5.Bölüm''Gidenler Mi Kayıplarımız Yoksa Kayıplarımız Mı Gidenler?''

27.6K 1.7K 180
                                    

Merhaba küçük ailem nasılsınız? :)Bugün erkenden geldik size Kadir Poyrazoğlu ile... Bu bölüm Kadir'i dinleyeceğiz yine...İnşallah onu okumayı seviyorsunuzdur...İnşallah onu okurken keyif alırsınız. Ben yazarken çok mutlu oluyorum. İçim sıkça buruk olsa da bu adam gibi adamla...

Kadir başka bir adam... 

Medyaya eklediğim müzikle dinlemenizi tavsiye ediyorum...Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum... Keyifli okumalar...:)



5.Bölüm

 ''Gidenler Mi Kayıplarımız Yoksa Kayıplarımız Mı Gidenler?...''


''Gitmek Sadece Bir Eylemdir...

Unutmak İse Kocaman Bir Devrim...''

Nazım Hikmet Ran


Arkama yavaşça dönüp sırıttım...

Evet ben Kadir Poyrazoğlu sırıtıp Ezo'ya baktım.

''Bahse girelim mi?'' 

Şaşkınlıkla iri iri açılan mavileri o kadar güzeldi ki üstüne bin tane resim çizer bin tane şarkı bestelerdim ben bu hatunun...

''Ne bahsi?'' 

Dudakları kıvrılırken çoktan kazanacağıma emin olduğum bahsi koydum ortaya.

''Kim daha çok lavuk indirirse o diğerinden bir şey isteyecek?'' 

Gözlerini kısıp dudaklarını ısırdı. Gözleri ışıl ışıl bana bakıp iç çekti.

''Tamam be tosunum...sen beni yeneceğine inanıyorsan ...''

Gözünü kırpıp direk adamlara doğru ilerlerken hayran hayran ona bakakaldım.

Ona hayranlığım dövüşmesinden, kafa tutmasından değildi. Yüreğindendi... Yüreği sağlamdı Ezo'nun...

Çoktan bacak arasına geçirdiği adam yerde acıyla böğürürken o yumruğu kendi boylarında olan lavuğa geçirmişti. Şiddeti herkes kadar sevmezdim ama özellikle bazı konuları sadece şiddetle çözme taraftarıydım.

Karısını,kızını,kardeşini sokak ortasında döverek namuslu edeceğine inanan sorsan sabah akşam karı kız kovalayan bu ibneler değilmiş gibi birde 'namus' demezler miydi?İşte böylesi hakkında düşündüğüm ve yaptığım tek şey kötekti,dayaktı. Silahla işimiz olmazdı bizim zira sırtında silah taşımakla adam da olunmazdı hak hukuk da savunulmazdı.

Hem hak hukuk deyip hem de çekip silahı kendi hukukunu uygularsan sorarlardı adama?

Sen kimsin?

Nesin?

Bu ülke dingonun ahırı mı?Ve aldığın her canın hesabını bu dünyada olmasa da diğer dünyada verebilecek misin?O canı veren sen olmadığına göre alan olmaya hakkın var mı?Üstelik ben hala cayır cayır o adamların kanıyla yanarken kimdim ki cana kıyacaktım?

Adamların serçenin etrafını sarmasını izlerken boğazımı sıkan eli gevşetip daldım. Birine çoktan tekmemi geçirip yere yuvarlarken diğerini çoktan yakasından tutup kendime çekip kafa attım. Yanıma gelenin birini koltuk altıma sıkıştırıp gelene yumruğumu geçirirken çoktan eve aldığımız biçarenin kocası olacak adam yerden sürünerek uzaklaşacakken ayağımla eline basıp son gelene de yumruğumu salladığımda kolumun altında kıpraşan adama döndüm.

Poyrazoğlu - Kabadayı Serisi (3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin