Merhaba... Kadir'in hikayesinin kaldığımız yerinden devam edeceğiz. Fakat.. Ama ..Öncesinde biraz gülümseyelim istedim özel bir bölümle... Müzikle okumanızı tavsiye ediyor ve gidiyorum.. İyi okumalar.. :)
"İçimi Üşütme...Ne olur!"
Beni sev, sev de anlama
Dokun, hisset
ne olur sorgulama
Sakın beni yargılama
Yapma, değiştirmeye çalışma...
"Kadir..."
Saçlari rüzgarda dalganıyordu... Adım sesinden şiir gibi çıkıyordu...
Ve ben aşıktım...
"Gelsene..Seni bekliyoruz.."
Bulut mavileri beni içine çekiyordu sonsuz gökyüzünde kuşlar gibi özgürdüm... Sesi cennetimdi...
Ve ben aşıktım...
"Neden bana öyle bakıyorsun?"
Sen aşksın diye...
Nefessin...
Sen gökyüzümde yağmurları getiren bulutumsun diye...
Ve ben sana aşığım diye...
Elini uzattı...
Tuttum...
Sıcacıktı...
Babam derdi hep..Eli sıcak olanın yüreği de sıcacık olur diye.. Sahi,Ezo senin kalbini ısıtan ben miyim? Yoksa sen hep böyle sıcacık mıydın? Beni kendine çekti. Bir an tökezleyecek oldum,doğrulup ben çektim kendime. Göğsüme gelen boyuna bakmadan beni nasılda aşık etmişti kendine?
"Sen böyle güzel bakıyorsun ya bana... "
Başını kaldırıp bana öyle bir bakıyordu ki kaburgalarımı söküp içime saklayasım geliyordu. Kimseler görmesin,bakışları değmesin diye.Ama biliyordum ki Ezo göründüğünden daha fazlasıydı. Fazlası da eksiği de benimdi...
"Ben sana nasıl bakıyormuşum serçe?"
Belini tutup kendime çektim. Yüzü kızardı. Gözlerini gözlerimden çekti.
Üşüdüm...
Bulut mavileri benden hiç gitmemeliydi.. O maviler olmayacaksa ben ölürdüm... Çenesini tutup yüzünü kaldırdım.. Mavileri gözlerimde mavileri ruhumda ve ben yine bu serçenin esiriydim...
"Yuvana bakar gibi..."
Nefesim kesildi. Boğazım düğüm düğüm oldu. Tam eğiliip yanağından öpecekken arkadan gelen sesle ezo zıpladı yerinde.
"Yiğidimle ne yapıyorsun küçük?"
Kahkahamı tutamadım. Demir yine Demir'di. Ezo sinirden titremeye başladı kollarımda. Bıraksam uçacaktı yanına. Dudaklarımı ısırdım daha fazla gülmemek için. Demir bu durur mu?
"Yiğidim,gel bak sana etin en güzle yerini ayırdım. Sen bu serçenin cüssesine bakma. Yedi yedi seni sonra çağırdı."
Daha fazla tutamadım serçemi. Anında Kara'nın yanına damladı. Tam ağzını açacakken Naz'ın sesi yankılandı.
"O kız kim Cengiz?"
Aha... Sıçtı bizim can demeye kalmadı. Cengiz'den hiç beklenmeyecek bir hareket geldi. Naz'ı kendine çekip kulağına br şeyler söyledi. Bizim kızın yanakları al al oldu. Cengiz geriye çekilip yarım yamalak bir sırıtışla Demir'e göz kırptı. Ula Kara... Yanına gidip kolunu çektim. Derya'm da yanımıza geldi. Derya'm mahçup mahçup gülümseyip Demir'e baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poyrazoğlu - Kabadayı Serisi (3)
Romance"Mutluluğu sende bulan senindir, ötesi misafir..." "Yetime mi yetiyor lan gücünüz? Ben de Poyrazoğlu'ysam, ya ben kazıyacağım sizi bu dünyadan, ya da siz beni!" ****** "...