30. část

5.9K 259 7
                                    

Když už bylo něco málo kolem podvečeru, Justin zapl film a koukali jsme. No spíš jsem se k sobě tulili a objímali se. Však to znáte u těch slaďáků ne?

V polovině filmu jsem nejspíš usla. Probudila jsem se ve středu noci. Na budíku svítilo 3:14. Hned jsem si vzpomněla na film 'Ve 3:15 zemřeš' začala jsem se klepat a hypnotizovala budík. Naskočilo 3:15 a já si přála ať ta minuta co nejdřív uteče. Možná je to směšný, ale bála jsem se docela.

Vylezla jsem z postele a šla na balkón si sednout. Uklidňuje mě pohled na noční oblohu, je to úžasný. Nevím jak dlouho jsem tam seděla, bylo mi uždocela líp. No stále se mi převracel žaludek. Vzpomněla jsem si, že mi nepřišli krámy.

Víte, moc bych si dítě s Justinem přála, ale bojím se..co kdyby ho nechtěl už teď? Přece jenom, jsme mladí, máme si užívat života. Ale zase na druhou stranu bylo by úžasné, aby naše láska  běhala po obýváku a smála se na nás. Tak trošku jsem si přála, abych byla těhotná.

Ucítila jsem něčí ruce kolem mého pasu. Od leku jsem naskočila. Ten někdo se zamnou zasmál a já už podle vůně věděla, kdo to je. ,,Vylekal jsi mě" promluvila jsem do toho ticha mezi námi. ,,Promiň, jen jsem se vzbudil a chyběla jsi mi v posteli, tak jsem tě šel hledat" jeho dech se odrážel od pokožky na mém krku a já jsem se zachvěla. Cítil to a zasmál se.

,,Víš Justine..ráno pujdu radši k doktorovi, mám takový tušení, co mi je" dál jsem sledovala oblohu a noční LA. ,,Co ti je?" ,,Překvapení, nevim to jistě" otočila jsem se čelem k němu a letmo ho políbila na rty. ,,Ty-ty jsi t-těhotná?" vykoktal ze sebe a jeho oči zářili. ,,Nevím to jistě Justine, menstruace mi mešká, poslední dobou mám stále hlad, nálady se mi dost často mění..chci si ráno projistotu zajít k doktorovi abych měla jistotu. Můžeš jít semnou jestli chceš" usmála jsem se na něj a čelo si opřela o to jeho. ,,Rád pujdu" věnoval mi polibek a odtáhl se, aby mohl mluvit.

,,Ale teď jsi pojď lehnout, budoucí mamino" rukou mě objal kolem pásu a vedl do ložnice. "fajn" zašeptala jsem si spíš sama pro sebe. Přešli jsme k posteli a následně se do ní svalili. Přikryl nás dekou a jednu ruku přehodil přes můj pás. Přitáhl si mě k sobě blíž a naposledy políbil na čelo. Bylo to tak uklidňující.

(ráno u doktora, při snídani se nic moc nestalo)


,,Další" ozval se hlas sestřičky přes celou čekárnu. Ruka v ruce jsme vešli do ordinace. Na židli seděl doktor a něco si zapisoval. Když si nás všiml, postavil se. Nevypadal nejhůř, chlap kolem 35 let, vysokej, vysportovaná postala, černý krátký vlasy. No co, na Justina nemá. ,,Dobrý den, jsem doktor James Brooke, váš ošetřující lékař." přátelsky se usmál a Justin ztuhl. Všiml si totiž, jak na mě kouká. Justinovi jsem pevně stiskla ruku na znak, aby toho nechal. ,,Dobrý den, já jsem Angela Williams a tohle je můj přítel, Justin Bieber" usmála jsem se a podali jsme si ruce. Justin mu jí taky podal a sedli jsme si.

,,Takže Angelo, co vás trápí?" sedl si hlouběji do svého křesla a začal si proplétat různě prsty. ,,Víte, poslední dobou mám časté změny nálad, velký hlad, mešká mi menstruace a včera jsem stále zvracela." postavil se a šel k nějakému závěsu. ,,Pojďte prosím semnou, zde se svléknětě ůplně a přejděte do ordinace. Uděláme potřebná vyšetření a pak vám sdělíme výsledky" zašel dveřma do nějaké místnosti a já se zvedala, že jdu do té kabinky. ,,Cože? ty se svlíkneš? a to tam snim budeš sama? co když něco zkusí? nikam nejdeš" po tichu sykl Justin a držel mojí ruku.

,,Miláčku neboj, tohle se dělá, je to normální vyšetření..mám oči jenom pro tebe brouku" políbila jsem ho a on se trošku uvolnil. Šla jsem za ten závěs a celá se svlékla. Né že bych se styděla, ale bylo mi to nepříjemné. Přece jenom, jedinej kdo mě kdy viděl nahou byl Justin, rodiče a Lucy. Ano, Lucy, koupaly jsme se spolu.

Lehla jsem si na takové křeslo a on začal dělat různé věci.

***

Konečně to mám za sebou. Šla jsem zpátky za závěs a oblékla se. Když jsem byla hotová, šla jsem si sednou zpátky do ordinace, kde seděl i Justin. Teda myslela jsem si, že tam byl. ,,Slečno Williams, pan Bieber vám vzkazuje, že si šel koupit kafe." mile se na mě usmála sestřička a já jenom kývla. 

Po chvíli se vrátil i doktor už s výsledky. ,,Gratuluji slečno Williams, jste těhotná" usmál se a já mu poděkovala. Dohodli jsme se ještě, kdy mám zase přijít na kontrolu atd. Rozloučila jsem se a s neutrálním výrazem jsem vyšla před ordinaci. V čekárně sedělo pár lidí a Justin, kterou měl hlavu v dlaních. Když jsem zavřela dveře, podíval se mím směrem. Hned ke mě vyskočil a obejmul mě. 

Když se odemě odtáhl, podíval se na mě a zeptal se. ,,Tak co?" ,,Jsem těhotná" letmo jsem se usmála. Do široka se usmál a v očích měl jiskřičky štěstí. PEvně mě obejmul a zatočil se semnou. Smála jsem se přes slzy a pevně ho objímala. Nebyly to obyčejné slzy, byly to slzy štěstí.

Hey, I love you [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat