Bohužel jsem si křupla display na
notebooku tak budu psát asi z ipadu, mobilu, mamky počítače nebo při zmenšené verzi na notebooku:-DPříjemné čtení:)
*z pohledu Justina*
Ráno jsem se probudil poměrně brzo, Angi ještě spala a já přemýšlel co budu dělat. Víte, vy co čtete náš příběh života, určitě si myslíte, že když máme tak úžasný vztah, 100% musí skončit happy-endem. Avšak tohle není jisté, žijeme v realitě, život má na nás mnoho nástrah. Bojím se, že jí jednoho dne ztratím a tím přijdu o svůj smysl života.
Nikdo si nedokáže představit jak moc jí miluju, nedokážu si představit, že bych měl usínat vedle někoho jiného. TOHLE JE MOJE ŽIVOTNÍ LÁSKA.
Zrovna se koukám jak sladce spí a promítám si můj koncert kde byla OLLG.
Pozoruju její tvář jak sladce spí a usmívá se ze spaní. Je to neuvěřitelné, že jsme spolu už přes rok. Ano, ROK ♥.
,,Mhmmmm" zamrmlala ze spaní a přetočila se na druhý bok. Zasmál jsem se a vylezl z postele. Šel jsem do koupelny a vyčistil si zuby. Obličej jsem si opláchl studenou vodou a tichým krokem jsem se šel oblíct do ložnice. Ze skříně jsem si vytáhl šedivé tepláky. Budu bez trika.
Vytratil jsem se do kuchyně a začal připravovat snídani.
*z pohledy Angely*
Měla jsem sen, v tom snu jsem byla já s Justinem. Byli jsme na nějaké chatě a měli divoký sex a otěhotněla jsem. Čekala jsem dvojčátka. To by však bylo v pořádku, kdyby se najednou místo Justina objevil otec mých dětí Lil. Staral se o nás, miloval nás, chodili jsme na romantické večeře a milovali se. Nejhorší na tom bylo, že v tu domu mě bylo 14, Justinovi 15 a Lilovi taky 15. Litovala jsem, že ve 14ti nemohu být těhotná.
(PA:teď jsem si vzpomněla, jedna holka od nás z města má 14 a už porodila. Rodiče jí v tom podporovali což nechápu o.o takže její 15ti letej kluk je táta. tohle nepochopim, ve 12 ti od něj jako dárek dostala anál. lituju život tý holky, ale tak je to její věc)
Z toho snu jsem se hned probudila, fakt, že otec mých dětí by měl být Lil se mi nelíbil. Chtěla jsem se zvednout z postele, ale nepříjemná bolest hlavy mi to neumožnila.
Zkoušela jsem to ještě jednou, ale bylo to marný. Taky mi bylo dost nevolno a připadalo mi, že budu zvracet.
Najednou se mi zvedl žaludek a já rychlostí světla běžela k záchodu. Vyzvracela jsem se a šla si opláchnout pusu.
Pomalým krokem jsem se dostala zpátky do postele a vzala si mobil ze stolíku. Vytočila jsem Justina a přiložila si mobil k uchu. Po pár pípnutíto zvedl.
,,Co se děje lásko?" podle hlasu se zasmál. ,,Umírám, zvracim a neni mi dob.." nestihla jsem doříct a hovor típnul a hlasitý dupání po schodech.
Dveře se rozrazili a v nich stál Justin s vykulenýma oči. ,,Lásko co ti je? Je ti hodně blbě? Jak moc zvracíš? Jedeme do nemocnice!" Přiběhl k posteli a sedl si vedle mě. ,,Klídek, jenom zvracim a bolí mě hlava, to bude v pořádku, spíš potřebuju jestli by jsi byl tak hodnej a donesl mi čaj?" andělsky jsem se na něj usmála a on se hned vypařil do kuchyně.
Po pár minutách se vrátil s obřím hrnkem, ve kterém byl samozřejně čaj. Podal mi ho do ruk a lehl si vedle mě. ,,Budeš taky nemocnej šmoulo" zasmála jsem se, když se ke mě tisk, jakoby to bylo naposledy. ,,Nevadí, aspoň budeme spolu v posteli pořád a Lil se o nás bude starat." oba jsem se nad tou představou jak nás Lil obsluhuje zasmáli.
Zbytek dne se Justin i přes mé odporování staral. Nosil mi jídlo, čaje, povídal pohádky, zpíval, rozesmíval. Párkráj jsem ještě za den zvracela a pak mi to došlo. Mešká mi menstruace.
-Za tuhle část mě fakt milujte, protože notebook je z 45% v hajzlu a mám tohle otevřený v malým okýnku v rohu obrazovky:-DD
ČTEŠ
Hey, I love you [Justin Bieber]
FanfictionPlatonická láska se říší celým světem, hlavně když se řekne Justin Bieber. Člověk potřebuje soukromí, svobodu a paparazzi mu jí všechnu berou. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice. Avšak žádná láska není naprosto věrná. | Jsem si vědoma chyb...