31 Temmuz 2015
18: 10
İSTANBUL / GÖZTEPE
Atamer ile Yasemin psikolojik danışmanlık merkezine girerlerken, Yasemin hala söyleniyordu.
" bayan olması şart sanki. Hani erkekdi. Çok uzmandı."
" adam tatile çıkmış. Hiç yapmadığın şeyleri yapıyorsun Yasemin. Bu kadar söyleneceğine gelmeseydin. Hem sen bana dün akşam ben gelmem diyordun"
" o terapistin kadın olduğunu öğrenmeden önceydi."
" yapma Yasemin. Neyse sonra konuşuruz"
İçeri girdiklerinde Seda'nın sekreteri karşıladı onları. Atamer.
" ben Atamer Deniz... Seda hanım ile randevum vardı."
" evet, altı buçuk randevusu. İçeride bir danışmanı var. Biraz bekleteceğiz. Seda hanım özellikle son seansa aldı sizi. Siz şöyle buyurun"
Diyerek koltukları gösterdi.
" teşekkür ederim" deyip bekleme salonunda oturup beklemeye başladılar. On beş dakika geçmişti ki Seda hanım geldi yanlarına. Atamer ile Yasemin ayağa kalktılar.
" merhaba ben Seda. Hoş geldiniz "
Seda orta boylarda esmer hoş bir bayandı. Kırk, kırk beş yaşlarındaydı. Atamer ve Yasemin ile tokalaştıktan sonra.
" isterseniz geçelim içeri."
Yasemin, Atamer'e baktı. Atamer
" asistanımın da içeride olmasını istiyorum... Lütfen "?
" aslında danışan ile danışman arasındaki sırdaşlık ilişkisi gereğince bir başkasını, çok gerekmedikçe almıyorum. Ama Faruk Bey durumunuzdan bahsetti. Sakıncası yok. Siz daha rahat hissedecekseniz"
Terapi odasına geçtiler. Atamer biraz heyecanlıydı. Odada ikili bir koltuk karşısında tekli bir koltuk vardı. Atamer
" ne yapacağım uzanacak mıyım"?
Seda güldü.
" yo lütfen oturun."
Yaseminde Atamer'e acı acı gülümsedi. Yasemin ile Atamer çiftli koltuğa, Seda da tekli koltuğa oturdu.
" buyurun sizi dinliyorum Atamer Bey"
" geçen sene bir olay oldu ve hafızamı kaybettim. Yani kısmen. Hatırlamak istiyorum"
" kaza mı? kavga mı? başınıza mı darbe aldınız"
" bilmiyorum" dedi Atamer. Yasemin;
" her hangi bir darp izi yoktu. Tahliller ve tomoğrofi de çekildi. İşin gerçeği Atamer'i hastaneye bırakmışlar. Ne bir kaza ne bir soygun."
Seda elinde kâğıda notlar alıyordu.
" peki, bu hafıza kaybı ne ölçüde. Neleri hatırlamıyorsunuz"
" hastaneye getirildiğim günün tamamı ve ondan evvel birkaç günün de kısmı zamanlarını. Hipnotizma ile hatırlayabilirim değil mi"?
" biz hipnoz tedavi diyoruz. Beyin muamma bir organ. Geçirdiğiniz bir şok ya da sarsıntı sonucu o hatıraları bir nevi gizli bir kasaya saklıyor. Beyin kendini korumaya alıyor. Bir darp ya da kaza olmadığını varsayarak böyle bir durum söz konusu olduğunu düşünebiliriz. Böyle vakalarda yüz de doksan sonuç alabiliyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
25 ( RA - MU )
Science FictionYÜZLEŞMEYE KORKANLARIN HAYATI KAOS'DUR... TEK ÇARE İSE KIYAM'DIR GERÇEK İLE YÜZLEŞMEYE HAZIR MISINIZ.... SINIRLARI ZORLAMAYA..... KENDİNİZİ AKILLI VE ÖZGÜR MÜ ZANNEDİYORSUNUZ..... İNANDIKLARINIZI SORGULAMAYA HAZIR OLUN.... HİÇ BİR ŞEY ESKİSİ GİBİ...