Merhabalar canlar... Medyaya eklediğim şarkıyla okumanızı tavsiye ediyor ve gidiyorum. Keyifli okumalar...
Maviye
Maviye çalar gözlerin,
Yangın mavisine
Rüzgarda asi,
Körsem,
Senden gayrısına yoksam,
Bozuksam,
Can benim, düş benim,
Ellere nesi?
Hadi gel.
Ahmed ARİF
Ne diyordu Ahmed Arif ;
Etme gel...
Ne olur gel...
Gelenlerimiz hep olsundu...
Hele de beklediklerimizse...
Hele de yolunu gözlediklerimizse...
Karşımda ağzını yaya yaya bana bakıp sırıtan ibneye geçirdim hiç duraksamadan.Başı geriye gidip gelen ibne hala sırıtıyordu.Falçata İbo arkasına yaslanmış,ellerini göğsünün altında bağlamış bizi izliyordu.Aşağıya eğilip çorabından bir şey çıkardı. Doğruldu tekrar.
"Ah! Ben de merak ediyordum silahımızın ne olacağını?"
Naim... Demek hazırlıklı geldin sınavına. Sırıtışı derin bir gülümsemeye döndü.
"Senin gibi sulak yerde büyümüş ayıyı bilek gücüyle yenmeye çalışmak aptallık olurdu. Ne yapmamı bekliyordun ayıcık? Tabii ki hazırlıklı gelecektim."
Alkış çaldım. Başımı yana eğip baştan ayağa süzdüm. Düşünür gibi yapıp gülümsedim.
"Bana yumruğunun işlemeyeceğini biliyorsun. Biliyorsun da peki elindeki kelebeği rahatlıkla üç adımda senin münasip bir yerlerine takabileceğimi bilmiyor musun?"
Tek kaşımı kaldırdım.
"Yoksa umut fakirin ekmeği deyip mi saldılar seni üstüme. Yapma arkadaş. Bak insanca uyarıyorum seni. Ben tatlı ve sevecen modumdayken yapma."
Olduğu yerde zıplamaya başladı. İleri geri sallıyordu elinde ki kelebeği. Ah be demek bu zavallının sakatlığı benim elimden olacaktı.
"Seni fazla şişirmişler koçum. Cüssene eyvallah ama benim önümde eğileceksin. Hem de yalvararak."
Başını arkaya atarak kahkaha attı. Olduğum yerde bekledim arı sokmuş gibi zıplayan andavalın durmasını. Çok belliydi adımları.
Başlıyorduk.
Şimdi ileriye kelebekle atılacaktı.
Atıldı...
Elimle kelebeği tutan elini bileğinden yakaladım.
İkinci adım.
Şok...
Gözleri irileşti. Başını ileriye atıp kafa atacaktı.
Attı.
Başımı geriye çektim.
Ve son adım.
Kabullenememe.
"Yiyorsa bıraksana lan elimi..."
Elini bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poyrazoğlu - Kabadayı Serisi (3)
Romance"Mutluluğu sende bulan senindir, ötesi misafir..." "Yetime mi yetiyor lan gücünüz? Ben de Poyrazoğlu'ysam, ya ben kazıyacağım sizi bu dünyadan, ya da siz beni!" ****** "...