Na začátku je trochu uchylnější, takže kdo to nemá rád, můžete to přeskočit a číst až od toho normálního:)
Následující dny ubýhali stejně. Stále jsem se nedokázala s její smrtí smířit. Rodiče po 2 dnech se vrátili do Evropy a já tu s Justinem zase zůstala sama. Byl mi opravdu moc oporou, ve všem mě chápal, ostatní kluci by už mě nechali za to, že jsem obyčejná citlivka.
Ale on ne.
On zůstal.
A víte proč? Protože on není jako ostatní, je jinej. Úžasnej, strašně moc dokáže pochopit člověka. Je prostě dokonalej. Sice se říká, že 'Nikdo není dokonalý' to platí do doby, dokud se do toho člověka nezamiluješ.
Kdyby mi někdo před rokem řekl, že se zamiluju do Justina Biebera a budeme spolu bydlet, asi bych se smála 3 dny v kuse. Jenomže postupem času jsem zjistila, že on neni jako ostatní kluci.
Zrovna teď vedle sebe ležíme a užíváme si čas jenom pro sebe. Za měsíc a půl Justinovi začnou zase nějaké koncerty a bude vydávat desku "Breath". Po té bude následovat Breathtour a odjede. Už nějakou dobu mám pocit, jako by v našem vztahu něco chybělo. Už dlouho jsme se neoddali jeden druhému, nespojili svá těla a neužívali si ty nádherné chvíle.
Neměla jsem předtím na sex vůbec náladu, ale teď, jakoby na mě lezly Bieberovi pudy nadrženosti. Očkem jsem se na něj podívala a sledovala jsem se usmívá a oči má zavřené, tohle je moje příležitost.
Opatrně jsem se vyhoupla na něj a přiložila své rty na ty jeho. Nic jsem snima nedělala, jenom jsem se mu na rtech usmála. Cítila jsem, jak svými rty začal pohybovat a já spolupracovala. Do tohohle polibku jsme dali všechno, vášeň, cit, lásku a nenasytnost. Touha byla obrovská.
Převalil se na demě, takže jsem ležela pod ním. V mžiku jsem mu stáhla triko a prstem mu začala obreslovat přišní svaly, ani jeden jsem nevynechala. Po chvíli mi taky sundal tričko. Prstama přejížděl po mém těle a při každém dotyku jsem se zachvěla. Je to úžasný pocit vědět, že muž kterýho z celého svého srdce milujete je přímo nad vámi a oplácí vám lásku.
Rukou zajel k lemu mích kalhotek a "nenápadně" mi pod ně zajel. Prstem mi začal dráždět klitoris a já mu na oplátku vzdychala do ucha. Jen se usmál a ruku vytáhl. Nespokojeně jsem zabručela a povalila ho pod sebe. Rukou jsem sklouzla až k lemu jeho boxerek a pomalu mu je sundavala, trošku si pohrajeme Bieber.
Rukou jsem mu přejela přes jeho pýchu a zase se věnovala sundavání boxerek. Odhodila jsem je na druhý konec pokoje, kde ležela většina našich věcí. Rukou jsem mu přejela po penisu a jemně zmáčka. Už stál v pozoru jako voják. (OMG:DD)
Chytla jsem ho do ruky a oblízla nejdřív špičku. Kroužila jsem jazykem kolem žaludu a na oplátku jsem dostávala Justinovo vzdychy. Strčila jsem si ho celý do pusy a začala sát. Párkrát jsem přidala i zuby nacož vždycky zasyčel. V duchu jsem se zasmála a pokračovala. Cítila jsem, jak celý stvrdnul a měl pár okamžiků před uděláním. No jenomže já přestala.
Vytáhla jsem se zpátky k němu nahoru a usmála se na něj. Zamračil se a hrál uraženýho. ,,Odplata je sladká, Bieber" provokativně jsem na něj mrkla a on se nademě ihned svalil. ,,Ještě jednou mi řekneš tak svůdně Bieber a vyšukám z tebe duši Williamsová" zavrčel mi do ucha a následně se mi přisál na krk. Začal ho sát, okusovat, líbat a mě došlo co dělá. Po chvíli se odtáhl a začal se smát jak sluníčko na hnoji.
,,Bieber" svůdně jsem zavrčela a on jak kdyby ním prošla elektřina se na mě přilepil. V mžiku mi rozepl podprsenku a roztrhl kalhotky. ,,Zabiju tě, ty byli moje oblíbený" vražedně jsem se na něj koukla a on se začal smát. ,,Neboj, koupim ti jiný" přilepil se mi na rty a začal mě dravě líbat. Ani se neptal a vrazil mi jazyk skoro až do krku.
Najednou jsem v sobě cítila tlak a následně jsem se prohla v páteři. Ten idiot mě ani nevaroval. ,,Bieber" zase jsem zavrčela jeho jméno a v rukách drtila prostěradlo.
,,Přidej" naše vzdychy se proplétaly a zněly po celém domě. Tahle chvíle je naše. Dvou lidí z odlišných světů. Nikdy vživotě by mě nenapadlo, že já angela Williams, holka co nemá ráda Justina Biebera snim bude právě jebat. Zasmála jsem se nad mojí myšlenkou a dál se věnovala mému princi, kterému po obličeji tekly kapky potu. Přisála jsem se mu na rty a začala pánví přirážet pro té jeho.
Po pár sekundách jsme oba dosáhli vrcholu a jeho tělo padlo vedle toho mého. Přitulila jsem se k němu a pevně ho obejmula. Snažila jsem se svůj dech navrátit do normálu a to se mi taky po pár minutách podařilo.
Celý den jsme potom už jenom proleželi v posteli a vyprávěli si příběhy z dětství. Musim říct, že měl úžasné dětství. No o tom mém se to říct teda nedalo a to jsem si myslela, že jsem ho měla úžasné. Smáli jsme se, brečeli smíchy, mazlili se a nic nám nechybělo. Akorát v domě bylo zvláštní ticho. A pak mě to napadlo.
,,Pořídíme si psa!" vykřikla jsem dost nahlas a bleskem jsem si sedla na posteli. ,,Cože?" zasmál se Justin a koukal se na mě nechápavým pohledem. ,,No tože, budeme mít psa. Bude se jmenovat třebaaa" začala jsem přemýšlet. Jaký je nejlepší jméno pro psa? Aroz? Ježiši to ne. Rex? Moc divný. Jerry? To by bylo vtipný. (p.a:Jerry se jmenuje můj malej kocourek co máme doma:DD) Už to mám! ,,Bude to Ally" vydechla jsem a začala se usmívat.
,,To je boží jméno, budeme mít fenku Ally, 2 děti, 1. dítě bude kluk a bude to nejspíš Austin, dcera se bude jmenovat Yasmine. To se ještě domluvíme, ale budeme bydlet v nádhernym domě kousek od pláže a budeme šťastná rodina. Časem si pořídíme i 3. dítě a budeme si všechny děti rozmazlovat aby se měli co nejlíp." zezadu mě obejmul Juss a dýchal mi na krk.
,,To-to je úžasný. Tak moc tě miluju" otočila jsem se k němu a dlouze ho políbila. ,,Já tebe ještě víc lásko" pevně mě obejmul.
Dámy a pánové, představuju vám toho nejlepšího kluka na světě, lepšího nenajdete. A víte co je nejlepší? Že tahle chodící dokonalost je moje.
Konečně jsem se dostala k části, snad se vám líbí:)
ČTEŠ
Hey, I love you [Justin Bieber]
FanfictionPlatonická láska se říší celým světem, hlavně když se řekne Justin Bieber. Člověk potřebuje soukromí, svobodu a paparazzi mu jí všechnu berou. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice. Avšak žádná láska není naprosto věrná. | Jsem si vědoma chyb...