13. Bölüm ''Çok Güzel Gülümsüyordu,Sevmeden Geçemedim...''

19.9K 1.3K 78
                                    

Merhaba küçük ailem..geldik Kadir'le...:)

Bugün bölümleri akşama kadar bekletmeden ekliyorum...Gidip kadın hikayelerini yazmam lazım...Dilerim beğenirsiniz çünkü bu bölüm bendim sanırım Kadir'de ki tüm iç hesaplaşmaları yaşayan...

Medyaya eklediğim şarkıyla okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum...Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum...keyifli okumalar..:)



13.Bölüm ''Çok Güzel Gülümsüyordu Sevmeden Geçemedim...''


''Gözlerimden Öptü,

Ellerimden Öptü,Avuç İçlerimden Öptü.

Unutabilir Misin Şimdi?

Ben Ölsem,Unutamam...''

Sabahattin Ali


Her insanda aşkın sureti farklı olurdu.Tıpkı insan olmanın suretinin farklılığı gibi.. Çeşit çeşittik...Türlü türlü...renk renk ama bizi eşit kılan bir kıyam ölçüsü vardı Yaradan'ın önünde...

Vicdanımız...

Her insan doğardı,yaşardı ve ölürdü...mesele zaten ne doğmak, ne ölmekti.

Mesele doğmak ve ölmek arasında yaşadıklarındı,yaşattıklarındı,yaşatılanlardı...

Hep bilmeden kırdığım yüreklerin korkusunu taşıdım ben içimde.İstemeden yakmış olduğum tek bir candı içimi yakan da dağlayan da...

Dar sokaklardan geçerken aklım da vicdanım da öldürdüğüm o adamların eşlerine,ailelerine ne diyeceğimdeydi... Ne denirse daha az acıtırdı ki?

İnsandık...sınırlıydık ve elbet ağlattıklarımızın önünde diz çöküp af dileyecek kadar da adamdık...Yeter ki affedilebilelim...yeter ki kor düşürdüğümüz yüreğin acısını hafifletelim.Demir kapının önüne gelip aldığım yiyecek ve giyeceklerin poşetlerini bıraktım...Çalmaya cesaretim yoktu.Arkamı dönüp çıkacakken kapının açılma sesi duyuldu.Arkamı döndüğümde ayakları çıplak küçük bir oğlan çocuğuyla göz göze geldim.

''Sen kimsin?'' 

Gözlerinde hüzün vardı.Hüznü en iyi hüzün taşıyanlar bilir,tanırdı...

''Ben-'' 

Ben kimdim? Ben arkadaşını korumak isterken babanı öldüren senin elinden onu tanıma şansını alan adamım mı demeliydim?Yoksa ne için olursa olsun senin baban bir şerefsizdi. Bir kızın hayatını günlerce onun elinden alan bir adamdı ve ben de onun katiliyim mi demeliydim?

''Onun kim olduğu değil,ne yaptığı önemli Osman...O babanı öldüren adam.'' 

Ne büyüktü şu kelimelerin gücü...

Ağırlığı...

Konuşurduk...o kelimeler ağzımızdan çıkardı...Biz rahatlardık,çünkü dürüst olurduk peki ya karşındaki insan için ne olurdu o kelimeler?

Ölüm...

Ölüm olurdu...

Kimse bilmezdi ama insanı ne kurşun öldürürdü,ne bıçak ne de bir başkası...

Poyrazoğlu - Kabadayı Serisi (3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin