KAOS Bölüm 9

151 33 6
                                    

BÖLÜM 9

16 EYLÜL 2015

17.20

İSTANBUL CİHANGİR

Bir an sessizlik oldu odada. Sessizliği kapının çalan zili bozdu. Kemal kalkıp kapıyı açtı. Yasemin de kalktı kapıya yöneldi. Kemal içeriye giren adamı eliyle göstererek, yasemine;
" tanıştırayım, cemal Gürses"

Yasemin cemale baktı. Yüzünde onu suçlar gibi bir ifade vardı.

" nerelerdeydiniz cemal bey"

" istersen bir içeri girsin yasemin cemalin anlatacaklarını bir dinle"

Yasemin arkasını dönüp içeri geçti. Ardından da cemal ile kemal geçtiler. Faruk ile cemal selamlaştıktan sonra herkes oturmuş birbirlerine bakıyorlardı. Yasemin dayanamadı.

" biriniz başlayacak mı? Cemal bey siz başlasanız"

Kemal, yasemine bakıp

" yasemin bence biraz sakin olsan"

" kemal abi eğer daha evvel çıksaydı belki Atamer hala burada olacaktı"

Cemal sessizce takip ediyordu konuşulanları. Faruk da araya girdi.

" kızım bence cemali suçlamadan önce dinle."

Yasemin cemale baktı.

" kimseyi suçlamıyorum. Benim ki sadece ..."

" anlıyorum" dedi cemal. " anlıyorum ve hak veriyorum. Sevdiğin bir insanın kaybolmasını görmek nasıl bir şey biliyorum yasemin. Bende senin gibi sevdiğim birini kaybettim. Senin gibi olmasa da "

Yasemin biraz sakinleşmişti.

" kusura bakmayın. Yaşadıklarımdan sonra istemeyerek faturayı size kestim."

" bunların şimdi önemi yok. Şu an tek düşüneceğimiz şey Atamer'i kurtarmak"

Yaseminin gözleri ışıldadı.

" bu nasıl olacak"

Faruk araya girdi.

" cemal önce sen bir olayları bir anlat. Sakin kafayla tekrar bir dinleyeyim."

Yasemin heyecanla cemalin anlatacaklarını bekliyordu. Cemal derin bir nefes aldı.

"yasemin ben sizin gerçekliğinizde ki cemal değilim. Hoş artık hangimiz hangi gerçeklikte varız o da kafa karıştırıyor ya"

" nasıl bizim gerçekliğimizden değilsin"

" baştan anlatsam daha iyi olacak galiba... Benim gerçekliğimde Nergis kürtaj olmuş, murat on yedi yaşında bir trafik kazasında ölmüştü... Kazanın etkisiyle ben zor günler yaşadım. Kaza aklımdan hiç çıkmıyordu. Sanki murat ölmemiş, yaşıyordu. Aradan geçen yıllarda nasıl olduysa nergis ile yakınlaştık. Birbirimizi sevdik. Ama nergis bu ilişkimizi saklamayı yeğledi. Özellikle kemal bilmemeliydi. Gecen seneye kadar her şey yolunda gidiyordu. Yine aynı nöbetleri yaşamaya başladım."

" yani sen murat'ın ilk geçmişe gidip değiştirdiği gerçeklikteki cemalsin. Ama sen nasıl bu zamana kadar silinmeden..."

" dur bir bekle yasemin devam etsin adam" dedi kemal. Cemal devam etti.

"sonra birden diğer cemal çıktı karşımıza"

" hayda... Bu nasıl olabilir"

25  ( RA - MU )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin