23. část

7.1K 285 20
                                    

Co tu chce? Jak se sem dostala? Doprdele o co se to tu pokouší? Asi jí strčim mixér do zadku a zapnu ho!!!! Po tom co mu udělala má odvahu se tu ukázat? Ta kráva! Viděla jsem jak Justinovo oči stmavli a svaly se mu napli. Odtáhl se odemě a šel k tý suce.

,,Justine děláš si prdel? Proč jsi si sem tu krávu co jde po tvých penězích nastěhoval? Zbláznil jsi se? Justine já tě miluju! Byla to chyba s Taylorem. Prosím, vrať se ke mě, Justí" a co si myslí? že si tu vyleje srdce a všechno bude fájn?

,,Seleno děláš si prdel? Že si tu vyleješ srdce a já ti padnu k nohám jako předtim? Jsi pro mě minulost! Angi že jde po mích penězích? Uvědom si, ONA NENI TY!! A jediná kráva seš tady teď ty, a vůbec, jak jsi se sem doprdele dostala?" zařval na ní až jsem sebou trhla.

,,Justine! Ty to nechápeš? My dva k sobě patříme!!!" začala křičet na celý dům.

Justinův pohled

Co tady kurva doprdele dělá?

,,Ses snad uplně zbláznila! Salámo dej se na léčení, my dva už spolu nejsme a nebudeme. Mám Angi, ona mě chápe a neni semnou pro slávu a peníze. Neni jak ty že chce pořád něco kupovat, ona se mi snaží vymluvit abych cokoliv za ní platit, pro tebe to byla samozřejmost! A teď se spakuj a vypadni z tohohle baráku, už tě tu víckrát nechci vidět!!" Silně jsem jí chytl za zápěstí a odvedl ke vchodovým dveřím. ,,Doufám že už tě nikdy v životě neuvidim!!" ještě jsem za ní zakřičel a zabouch dveře.

Musel jsem se uklidnit. Po tom všem si sem nakráčí a myslí si že všechno budou oukej? Však ona jenom jebala s Lautnerem a vysmála se mi do ksichtu. Píča. Zašel jsem do kuchyně a ze skříňky jsem vytáhl Whiskey. Otevřel jsem flašku a rovnou jsem se napil. Párkrát jsem to zopakoval a flašku vrátil zpátky do skříňky. Šel jsem za Angi.

,,Miláčku?" šepl jsem, když jsem otevíral dveře od pokoje, bál jsem se abych jí neprobudil, kdyby spala. ,,Ano?" slyšel jsem její zlomenej hlas a vzlyky. Popošel jsem k ní a pevně jsem jí objal. ,,Copak se stalo lásko? to kvůli tý Seleně?" zašeptal jsem jí do vlasů a ona přikývla.

,,Vykašli se na ní, pamatuj, my dva proti světu. Ostatní co maj připomínky a kecy ať jdou někam. Miluju tě Angelo Williams" přiložil jsem své rty na ty její, ale nic jsem nedělal. Jen jsem je tam nechal položené, až po chvíli jsem snima začal hýbat. Začala spolupracovat a ruce si obmotala za můj krk. Položil jsem jí na postel a lehl si nad ní. Docházel nám dech tak jsme se odtáhli a opřeli si o sebe čela.

,,Taky tě miluju Justine Biebere" znova mě políbila a já se po chvíli odtáhl. ,,Dobrou noc, vyspi se Shawty" naposledy jsem jí políbil a lehl si vedle ní. Lehla si na mojí hruď a spokojeně se usmála. ,,Dobrou miláčku"

RÁNO

Probudila jsem se na sluneční paprsky, které mi svítili do tváře. Otočila jsem se na druhou stranu postele s nadějí, že tam Justin je. Nebyl. Pomalu jsem se vysoukala z postele a namířila si to do koupelny.

***

,,Justine?" rozkřikla jsem se po domě, protože jsem ho nikde nemohla najít. ,,V kuchyni!" ozvalo se mi nazpátek. Však tam jsem byla a on tam nebyl! Vydala jsem se směr kuchyň a on tam opravdu stál. Ze zadu jsem ho obejmula a políbila na krk. Otočil se a políbil mě na rty. ,,Dobré ráno" usmál se jak sluníčko na hnoji. (taky jste nikdy neviděli sluníčko na hnoji?:DDD) ,,Dobrý" zamrmlala jsem a sledovala co vaří. Nevim co to bylo, ale vypadalo to dobře.

***

,,Miláčku, co by jsi řekla, kdybychom šli spolu nakupovat? Vim, byli jsme nedávno, ale mě strašně baví nakupování stebou" zasmál se a chytl mě za boky. Přitáhl si mě k sobě a čelo si opřel o to mé. Koukali jsme si z očí do očí a nic neříkali. Tohle nám stačilo, jediný pohled a jako by jsme si povídali. Je to možná bláznivé, no je to tak. ,,Můžem" usmála jsem se a odtáhla se.

Vyběhla jsem schody a namířila si to do šatny. Jo, máme s Justinem šatnu, protože všechny věci se nám do skříně nevejdou. Rozhodovala jsem se co si vzít, nakonec jsem si vybrala černý legíny a obyčejný bílý tílko na který jsem si vzala ryflovou bundu s 3/4 rukávy. K tomu jsem si nazula bílý supry a mohlo se jít.

Justin už stál u dveří, oblečenej a v ruce měl iPhone. Na něčem se smál a pak mobil dal do kapsy. ,,Sluší ti to" usmál se a propletl si semnou prsty. ,,Tobě taky" zasmála jsem se a vyšla ze dveří.

Přišli jsme k autu a Justin mi otevřel dveře jako pravý gantleman. Zasmála jsem se nadtim a už nastupoval na místo řidiče.

Cesta byla docela krátká a tichá, hráli jenom písničky z rádia. Zrovna začali hrát "Austin Mahone - What About Love" Začala jsem si zpívat blázen a Justin se ke mě přidal.

"Why-y you're colder than winter

You're switching the picture

You used to be perfect yeah

Once you're hot like the summer

Please help me remember

The reason that you said

bye bye bye"

Strašně jsme se smáli a že jsem ztratila pojem o tom, kde jsme. Najednou jsme zastavili před obchoďákem a už jsme lezli ven z auta. Justin mě zatáhl do všech různých obchodů, nakoupili jsme od triček až po boty. Když už jsem myslela že máme všechno, zatáhl mě do obchodu se spodním prádlem "Victoria's secrets" tak o tohle mu šlo.

Vybrala jsem si pár kousků a mířila si to ke kabince když v tom Justin zakřičel ,,počkej! ještě tohle" podal mi asi 15 kousků a žmurk na mě. Jen jsem převrátila oči a šla do kabinky. Všechno jsem si to vyskoušela, ale nic nebylo to pravý co by se mi líbilo. Vlastně ještě jsem tu měla jeden kousek, kterej vybíral Justin. Byla to fialovo-černé krajkové spodní prádlo s podvazkama. Když jsem si to oblíkla, musim uznat že mi to slušelo.

,,Tak?" ukázala jsem se v tom Justinovi a ten jakoby zapomněl dýchat. ,,Si-si dokonalá" vykoktal ze sebe a šel ke mě do kabinky. Zatáhl závěs a přilepil se rty na můj krk. Začal ho jemně okusovat a líbat, bylo to tak strašně příjemný, až jsem se neudržela a vypustila ze sebe tichý ston. Bral to jako příležitost a otočil si mě k sobě čelem. Znova mě políbil a jazykem mi přejel po spodním rtu, čímž si žádal vstup do mých úst. S radostí jsem mu to dovolila a ruce si obmotala kolem jeho krku.

,,Chci tě" zašeptal mi do ucha a já se zasmála. ,,Tady ne" snažila jsem se od něho odtáhnout, ale nešlo to, byl moc silnej. Rukou mi jel od krku, přes prsa, břicho až k lemu kalhotek, pod kterej sprčil ruku a začal mi dráždit klitorys. Vzdychla jsem mu do úst a vrazil do mě najednou 2 prsty. Prohla jsem se v páteři a on přidal i třetí. Začal kmitat sem-tam-sem-tam a mé vzdychy tlumil polibky. Najednou mnou projela vlna extáze zvaná orgasmus. Vyndal prsty a začal mi stahovat kalhotky, které hned sundal.

Začala jsem mu rozepínat pásek a následně mu stáhla kalhoty i boxerky někam po kolena. Chytl Jerryho a vrazil ho do mě. Zalapala jsem po dychu a prohla se v páteři. Justin začal přirážet a já se držela pevně kabinky. ,,Přidej..ooh" chtěla jsem víc! ,,Justine" zavzdychala jsem. ,,Už..budu" ,,Já taky, shawty" kapičky potu mu tekly po tváři a najednou moje lono zaplnila lepkavá tekutina. Oba jsme dosáhli svůj orgasmus nastejno.

Oblékli jsme se a Justin z kabinky vyšel dřív než já. Ještě jsem si upravila rozcuchaný vlasy a vyšla jsem taky. S Justinem jsme se dohodly, že tenhle kousek berem. Šli jsme zaplatit a já se zahmbeně koukala do země. Prodavačka si toho očividně všimla.

,,Nemusíte se stydět, nejste první ani poslední pár co to tam dělal. Chlapi se hold někdy neudrží" zasmála se a já jsem zčervenala ještě víc než teď. Justin taky zrudnul tak jsme rychle zaplatili a vydali se domu. ,,Tak tohle bylo divný" oba jsme se začali strašně smát a šli do auta.

tááák, máte část:)

VOTE & COMMENT :)

Hey, I love you [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat