Merhaba...:) Size bölüm değil ama artık elimde oldukça alıntı ekleyeceğim...Böylece ben Poyrazoğlu'nu yazmak için delirirken siz de en az benim kadar seversiniz inşallah Poyrazoğlu'nu...:)
Medyaya çok sevdiğim ve ne zaman dinlesem Kadir Poyrazoğlu yazasım gelen bir şarkı ekledim.Şarkıyı dinleyerek okumanızı tavsiye ediyorum... Oylarınızı ve tabii ki Poyrazoğlu hakkında görüşlerinizi belirtirseniz çok mutlu olurum gerçekten...
Keyifli okumalar...:)
Alıntı....
'' Özlemek Ölmekten Sadece İki Harf Fazla Be Çocuk...''
Karar verilmiş... kalem kırılmıştı... İdam günü gelip çatmıştı...
Korkuyor muydum ?
Evet, ama ölmekten değil...
Bilmediğim bir yerde bir masumu ağlatmış olmanın belirlisizliğiydi beni korkutan...
O masumun boynuma dolanan göz yaşlarıydı korkum...
Ben babamı bir bayram sabahı kaybetmiştim, istedikleri parayı vermediği için öldürülmüş bir adamın oğluydum.
Ayakkabı parasına ölmüştü babam...
Siz yetim olmak nedir bilir misiniz?
İnsanların size daha o yaşta öğrettikleri nedir bilir misiniz?
Acımak...
Yetim olmak kötüydü,insafsızdı...
Şimdi soruyorlardı neden susuyor hiç gülmüyorsun diye ya...
Bir bilselerdi ki ben tüm kelimelerimi,tüm tebessümlerimi babamla gömdüm...
Yetim olmak karın tokluğuna ayakkabı silmekti.
Yetim olmak birinin sizin başınızı okşamasını beklemekti...
Yetim olmak özgürlüğün içinde kocaman prangalarla bağlanıp gülememekti...
Ömür dediğin üç gündü...
Doğardın...
Yaşardın...
ve giderdin...
Ne mutlu sana eğer bir iz bırakabilmişsen ve ne acı vericiydi ki bir mazlumun bile akıttıysan gözünden yaş...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poyrazoğlu - Kabadayı Serisi (3)
Romance"Mutluluğu sende bulan senindir, ötesi misafir..." "Yetime mi yetiyor lan gücünüz? Ben de Poyrazoğlu'ysam, ya ben kazıyacağım sizi bu dünyadan, ya da siz beni!" ****** "...