KAOS Bölüm 12

126 30 2
                                    

BÖLÜM 12

18 NİSAN 1982

14.30

İZMİR / RUH VE SİNİR HAST. HASTENESİ.

Arabayı hastanenin önünde durdurdu.

" istersen bende geleyim"

Nergis kararlı bir sesle

" sen bekle... Biliyorsun seni gördüğünde daha çok sinirli oluyor" diyerek arabadan çıktı. Hastaneden içeri girdiğinde kafası türlü düşünceler ile doluydu. Koridorda yürürken hemşire ile karşılaşıp tebessüm etti. Hemşire

" nergis hanım sizinki gene huysuzluk yaptı "

" yine mi... odada mı gene"

" evet, isterseniz doktor ile görüşün"

" teşekkür ederim sevim hanım. Doktor yerinde mi"?

" evet, ... "

Nergis doktorun odasının kapısını çalıp içeri girdi.

" Nejat Bey merhaba"

" a nergis hanım. Hoş geldiniz."

" gene odaya alınmış. Durumu nasıl. Görmem mümkün olabilecek mi"?

" bugün için zor. Artık ilaçlara da tepki vermemeye başladı. Hastabakıcıya saldırmış. Mecburen odaya aldık"

" hastabakıcıya mı? Hiç böyle bir şey yapmazdı. En azından birkaç dakikalığına görsem. Belki ona iyi gelebilir"

" kapıdaki pencereden bakabilirsiniz. Ama yanına girmeniz onu daha çok tedirgin edecektir. Ben sizi yanına götüreyim hem de bilgi vereyim"

Nergis kaygı dolu gözlerle doktoru takip ediyordu. Üzüntüsü hat sefadaydı.

" bu nasıl olmuş"

"salonda diğer hastalar ile berabermiş. Yine kendi kendine konuşuyormuş. Bir ara bağırmaya başlamış. Hayali kişiyle..."

" aynı hayali kişi değil mi"?

" evet... Hayali kişiyle kavga ediyormuş. Hasta bakıcı gelip onu sakinleştirmeye çalışınca birden saldırmış"

Doktor ile nergis bir odanın önünde durdular. Kapıda küçük demir parmaklı bir pencere vardı. Nergis başını hafifçe pencereye yaklaştırdı. Kendisine zarar vermesin diye gömlek giydirilmiş genç bir erkek arkası dönük ayakta kendi kendine konuşuyordu. Nergis bu halini görünce üzüntüsü katlandı. Başını pencereden çekti. Arkasını dönüp uzaklaşmaya başlayacaktı ki bir ses ile irkildi.

" mesajı biliyorsun."

Nergis arkasını döndüğünde pencereden bakan genci gördü. Doktor da hayret ile izliyordu. Nergis pencereye yaklaştı. Delikanlı sakin görünüyordu.

" mesajı biliyorsun değil mi"?

" ne mesajı"

Birden genç adam bağırmaya başladı. Gözlerinde kızgınlık ve öfke vardı.

" mesajı biliyorsun değil mi. Mesajı biliyorsun değil mi"?

Doktor nergisin kolundan tutup uzaklaştırmaya başladı.

" nergis hanım kendinde değil. Demiştim size. Merak etmeyin oğlunuz yarın sakinleşecektir."

Nergis üzüntü ve keder ile hastaneden çıkıp arabanın yanına geldi. Arabaya bindiğinde üzüntüsü her halinden belliydi.

25  ( RA - MU )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin