I'm back! :D
Ráno jsem se probudila a Justin nikde. Šok. Co by asi řekli rodiče kdyby ho viděli? Prosim jen ať to ne. Třeba tu někde nechal nějakej vzkaz! Ryhle jsem vylezla z postele a šla ke stolu, nikde nic nebylo, to se mi snad zdá.
Otevřela jsem dveře od pokoje a dole se ozývali hlasy, OMG je tam i Justin. To zase bude výslech. Potichu jsem šla po schodech a poslouchala jejich rozhovor. ,,Takže ty jsi sem přišel oknem jo?" vyptával se táta. ,,Jo" v jeho hlase bylo poznat že se směje. ,,Justine" Proč jsi nepřišel dveřma? Vždyť víš, že tu máš dveře otevřený za naší malou holčičkou" zasmála se mamka.
A dost, musim to zarazit. Ještě by mu začala vykládat že jsem jako malá běhala po obýváku s plenou na hlavě a řvala že jsem kapitán plínka. Nad tou vzpomínkou jsem se zasmála a sešla dolu schody. Pravděpoobně si mě nevšimli. ,,A vykládala ti, jak jako malá běhala po pokoji a plínkou na hlavě a křičela že je kapitán plí.." to snad neeee. ,,A dost" skočila jsem do obýváku a snažila se zarazit tuhle trapnou konverzaci mezi nima.
,,Ááááá, šípková růženka se nám probudila, dobrý ráno zlatíčko" dala mi mamka pusu do vlasů a zase si sedla do křesla naproti Justinovi. Sakra. Byl jenom v teplácích, ve kterých včera přišel, triko asi nechal někde v pokoji. ,,Dobrý" usmála jsem se a všechny pozdravila. Justin mě chytl za boky a stáhl k němu na kolena.
,,Dobrý ráno lásko, nebo kapitáne plínko?" zasmál se a políbil mě. ,,Debil" bouchla jsem ho do hrudě a pusu mu vrátila. *Cvak* mamka nás vyfotila, ach bože, další paparazzi, jako by jich už nebylo dost.
,,broučku v kuchyni máš snídani na stole, potom sem přijď, musíme ti něco říct s tatínkem." usmála se. ,,Dobře"
***
,,Tak co jste mi chtěli říct?" sedla jsem si na sedačku vedle nich a koukla se na ně. ,,Víš, s tatínkem jsme tak trochu dostali nabídku, že by jsme jako celá rodina mohli cestovat po světě, ale vzhledem k tomu, že tu máš Justina a viděli by jste se až za 4 roky, Justina napadlo, že by jste mohli bydlet spolu tady, nebo ty u něj. Rozhodnutí je na tobě zlatíčko, jestli pojedeš snáma, nebo tu zůstaneš s Justinem" usmála se a pohladila mě po vlasech.
4 roky bez Justina? 4 roky bez rodiny? Sakra co si mám vybrat? Když pojedu s rodičema poznávat svět, ztratím Justina, vztahy na dálku nefungují. Když zůstanu s Justinem, bude se svojí láskou, ale neuvidím 4 roky mojí rodinu. Je to těžký si vybrat.
,,Já-já ..něco mi říká abych jela sváma poznávat svět.." Justinovi zmizel úsměv z tváře a podíval se na mě. ,,ale 4 roky bez Justina bych nevydržela..já fakt nevím" hlavu jsem si dala do dlaní a cítila jsem, jak mě něčí svalnaté ruce obejmuli.
,,Můžeš se rozmyslet do večera, zítra ráno ná letí letadlo do Evropy. Rozhodnutí je jenom na tobě" pohladila mě po zádech mamka a odešla do kuchyně.
***
S Justinem ležíme na posteli a sledujeme nesmyslný film, který stejně nevnímám. Pořád přemýšlim nad tim, jak se rozhodnout. Opustit Justina? NIKDY! Opustit rodinu? TAKY NE. Achjo, nevim co má udělat.
,,Justine? Jak by jsi se rozhodl ty?" zoufale jsem se na něj podívala a sedla si do tureckýho sedu naproti němu. ,,Angi, já nevim. Asi bych tu zůstal, cestovat můžeme potom třeba spolu. Vychutávala bych si mládí s lidma co znám, třeba za 2 - 3 roky by jsme taky mohli vyrazit. Pamatuj, ať se rozhodneš jak chceš, miluju tě"
,,Justine, ale já fakt nevim. Mám potřebu být stebou, ale oni jsou moje rodina a 4 roky bez nich? Nevim co mám dělat" hlavu jsem si zabořila do klína a rukama chytla za hlavu. Co když budou zklamaní když si vyberu tu být s Justinem? A když si vyberu být s rodinou, jak to snese Justin? Jak já bez jeho rtů, polibků, vůně, objetí?
Z mého přemýšlení mě vytrhli Justinovy ruce, které obmotak kolem mého těla a pevně mě obejmul. Stáhnul mě na sebe a vytáhl z tureckého sedu, takže jsem si lehla ja jeho hruď. Vdechovala jsem tu úžasnou vůni. Podívala jsem se na do jeho čokoládových očí, která měli tu známou jiskru. Byla v nich vidět láska, něžnost, důvěra a pochopení.
Leželi jsme takhle ještě asi 15 minut, potom mě to přestalo bavit. Potřebovala jsem na vzduch.
,,Justine? nejdeme si sednout na zahradu? potřebuju si provětrat hlavu" usmála jsem se na něj. Nečekala jsem na odpověď, chytla jsem ho za ruku a táhla ke dveřím pokoje. Otevřela jsem dveře a povolila stisk na Justinovo ruce, i když ho to vůbec nebolelo. No mě jo.
Sešli jsme schody a namířili si to na zahradu. Venku jsem si chtěla sednou do křesla, no pan velká řiť mě předběhl a stáhl mě na svoje kolena. Skroutila jsem se teda do klubíčka a ležela na jeho hrudi.
,,Shawty, pamatuješ jak jsem tě srazil v tom obchodě? v ten moment jsem se do tebe zamiloval na první pohled" usmál se. Ten den si pamatuju, měla jsem chuť ho zabít. A při zjištění, že je to Bieber se mi chtělo zvracet.
,,To si piš, že pamatuju, skoro jsem tě zmlátila..mojí kabelkou" zasmála jsem se. To jsem fakt chtěla udělat? No vlastně jo.
To pako se začalo smát děsně nahlas až Jessica vykoukla ze svýho okna a zakřičela ,,Buďte tam ticho!" Začali jsme se smát ještě víc.
,,Miluju tě Angelo Jessi Williams" podíval se mi do očí a jeho čokoládky zářili štěstím. On použil moje prostřední jméno, to ještě nikdo neudělal.
,,Já tebe taky Justine Drewe Biebere" přisála jsem se na jeho rty. Nejdřív byl zaskočenej, ale potom začal spolupracovat. Přitáhla jsem si ho za zátylek a polibek prohloubila. Rukou jel od krku až k lemu mího trička, pod který zajel rukou a hladil mi záda. Bylo to příjemný, svojí rukou jsem mu zajela na jeho odhalenou hruď a každý jeho tetování přejela prstem. Je snima neuvěřitelně sexy a jenom můj.
,,Angelo, prosím pojďte do obýváku, potřebujeme vědět, jak jsi se rozhoda"
A je to tady. Neochotně jsem se od Justina odtáhla a vstala. Stoupl jsem si a ruka v ruce jsme kráčeli do obýváku. Seděli tu všichni, máma, táta a i Jess. Jsem rozhodnutá, ale pořád trochu vahám.
,,Tak zlatíčko, jak jsi se rozhodla?" nasměroval táta svůj pohled na mě, jako všichni v místnosti. Justin si všiml že jsem nervózní, tak mi stiskl pevnějš ruku a já dostala jistotu, že to zvládnu.
Podívala jsem se na něj.
,,Justine promiň..."
___________________________
omlouvám se za chyby, začátek jsem psala na mamky počítači a zbytek na mobilu:D
jak myslíte že ae rozhodne? komenty! vote potěší:3
love ya:-**
ČTEŠ
Hey, I love you [Justin Bieber]
FanfictionPlatonická láska se říší celým světem, hlavně když se řekne Justin Bieber. Člověk potřebuje soukromí, svobodu a paparazzi mu jí všechnu berou. Mezi láskou a nenávistí je jen tenká hranice. Avšak žádná láska není naprosto věrná. | Jsem si vědoma chyb...