33. část

5.8K 232 7
                                    

o 3 dny později později

Páni, málo kdo by věřil, že jsem těhotná. Tolik jsem se těšila na toho prcka. Ale co kdyby to byl kluk? Chápete to? To by byla převaha klacků v domě! Nad touhle myšlenkou jsem se zasmála a dál dělala mojí aktuální činnost.

Akorát nejvíc z toho všeho mě štve, že Justin odjel na turné. Ano, pokračuje v Believe tour, momentálně je v Číně. Chtěla jsem jet sním, akorát mě donutil zůstat doma. Prý by to pro mě bylo hodně stresu a nervů. Kdyžtak nad tím přemýšlím, straaaaašně dlouho jsem neviděla ani neslyšela Lucy. Pamatujete si jí? Moje nejlepší kamarádka. Normálně svedla Chrise.

Rukou jsem se natáhla pro mobil, kterej byl na stolíku. Odemkla jsem ho a viděla, že nikdo nevolal, nepsal. ,,Vidíš? ani si na nás nikdo nevzpomene" rukou jsem si hladila bříško a dál sledovala mobil. Vytočila jsem Lucy-iné číslo. Píííp píííp, pííííp..pořád nic. ,,Ano?" udýchaně zvedla telefon, to je kopyto.

,,Mamííííí, já mám hlaaad" ozvalo se z Lucy-ini strany. ,,Vidrž drobečku" .. ,,Áááále, tady je někdo mamina? A to si mi chtěla říct kdy? Nevoláš, nepíšeš, vůbec se neozveš. Pamatuješ si mě ještě?" s chutí jsem se zasmála a čekala na reakci. ,,Ty kopyto jedno, malý, těhotný, já tě asi uškrtim!!! Kdy jsi se chtěla pochlubit? Já že nepsala, nevolala? No to je sice pravda, protože jsem si myslela, že jsi se na mě vykašlala." Na konci věty se jí ztišil hlas. 

,,Tak poslouchej ty moje střevo. Pořád si byla, jsi a budeš moje nejlepší kamarádka. Navíc strašně dlouho jsme se neviděly, tak co kdyby jsi přišla? Mohla by jsi tu i přespat a udělaly by jsme si filmovej den" usmála jsem se do telefonu. ,,To by bylo super! Za hodinu mě čekej" a típla to. Agrrr jak já nesnášim když mi to někdo típne.

Zvedla jsem se z postele a šla do kuchyně. Mám nenomální hlad, že bych snědla i mamuta. Otevřela jsem lednice, která byla narvaná k prasknutí! Byl tam i lístek. ,,Pro mojí těhulku. Snad ti to bude stačit a pamatuj, miluju vás. J xx♥"  Ten chlap se snad zbláznil! Však tohle nestim ani za měsíc. Vyndala jsem si nakonec jenom jogurt a sedla k televizi. V kapse mi zazvonil mobil a hned jsem ho vytáhla. Volal mi Justin.

JUSTIN

Už jsem tu 3 dny a neskutečně mi chybí. A to tu mám být ještě 10 dní? Pfff. Pořád je to celý dokola. Spánek, M&G, koncert...spánek, M&G, koncert. Už na tohle nemám sílu. Z kapsy jsem vytáhl mobil a vytočil její číslo. Potřebuju jí slyšet. Její úžasný hlas. 

,,Ahoj miláčku" podle hlasu se zasmála.

,,Ahoj broučku, tak jak se máte?" prohrábl jsem si rukou vlasy a lehnul do postele. ,,Tak pohoda, chybíš mi..normálně představ si, dneska přijde Lucy a podle toho co jsem slyšela, jim doma pobýhá malá Beatlesová." nad tou představou jsem se zasmál a nemůžu se dočkat, až i náš satan Bieber bude běhat po domě. Přeju si aby to byl kluk.

,,Páni, tak to si užíváš" zasmál jsem se a zvedl se zase z postele stim, že si jdu pro pití do ledničky. ,,A co vůbec děláš te´d miláčku?" její hlas zněl tak roztomile až skoro dětsky. ,,Jsem na pokoji s Alfrédem, nic novýho, konečně mám chvilku čas. Co vy?" usmál jsem se. I když mě nevidí.

,,Nooooo, sedim na sedačce a koukám na televizi, přitom si šahám do kalhotek a myslím na tebe" řekla svůdně až jsem se zatřásl. Kurva ta holka mi to dělá schválně. ,,Neprovokuj" zavrčel jsem a rychle jsem si vzal z lednice balení vody.  ,,A co když budu"

,,Tak budu nadrženej a znásilnim tě přes telefon" Z druhé strany se ozval hlasitý smích. ,,Mmmm, tak to abych tě už začala dráždit" zase nahodila svůdný hlas a já měl co dělat, abych se udržel. ,,Prosimtě lásko, neprovokuj mě..chybíš mi po tom ještě víc"  zakňučel jsem a ozval se zvonek od nás z domova. Lucy přišla.

,,Lásko máš štěstí, Lucy je tady. Tak já budu končit a zejtra to dokončíme. Pa, miluju tě" ,,Já tebe víc, pa" usmál jsem se a típnul hovor. Mobil jsem schoval do kapsy a šel do ložnice. Plácnul jsem sebou na postel, mezitim co z Alfredovo pokoje ozývali divné zvuky.

Nenápadně jsem šel k jeho pokoji, od kterého měl otevřené dveře. A to co jsem viděl, to bylo něco. Normálně si mastil!! ,,Flores, co to tu děláš ty jelito?" začal jsem se  smát jak retardovanej tuleň. Okamžitě zčervenal a rychle se zakryl. ,,Ještě si z toho dělej srandu, ale kdyby jsi slyšel váš rozhovor, tak jako já, nedivil by ses. NAvíc jsem dlouho nezasunul." zamračil se, nadčímž jsem se ještě víc rozesmál. 

,,Achjo Flores, najdi si už holku konečně" pokroutil jsem hlavou a chystal jsem se na odchod. Když najednou se mi podlomili nohy a já spadl. Slyšel jsem už jenom tlumené výkřiky mého jména a tmu. 

Bum. Prásk. Tma.

Hey, I love you [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat