Takže, vím že dlouho nebyla část, omlouvám se, ale neměl jsem teď vůbec čas. Za měsíc se stěhujeme a je to tu divný, navíc užívám si poslední měsíc s kamarády a nejlepší kamarádkou. Takže skoro vůbec nejsem na internetu, teď si budu kupovat konečně nabíječku na notebook. Snad budou části rychlejš:) Jsem strašně ráda že to čtete, děkuju!!:)
KOMENT & VOTE
Ráno jsem se probudila stejně jako Justin. To se moc často nestává. ,,Dobré ráno" sladce se usmál a lehl si nade mne. Jeho rozespalý oči, rozcuchaný vlasy po ránu byli strašně sladký. ,,Dobrý" přitáhla jsem si ho k sobě blíž a políbila. Chvíli jsme se líbali a najednou se rozletěli dveře od pokoje.
,,Justine! Dole v obýváku je Pattie. Jazzy se probudila! Prej se ségrou máte rychle jet do nemocnice." řekla udýchaně. Pravděpodobně běžela po schodech.
,,Jessico, za jiných okolností bych tě něčim praštila, protože si nás vyrušila, ale tohle je úžasný! Justine, oblíknu se a jedem" dala jsem mu poslední pusu a rychle se začala oblíkat. Udělala jsem si v koupelně ranní hygienu a šla jsem za Justinem. V pokoji nebyl. Sešla jsem po schodech dolu kde seděla Pattie a vedle ní Justin.
,,Ahoj Pattie, můžeme?" usmála jsem se.
Justin vstal ze sedačky a propletl si semnou prsty. Nazula jsem si balerínky a zabouchla za náma dveře. Přišli jsme k Justinovu autu a všichni nasedli. Sedla jsem si do zadu, aby Pattie mohla do předu. No když si to všiml Justin, začal mě propalovat pohledem v zrcátku. Pattie si oho všimla a praštila ho pěstí do ramene.
Zasmála jsem se a připoutala se. ,,Au, sakra mami! Za co to bylo?" kouknul se Justin na Pattie. ,,Viděla jsem co si dělal" zasmála se. ,,Já nic nedělal!" bránil se. ,,Ale dělal"
,,Nechci nic řikat, ale mohli by jsme už vyjet no" zasmála jsem se když jsem to řekla. Oba se na mě otočili a nahodili pohled 'Nekaž nám hádku'. Zvedla jsem ruce na obranu, že se vzdávám a koukla se z okna. Justin nastartoval a vydali jsme se směr nemocnice.
**********************
,,Jazzynko, tady jsme ti něco přivezli. Jak ti je?" usmála jsem se na ní a podala jí obrovsskýho plyšovýho medvěda, co jsme koupili cestou v hračkářství. ,,Jéééééééé, děkuju!! Je krásnej!" zajásala a pevně obejmula medvěda. ,,Jo a už je mi trochu líp, ale bolí mě nožička" zaskuhrala. Pattie jí pevně obejmula a dala jí pusu na čelo.
Seděli jsme u Jazzy až do večera, dokud neskončili návštěvní hodiny. Justinovi najednou zazvonil mobil. Zvedl to a šel na chodbu.
Z pohledu Justina
Volal mi Lil.
,,Čau brácho, nechceš dneska zajít do baru? Dlouho jsme nikde nebyli. Potřebuju zasunout" zasmál se Lil. No jo, to je celej on.
,,Čau, jasně mohli by jsme jít. No nepočítej stim že já taky budu zasouvat do nějaký štětky, na to mám Ang" zasmál jsem se.
,,Aleeee, Bíberko má holku? Že si mi jí nepředstavil?"
,,Aby jsi po ní vyjel? zapomeň"
,,Ale ne, pujdem teda někam? v 6 jsem u tebe Bieber." a položil to.
Pecka. Teď to musim říct mamce a Angele. Vešel jsem do pokoje a moje malá princezna spala a vedle ní spala i Ang. Mamka seděla naproti posteli na židli a fotila si je. Bylo to roztomilý. Taky jsem si je vyfotil a fotku hodil na Twitter. ,,My princess". Mobil jsem zablokoval a vrátil zpátky do kapsy.
***********
Poslední úpravy vlasů a může se vyrazit. Ang to pochopila, potřebuju se odreagovat. I když bych se nejradši odreagoval s ní. (v ní). *tůůt tůůt* ozvalo se před domem. Lil je tady. Vzal jsem klíče, zabouchl dveře a zamknul. Nasedl jsem k Lilovi do auta a jelo se směr bar.
,,Brácha co ti je? ti ta tvoje nedala nebo co?" zaškeril se Lil a dál sledoval cestu.
,,Haha, tim to neni, ale bojim se o Jazzy. Teď zmetek si klidně dál běhá na svobodě, zatim co moje malá princezna leží v nemocnici s vážnýma zraněníma. Nepřežiju to jestli umře" podíval jsem se z okna a sledoval noční LA.
..Neboj, bude to dobrý" bratrsky mě poplácal po rameni a zastavil před barem.
Přišli jsme dovnitř a všude byli štětky, chlast, všechno co jsem teď potřeboval, byl ten chlast.
U baru jsem si objednal dvojitou vodku a kopl to do sebe. Objednal jsem si to ještě jednou a šel tancovat. Lil se někam vytratil ani nevim kam. Asi po 6ti panácích už jsem byl dobře na mol a tancoval s bůh ví kym. Ta dotyčná mě chytla za Jerryho a chtěla mě políbit. Odstrčil jsem jí od sebe a řekl jí něco, co si snad zapamatuje. ,,Nech mě, já mám holku" s úsměvem jsem si to nakráčel ven, potřeboval jsem se provětrat.
Z pohledu Ang
Justin mě odnesl až do postele a tam jsem i usla. Probudila jsem se až ráno. Vykopala jsem se z postele a namířila si to do koupelny. Zavřela jsem za sebou dveře a svlékla ze sebe oblečení ze včerejška. Pustila jsem proud teplé vody a vlezla pod něj. Celé moje tělo se uvolnilo. Ten úžasnej pocit. Sprcháč jsem si rozetřeba po těle a následně ho ze sebe všechen smyla. Do vlasů jsem si nanesla šapnón a tady všechen smyla.
Vyšla jsem ze sprchy a kolem těla jsem si obmotala ručník. 2. ručník jsem si dala na vlasy a udělala si "turban". Vyčistila jsem si zuby a rozčesala mokrý vlasy. Na malování dneska kašlu, nemám v plánu nikam jít. Šla jsem do pokoje, kde jsem si vzala čistý spodní prádlo a tričko Justina co si tu minule nechal. Miluju nosit jeho věci.
Sešla jsem po schodech do kuchyně a z ledničky si vytáhla obyčejnej jogur. Nemám moc chuť na jídlo. V obýváku jsem se rozvalila na sedačku a zapla televizi. Nic moc nedávali tak jsem tam dala nějakej film. Najednou se film přerušil a vyskočili nový zprávy.
,,Mladý kanadský zpěvák Justin Bieber (19) to včera přehnal s alkoholem v jednom z Los Angeleských barů se svym nejlepším kamarádem Lilem Twistem. Justin před barem hlasitě vykřikoval 'Miluju tě Angi!!' Je vidět že i v opilosti myslí na svou lásku. Přejeme vám hodně štěstí Jangelo!"
S vyvalenýna očima jsem sledovala televizi. Najednou se před mím domem ozval křik. "ááááááááááááá, Justineeeeeeeee, vofoŤ se semnouuuuu" ozývalo se před domem. Aha, takže Justin je tu. Najednou se otevřeli dveře a hned zase zabouchli. Leknutím jsem nadskočila. Jak to, že nebylo zamknuto? Já tu Jessicu zabiju!
Šlas jsem ke dveřím a o ně se opíral celej zadejchanej Justin a držel se za hlavu. Tohle si vychutnám.
,,Ale, aleee..koho pak to tu máme? Že by tě bolela hlava?" zasmála jsem se.
Podíval se na mě pohledem 'neříkej' a dál se za ní držel. Udělala jsem 2 kroky k němu a chytla jeho tvář do dlaní. Přisála jsem se mu na rty a políbila ho. Začal spolupracovat a konečně se usmál. Chytl mě za boky a já si obmotala ruce kolem jeho krku.
,,To co si včera v noci vykřikoval, bylo hezký" usmála jsem se na něj. Nahodil nechápavý výraz. Jasný že si to nepamatoval. ,,V televizi bylo video, kde křičíš že mě miluješ"
,,A taky že je to pravda." znovu mě políbil a šli jsme si sednout do obýváku, začali dávat nějakej film, tak jsme si lehli na sedačku a přitulila jsem se k němu. ,,mmm, shawty? víš že se mi líbí když nosíš moje věci?"koutky úst mu cukali do smíchu a já se začervenala. ,,Děkuju" dala jsem mu pusu na hruď a začala jsme sledovat film.
ČTEŠ
Hey, I love you [Justin Bieber]
FanfictionPlatonická láska se říší celým světem, hlavně když se řekne Justin Bieber. Člověk potřebuje soukromí, svobodu a paparazzi mu jí všechnu berou. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice. Avšak žádná láska není naprosto věrná. | Jsem si vědoma chyb...