,,Justine promiň..." jeho výraz zamrzl. Tvářil se s nečitatelným výrazem. Však on neví co na něho chystám. ,, ...promiň, že se mě 4 roky nezbavíš" usmála jsem se a podívala se na něj. Z jeho nečitatelného výrazu se na jeho rtech zjevil obrovský úsměv od ucha k uchu. Pevně mě vtáhl do svého objetí a připadalo mi, jako by mě nikdy nechtěl pustit. Věděla jsem, že jsem se rozhodla správně.
,,Broučku, jsme rádi že budeš s Justinem, je sice škoda, že nebudešsnámi, ale hápeme to, jsi už dospělá" obejmula mě mamina se slzami v očích.
,,Neplač, prosím..pak třeba s Justinem za váma přiletíme, slibuju" políbila jsem jí do vlasů a dál objímala. Achjo, nesnášim loučení.
***
,,Tak..užijte si to, zavolejte až dorazíte do Evropy" smutně jsem se usmála na mamku a znova jí pevně objala. 4 roky jí nebudu cejtit, nebudu slyšet její smích. Už těď mi chybí. Ale pohled na muže, co stojí vedle mě a hladí mě po zádech mi říká, že jsem se rozhodla správně. Někdy si říkám, že náš vztah je až moc růžovej, ale přeju si aby to tak zůstalo.
,,Pa tati" taky jsem ho pevně obejmula a naposledy nasávala jeho vůni. ,,Sbohem Jess, bude mi chybět moje otravná, nesnesitelná sestřička" zasmála jsem se přes slzy a objetí zpevnila.
,,Je čas" šepla mamka a šla k autu, který si nechají převízt sebou. ,,Sbohem" skoro jsem zašeptala a objala Justina. Naposledy jsme si zamávali a už se auto ztrácelo z dohledu.
Odjeli.
,,Miláčku, pocem" zašeptal Justin a vedl mě k sedačce. Sedl si a za boky si mě přitáhl na sebe. Hlavou jsem se opřela o jeho rameno, bylo mi příjemně. ,,Víš, jak to teď bude? Myslim jestli zůstaneme tady a já se sem nastěhuju, nebo pujdeme ke mě, je to na tobě. Nechci na tebe tlačit, proto se ptám" hladil mi rukou tvář a díval se zpříma do očí.
,,já...asi k tobě jestli ti to nevadí, cítila bych se tu tak sama, bez nich" hlavu jsem si zabořila do jeho hrudě. Nevím proč, ale spánek mě přemohl, usla jsem mu v náručí.
Vzbudila jsem se a venku už byla tma. To jsem spala tak dlouho? Porozhlídla jsem se po místnosti kde jsem, a ležela jsem na posteli. Najednou jsem pohledem zaostřila Justina, kterej stál u zrcadla, na sobě měl mojí podprsenku, paruku z maškarní a troufám si říct, že to co měl na kalhotech navlíklí, byli moje tanga. Najednou si z kalhot vytáhl svůj iphone a začal se v tom fotit. Vybuchla jsem do strašnýho smíchu, nedalo se to zastavit. Držela jsem se za břicho a pořád smála až jsem spadla z postele. To už se začal smát i Justin. Smáli jsme se tak dobrých 10 minut jak idioti, že to muselo být slyšet až k sousedům.
,,Proboha Justine, co to máš na sobě!" zase jsem se začala smít až mi z očí tekly slzy. ,,No co? Chtěl jsem vidět jak bych v tom vipadal a musim říct, že kdybych tohle musel nosit, asi bych se radši oběsil" smál se jak idiot a vypadal při tom jak kaktus. (taky to nechápu co mě to napadlo stim kaktusem:DD)
,,Jo a shawty, máš zbaleno" žmurkl na mě a začal si to všechno sundavat. Počkat co? On mi zbalil věci? trapaaas, snad nenašel můj deníček. ,,Nikdy mě nenapadlo že si budeš schovávat kondomy mezi trička" zamával mi krabičkou před obličejem a hodil je do kufru. ,,Hahahaha, tak jsem je neměla kam schovat no. A díky že jsi mi zbalil, aspoň se stim nemusim patlat" zasmála jsem se a hodila sebou o postel. Nic se mi chce dělat.
***
,,Tak a officiálně vítej v tvým novym domově" usmál se a otevřel dveře od jeho domu. No teď už asi našem podle jeho slov. ,,A kde budu spát?" slyšela jsem jak se zasmál, ale neodpověděl. To je celej on. Rukou mě zavedl k jeho pokoji. Aha takže my jsme spolu, to se dalo čekat. ,,Seš si jistej, že všechny věci se mi vejdou k tobě do skříně?" zasmála jsem se, protože jich mám fakt strašně moc. ,,Neboj, vejdou" usmál se a otevřel dveře. U něj mě vždycky fasinovalo, že je kluk, a má pořád uklizenej pokoj. Tohle u kluků neni zvykem.
Kufr mi postavil ke skříni, šla jsem tedy k němu a začala vyndavat věci z kufru a dávat je do skříně. Tohle bude ještě na dlouho. Asi po hodině jsem měla všechno vybalený, už zbývalo jenom dát si pořádnou sprchu. ,,Justine? Jdu do sprchy a né, nemůžeš jít semnou" poslala jsem mu vzdušnou pusu a zabouchla se v koupelně. Svlíkla jsem ze sebe všchno a hodila to do koše na prádlo. Ve sprchovym koutě jsem si zapla vodu a vlasy stáhla do drdolu.
Nastavila jsem teplou vodu a vlezla do sprcháče. Teplý kapky vody dopadaly na mojí pokožku a všechny moje svaly se uvolnily. Vzala jsem sprchovej gel a natřela si celé tělo, následně jsem všechen spláchla a vodu vypla. Kolem těla jsem si obmotala ručník a stoupla si před zrcadlo. Odmalovala jsem se a vlasy si rozpustila. Sakra. Zapomněla jsem si věci v ložnici, no nic, budu tam muset jít takhle a trošku si pana Biebera vyprovokujeme.
Otevřela jsem dveře a Justin ležel na posteli a něco dělal na mobilu. typický Bieber. Sundala jsem ze sebe ručník a stoupla si před skříň, vytáhla jsi si obyčejný triko a kalhoky. Už jsem se chtěla oblíct když v tom si Justin obmotal svoje ruce kolem mých boků a přitáhl si mě k sobě.
,,Tohle mi nedělej, nebo z tebe vyšukám duši baby" jeho mentolový dech se odrážel od mýho krku a pak mě tam políbil. Zasmála jsem se nad tiim "vyšukám duši" . Vymanila jsem se z jeho sevření a začala se oblíkat. Justin mezitim šel do koupelny. Neměla jsem co dělat, tak jsem si vytáhla svůj notebook a koukla se na FB a TT. Všude se řešilo že jsem se přestěhovala k Justinovi. Achjo. Kromě tohohle na FB nic zajímavýho nebylo tak jsem se odhlásila a podívala se na TT. Byl tam jeden trend nad kterým jsem se musela usmát.
#WeSupportingJangela"
Odpověděla jsem pár lidem a některý followla aby měli radost. Odhlásila jsem se a jen tak prozdala po internetu. Po chvíli vyšel Justin z koupelny jenom s ručníkem kolem pasu. Šel ke skříni, kde si ten ručník taky sundal a já měla perfektní výhled na jeho zadek. Oblíkl si boxerky a už se součkoval ke mě do postele. Notebook mi zaklapl a položil na stolík vedle postele. Uraženě jsem se na něj podívala a on to ignoroval.
Dravě se mi přisál na rty. Líbal tak něžně, láskyplně a přitom dravě. Do toho polibku dával všechno, lásku, touhu a něhu. Obmotala jsem si ruce kolem jeho krku a přitáhla si ho k sobě blíž, čímž jsem polibek prohloubila. Rukou mi zajel pod tričko a zmáčkl prso. Neudržela jsem se a zavzdychala, využil to a jazykem se dostal k tomu mýmu. Začala se válke, kdo vyhraje.
Chtěl mi tričko sunda, když v tom se rozrazili dveře a hádejte kdo tam byl.. SELENA.
Co myslíte? Proč tam asi Selena byla? dozvíte se v další části!:)
jinak, děkuju za kometáře u minulý části, dodali jste mi energii a chuTˇpsát dál:)
komentáře & vote potěší, děkuju:3
ČTEŠ
Hey, I love you [Justin Bieber]
FanfictionPlatonická láska se říší celým světem, hlavně když se řekne Justin Bieber. Člověk potřebuje soukromí, svobodu a paparazzi mu jí všechnu berou. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice. Avšak žádná láska není naprosto věrná. | Jsem si vědoma chyb...