39. část

5.9K 246 8
                                    

Část věnuju všem, co si kdy napsali že chtějí část věnovat:)
Taky mě mrzí, že dlouho část nebyla, ale neměla jsem vůbec čas a ani náladu psát:X promiňte.

Druhý den ráno

 

Probudila jsem se na hlasitý řev ze zdola z obýváku, který se rozléhal celým domem. Dost neochotně jsem vstala z postele a všimla jsem si, že můj drahý přítel je bůh ví kde.

Z věšáku jsem si vzala župan a následně jsem se do něj oblékla. V koupelně jsem si opláchla obličej vodou a vyčistila zuby. Však pohoda jahoda.

Scházela jsem schody, když v tom naproti mě vyběhl pes. ,,Aaaa kurva shit doprdelky kde se tu vzalo to psisko!" zakřičela jsem na celej dům. A když řikám na celej, tak opravdu na celej. Ten pes byl velkej, černej, pohled trhače. No naháněl mi hrůzu, a to se normálně psů nebojim. Došla jsem do kuchyně a tam mě čekalo další překvapení.

,,Teto Angeloooo" skočili na mě dva prcci. Hádejte kdo to byl? No přece Jazzy a Jaxon! ,,Ahojte krpci, tak jak se máte?" usmála jsem se na ně a sedla jsem si za stůl, kde už byla připravená snídaně. ,,Dobře, nevadí že tu je i Jerry?" Jazzy mě pořádně obejmula. ,,Jerry tu je pořád" ozval se Justin.

,,Justine!" zvřískla jsem se smíchem na něj. Jen se usmál stylem 'já nic, já muzikant'. Jaxon si vybarvoval omalovánky a Jazzy se šokovaně dívala Justinovým směrem. ,,No co?" zasmál se a namířil si to ke mě. ,,Jinak..dobrý ráno lásky" klekl si před židli a políbil mě. Při polibku mi začal hladit břicho, připadala jsem si jako v sedmém nebi. Takhle dokonakej život snad ani neexistuje.

,,Dobrý" polibek jsem mu opětovala. Jazykem mi přejel po spodním rtu a jemně ho skousnul. ,,Ahh" vydal se ze mě vzdych a on se jenom zasmál. ,,No fuuuuj" ozvalo se za námi. S úsměvem jsem se odtáhli a sledovali ty ničemi polibku.

,,Za tohle vás zlochtám!" Rozeběhl se za prckama a já se zatim v klidu nasnídala.

•••••

Po snídani jsem se převlíkla a šla čekat na Jerremyho, kterej si přijede pro prcky. Potřeboval je ráno pohlídat jak jsek zjistila. Justin se někam vypařil se slovy 'Za chvíli jsem zpátky, něco si musím zařídit' No už je pryč přes hodinu. Já aktuálně ležim na sedačce a kolem mě leží Jazzy a Jaxon. Koukáme spolu na nějakou pohádku.

,,Teto? Až vyrostu, chci být jako ty" Jazzy se na mě s úsměvem dívala. Docela jsem nepochopila, proč chce být jako já. Však vůbec neni co závidět.

,,Pročpak drahoučku?" strašně se mi líbilo, že mi řikají Teto, byl to sice nezvyk, ale je to krásný od nich, že mě berou za svou tetu.

,,Jsi krásná, čekáš s mým bráškou miminko, jsi na všechny strašně hodná a to nejlepší, seš jenom moje" dala mi pusu na tvář a přitulila se ke mě. Princezna jedna roztomilá.

,,Aaww, princezno, to je pěkný. Neboj, taky jednou budeš mít miminko" pohladila jsem jí po vláskách. V tom se ozval zvonek. ,,Tatínek je tadyy!" Jaxon vyletěl ze sedačky stejně jako Jazzy. Jenom jsem se nad nima zasmála a šla otevřít.

,,Ahoj Jerremy" usmála jsem se co nejmilejš. ,,Ahoj Angi, jste strašně zlatí, že jste je pohlídali..potřeboval jsem si připravit překvapení pro Pattie" usmál se a vzal prcky na ruku. ,,Jerry!" zakřičel a to velký psisko k němu přiběhlo.

,,Jo a abych nezapomněl, můj syn má pro tebe překvapení" žmurkl na mě a rozloučil se. Agrrrrrr

•••••

,,Lásko jsem doma!" vchodové dveře práskli a jeho melodický hlas se rozléhal celým domem. ,,V ložnici!" zakřičela jsem mu zpátky a dál se soustředila na sledování filmu. Vůbec se mi nechtělo vstávat.

Dveře se otevřeli a vykoukla hnědovlasá hlava. ,,Tady mám svoje miláčky" sladce se usmál a přišel k posteli na kterou se hodil. Zaklapl mi notebook a položil ho na stolík vedle postele. Vrátil se zpátky na postel a lehl si nademne.

,,Chyběla jsi mi" zašeptal mi do rtů a následně mě políbil. Ruce jsem si obmotala kolem jeho krku, čímž jsem si ho přitáhla k sobě blíž. Jeho polibky jsou nepopsatelné, prostě boží. ,,Ty mě taky, a moc" znovu jsem ho políbila a jazykem probojovala do jeho úst. S radostí mi to dovolil a začala bitka jazyků.

Rukou mi zajel pod tričko a hladil boky, břicho až přejel k prsu, které pevně zmáčkl. Z mých úst se vydal vzdych. Chytl lem mého trička a přetáhl ho přes hlavu. Znovu spojil naše rty a jemně mi skousával spodní ret. Svýma rukama jsem mu sundala tričko a následně se snažila rozepnout pásek. Po pár vteřinách se mi to povedlo a jeho kalhoty letěli k našim tričkám.

Jelikož jsem byla jen ve spodním prádle a tričku, které mi už sundal..nemusel mi sundavat žádný kalhoty. Od boků přejel až k rozepínání podprsenky a následně jí rozepl. Zubami chytl nejdřív jedno ramínko a pomalu ho stahoval dolu. To samé udělal i s tím druhým. Podprsenku odhodil někam do fanfárie a začal se věnoval mému krku. Jemně jsem mu škrábala ramena a nohou dráždila jeho nádobíčko.

Kousak, sál, cucal můj krk. Bylo to příjemný do chvíle, kdy mě kousnul dost bolestivě. Okamžitě jsem vykřikla. Svou rukou zajel k lemu mých kalhotek a hrál si snim. Nadzvedl ho a zajel k mé kamarádce. Prstem přejel po mém vchodě a pak po klitorisu. Další vzdych. Hlavou se přesunul dolu a zubami začal sundavat kalhotky.

Přímo mučivě pomalu je stahoval až ke kotníkům, odkud jsem si je skopla na zem. Hlavou se zase vrátil k úrovni mé kamarádky a začal mi dávat malý polibky na vnitřní stranu stehen. Jedno stehno, druhý stehno, přirození. Jazykem přejel po stydlých pyscích a následně po klitorisu. Mé vzdychy naplňovali celý pokoj.

Nečekaně do mě vrazil hned 2 prsty, z čeho jsem se prohla v páteři jako luk. Jazykem přejížděl po klitorisu a prstami zrychloval tempo. Přidal i třetí prst a mě začal pohlcovat pocit, že brzo budu. Zřejmě to poznal, tak přestal.

,,No to si snad děláš srandu" nesouhlasně jsem zabučela. Chytl mé prso do ruky a jemně se zakousl do bradavky. Vyšel ze mě ston, který se hned zase opakoval, protože zkousl i tu druhou.

Rukama jsem mu svlékla boxerky a dlaní přejela po celé jeho délce. Byl krásně v pozoru. Přetočila jsem nás a klekla jsem si k Jerrymu. Chytla jsem ho do ruky a usmála se. ,,Ahoj kamaráde" špičkou jazyka jsem oblízla žalud a následně celý penis. Celou jeho délku jsem si strčila do pusy a začala jsem si udávat tempo. Podle jeho vzdychů jsem usoudila, že se mu to líbí. Jeho ruce se zapletly do mých vlasů a začal si udávat své tempo. No to bylo ale rošambo!

Celý strvrdnul, takže byl před vrcholem. Vyndala jsem si ho z pusy a odtáhla se. Do ucha jsem mu zašeptala ,,odplata je sladká". Nespokojeně zavrčel a lehk si nademne. Bez jakého koliv varování ho do mě stčil až po kořen, jenom jsem dokázala slastí vydechnout. Byl to nepopsatelný pocit, když jste jedno tělo.

Začal přirážet a mé vzdychy tlumil polibky. Tahala jsem ho za konečky vlasů a přirážela proti jeho pánvi. Vytáhl ho ze mě a postavil mě na čtyři. ,,Dáme polohu 'Rodeo?'" Zadýchaně vyslovil a já jenon kývla na znak souhlasu. ,,Chytnu tě za prsa a musim se udržel 3 sekundy"  Chytl mě za prsa a vnikl do mě.

,,Takhle to má ráda tvoje sestra"

Hey, I love you [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat