3. Bölüm ''Nereden Bileceksiniz?''

30K 1.8K 261
                                    

Merhaba..:)Küçük ailem...:) Bu günde Poyrazoğlu'yla geldik...:)Bakalım bölümü nasıl bulacaksınız? Lütfen yorum yapın... Oylarınız tabii ki çok önemli ama yorumlarınız da çok önemli..:)

Medyaya koyduğum şarkıyla dinlemenizi tavsiye ediyor ve sizi bölümle baş başa bırakıyorum...Keyifli okumalar..:)



3.Bölüm ''Nerden Bileceksiniz ???''

''İnsan;

Denizin olmadığı yerde,

Umut adına

Martı olmalı...''

Nazım Hikmet


Hani birini övmek için, göklere çıkarmak için belli kalıp sözler olurdu. Güya övmekti ya adam olmak.

'Erkek gibi Kadın'' Bu lafa oldum olası siktiri çekmek istedim ben...Neden mi?

Ulan şerefsizler, ulan hadsiz pezevenkler...Madem erkeklik bu kadar menem bir şeyde, neden ırza geçen siz,neden adam öldüren siz,neden tüm kahpelikler siz...???

Neden?

Oysa bir erkeğe 'Kadın ' gibi dediğin an göte gelirdin. Sıçardı sıvardı da kadın olmak ne ala yerlere,diplere girmekti.

Karşımda benim tişörtümü giymiş,paçaları yerde sürten ama gözleri ateş saçan ,bu küçük serçe öyle bir dokunmuştu ki yüreğimde ıssız,yetim kalmış ne varsa; ben ne desem bu küçük serçeyi hangi sıfata bağlasam ne edebiyat yeterdi ne klasikler...ne Türkçe yeterdi ne de tüm dünya dilleri...

Elim altında kasılan omzuyla ayağa kalkan Hakkı, bizim serçeye doğru hamle yaptığında bir an korkmadım değil ama Hakkı için değil benim serçe Hakkı'yı parçalayacağı için...

Benim serçe nereden oluyordu lan...İyice kafayı yedik iyi mi? Kaşlarımı çatıp serçeye baktım. Bakmıyor bir karış boyuna Hakkı'ya resmen dikleniyordu ya...ölesim geliyordu arkadaş böyle güzel insanların varlığına ölesim geliyordu.

''Bana bak beni öyle üstüme yürüyüp kaş çatarak sindiremezsin... Al sevdiğim dediğin kadını buradan git... Sizin açtığınız yaralar öyle özürle geçecek türden olsaydı...Ooooo,bizim köye yol olurdu buradan be...of resmen çizgimden çıkardınız beni...'' 

Sonunda tuttuğum kahkahayı bıraktım anasını satayım.Yok, böyle hatun varsa da bana ilkti.Bu kızın köyde büyümüşse o köyün erkeklerine acırdım yeminle. Hakkı baktı olmayacak,Zeynep'in kucağında ki bebeğe uzanıp bana döndü.

''Adını Kadir koyduk...''

Ha..ne ... bu ne demekti? Benim adımı koyunca ne oluyordu? Madalya mı takmış oluyorlardı...Ah be eski dost,eskimeyen kardeş...can yaram...kolay mıydı be ihaneti unutmak..üstelik o mahkeme salonunda gözlerime baka baka inkar edişin o adamların bana saldırdığını...o kavgayı ilk onların başlattığını?

Kim kimi öldürmek isterdi?

Kolay mıydı lan öldürmek...??? Kolay mıydı bir insanın bedeninde 9 ayda büyüttüğünü senin saniyeler içinde aldığı nefesi kesmek... Değildi... Olamazdı.Öldürdüğün bir kere ,sen her gün ölürken değildi kolay... Ne yazmaya,ne çizmeye hiçbir boka benzemiyordu o kan...o renk..o kırmızı....

Poyrazoğlu - Kabadayı Serisi (3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin