Aslında eklemeyecektim ama duramadım. Bakın gelecek bölüm neler olacak? Şarkı bile ekledim. Muhtemelen bu şarkıyla yazılacak bir bölüm olacak...Bölümde görüşmek üzere canlar.. ;)
"Sonsuz Kere Evet"
"Ne iş yaparsın sen dedi?
Hamalım ben dedim.
Nasıl yani dedi?
Elimden tutmasını bilenin yüreğini taşırım dedim..."
Sunay Akın
"Sen Kadir Poyrazoğlu, Ezo Yılmaz'ı eşin olarak kabul ediyor musun?"
Nefesim kesildi.
Yaşamıyordum...
Çığlık atmak,haykırmak ve hatta delice ağlamak istiyordum. Tüm bunları aynı anda bana hissettirebilecek tek insan vardı kainatta...
Ezo...
Serçem...
Küçük bedenine inat koca yüreğinin önünde saygıyla eğileceğim tekim...
Birden ayağımda hissettiğim varla yok arasındaki bir ağırlıkla başımı yere eğdim... Kahkaha atmamak için dudaklarımı ısırdım. Gözlerimi kapattım.
Gerçekti..
Rüya değildi...
"E hadi ama bekle bekle biz de insanız yani..."
Tam evet diyecekken Ezo başladı seri soruya.
"Evet demeyecek misin?"
"Bak demeyeceksen..."
"Yok olmaz böyle,bir ses versene Kadir..."
Bir tık nefes alıp devam etti.
"Bak ya...Nasıl düşünürsün evet demek için bu kadar?"
Bir sus be serçem.
"Hayır yani nerede hemen havada evet demeler."
Ezo'm sakin.
"Nasıl olur beklersin bu kadar?"
Ezo'm...
"Yok, ben keserim bu Kadir'i...Söylemedi demeyin. Benim olmayanı yedirmem haberiniz ola."
Yandan Demir'in sesi geldi.
"Bir sus Ezo, Allah aşkına adam evet diyemedi konuşturmadın be deli kız."
Kahkahalar havada uçuşurken başladım evete...
"Sen bana şu hayatımda sunulmuş,sunulacak en güzelsin serçe.... Sen hayatsın,nefes ve hatta sebepsin... Yaşamaya,sevmeye,insan olmaya,adam olmaya...hatta Kadir olmam için tek sebebimsin..."
Ezo ayağını yere vurmaya başladı.
"Evet mi yani?"
Kahkahamı tutamadım.
Aynı anda nikâh memuru sordu.
"Rica ediyorum bir evet deyin de Ezo hanıma geçelim..."
"Evet...Sonsuz kere evet..."
"Offff var ya az kaldı çıkarıyordum usturayı..."
İmzamı atıp Ezo'nun cevabını beklemeye koyuldum. Aynı soruyu ona sorduğunda nikâh memuru bitirmeden bağırdı.
"Ben onu ilk gördüğüm günden beri ona hep evetlerimle geliyorum...Yetmez bir evet.. Sana ömrümce evet be Kadir...Sana nefes aldığım,nefesim bittiğinde bile evet...Sana sonsuzluk yolunda bile evet."
Ezo ...
Ezo'm...
Canıma can katanım ol be kadın...
Sen her şey ol..ben sana tabi olayım ne dersin Ezo?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poyrazoğlu - Kabadayı Serisi (3)
Romance"Mutluluğu sende bulan senindir, ötesi misafir..." "Yetime mi yetiyor lan gücünüz? Ben de Poyrazoğlu'ysam, ya ben kazıyacağım sizi bu dünyadan, ya da siz beni!" ****** "...