl si vedlě me na gauč a políbil mě na rty. Přitáhla jsem si ho za zátylek a pořádně políbila, tak moc mi chyběli jeho rty.

Ruce přesunul na mé břicho a něžně přiložil své rty na něj.

,,Ahoj šampione, tady je tvůj táta" zasmála jsem se nad tím, byl tak roztomilej, když mluvil s mým břichem. ,,Budu se o vás starat a postarám se o tom, aby ti nic nechybělo." usmál se a pokračoval. ,,Budu na tebe pyšný ať už si vybereš v životě cokoliv, protože tě už teď neskutečně moc miluju, jako tvojí maminku" ruce nechal položené na mém břiše a políbil mě na rty.

Najednou jsem cítila, jak kopnul. Justinovi se rozšířili oči a měl v nich jiskřičky. ,,Cítil jsi to?" zasmála jsem se. Slzy se mi tlačily do očí, nebyly to slzy smutku, právěže na opak, byly to slzy štěstí a radosti.

,,Cítil" usmál se na mě a jednou rukou si mě k sobě přitáhl blíž, takže jsem mu ležela v klíně a hladil mi bříško. ,,Děkuju.." zašeptal a nepřestával mě hladit. ,,Za co?" nechápala jsem moc za co mi děkovat, to já bych měla děkovat jemu. ,,Za všechno miláčku, za všechno co jsi pro mě udělala, kdy jsi mě ochránila a za syna co nosíš pod srdcem. Tak moc tě miluju." znova mě políbil a já se v polibku usmála.

,,Brouku mám hlad, jdu něco uvařit na večeři, co si dáš? A věta 'zapomeň, něco se ti stane' nepřipadá v úvahu, takže klid. Jsem jenom těhotná a né nemocná, Bizzle" zasmála jsem se nad tím, jak chtěl něco namítnout, ale potom jenom zavřel otevřená ústa.

,,Bizzle?" uculil se.

,,No já nevim, kdo si to dal jako jméno na Instagram" vstala jsem ze sedačky a můj cíl byl jasný. Kuchyň.

Odpověď jsem už neslyšela, tak jsem vyndala potřebné věci pro hranolky a smažený sýr. Klasika, mám prostě chuť na něco smaženého. Mezitím co se hranolky pekly, jsem obalila sýry do strouhanky a připravila si pánev. Z obýváku se ozývaly hlasy z televizea něco co si mumlal Justin. Zasmála jsem se nad tím a dál vařila. Vaření a čtení jsou snad jeiné věci u kterých se dokážu úplně odreagovat. Miluju čtení, protože se vždy dokážu vžíd do děje a sousícím s postavami, u vaření miluju poznávání nových chutí a radost, když někomu chutná mé jídlo.

Hey, I love you [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat