14.Bölüm ''Neyi Arıyorsan,O'sun Sen...''

18.4K 1.2K 87
                                    

Merhaba...güzel ailem...nasılsınız? Kadir ve Ezo'nun mantılı bölümüne hoşgeldiniz..:)

Bu hafta bölümleri yazarken çok eğlendim ama bu bölüm Kadir'den duyduğunuz tüm iç çekmeler bendendi sanırım...Fazla bendi...

Medyaya eklediğim şarkıyla dinlemenizi tavsiye ediyorum...Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyor olacağım...Keyifli okumalar...:)



14.Bölüm ''Neyi Arıyorsan O'sun Sen...''


''En Güzel Deniz;

Henüz Gidilmemiş Olandır.

En Güzel Çocuk;

Henüz Büyümedi...

En Güzel Günlerimiz;

Henüz Yaşamadıklarımız...

Ve Sana Söylemek İstediğim En Güzel Söz;

Henüz Söylememiş Olduğumdur...''

Nazım Hikmet Ran


Her insan sınanırdı...

Hayatla...

Sevdikleriyle...

Kendiyle...

Öyle ya da böyle hepimiz sınanırdık.

Şüphesiz en ağırı sevdikleriyle olan imtihanıydı hele de o kişi babansa...kanın...canın...sana adamlığı öğreten ilk adamsa.Ben kendimi bildim bileli bir tek adamı örnek almış,bir tek ağacın gölgesinde büyümek istemiştim.Çok muydu bir çocuğun babasını istemesi?

Değildi...

Olamazdı...

O anı hiç unutmadım...Babamın son gülüşünü hiç unutamadığım gibi...son kez sarılışının sıcaklığı gibi.Oysa insan ne kolay unuturdu en sevdiklerini bile...ne kolay vazgeçerdi seviyorum dediklerinden...

Bir insan sizden yaptıklarınız için gitmişse o insanı anlamak lazımdı...ama o insan sizden zorla alınmışsa...

İşte tam da...bu anda Kadir değil Poyrazoğlu oluyordum.Masal'dan doğma,Serdar'dan olma Poyrazoğlu...Aklıma gelen Ahmet Kaya şarkısıyla içimde acıyan yerler kanamaya başladı...

'Yaprak döker bir yanımız,bir yanımız bahar bahçe'...

İnsan da öyle değil miydi? Bir yanın ne kadar dökerse döksün yaprağını diğer yanımız aynı hızda açıyordu dallarında çiçeklerini... Ama dökülen yapraklarınız sizden zorla koparılmışsa işte o zaman içinizde varolduğunu bilmediğiniz yanlarınız açığa çıkıyordu.

Oysa biz bir avuç topraktan yaratılmıştık ama mesele toprak olmak değil çamur olmamaktı.

''Kadir..oğlum...'' 

Başımı Veysel amcaya çevirdim.

''Bu kızcağıza yardım edip getirmişsin ama abisi her yerde bu garibi arıyor,eğer bulursa bu sefer yarım bıraktığını tamamlayacak.Kendim için değil de evladım...ama bu kızın gözünün yaşı bir türlü durmadı be oğul...''

Poyrazoğlu - Kabadayı Serisi (3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin