25 KIYAMIN SONU
12 Ocak 2014
14.25
MISIR / KAHİRE
" kim bu Mustafa, adam tanıdık mı, okuldan mı?''
Mustafa Ekâbir, Ahmet Nasri'ye baktı.
" ya o kadar da önemli değil. Okuldandır, herkesi tanıyamam ki, değil mi hocam."
" oğlum adamı bende gördüm ve şimdi yok, tuhaf değil mi?''
Mustafa'nın az önceki telaşı gitmişti.
" farkına varmamışızdır. Adam buhar olup yok olacak değil ya. Çalışma odana gidelim. Sana sormam gereken bir konu vardı"
Ahmet Nasri Mustafa'nın hareketlerine bir anlam verememişti. Ahmet Nasri tekrar etrafına bakındıktan sonra;
" haklısın uçacak değil ya. İyi hadi gel benimle neymiş bu soracakların"
" tamam, sen git ardından da geliyorum ben"
Ahmet Nasri çalışma odasına girdiğinde, Mustafa Ekâbir'in yüzü gene değişmişti. Salonda etrafına bir kez daha bakındı ve kendi kendine söylendi.
" umarım söylediklerin doğru değildir"
Mustafa Ekâbir, Ahmet Nasri'nin peşinden çalışma odasına girdi. Ahmet Nasri;
" gel Mustafa, ne konuşacaktın benimle"
" şu Çin'deki antikacı... Fotoğrafları yolladı"
" yarın yollayacak... Çakal adam, kim bilir daha kimlerle temasa geçmiştir"
" bu işi bir an önce halletmemiz lazım ama ben derim ki bu hafta gideyim Çin'e"
" olmaz Mustafa, üniversitenin bütçesi belli, zaten diken üstündeyim, eğer gidersen adam fiyatı yükseltmeye bakar... Bence birkaç ay bekleyelim, eğer ilgilenmediğimizi sanırsa fiyatı bile düşürebiliriz"
" ya satarsa"
" Mustafa onun değerini ancak biz biliyoruz, kimse o parayı kolay kolay vermez... O da biliyor bunu ve özellikle yapıyor... Verebileceğimiz ücretin üstüne çıkamayız"
Mustafa düşünceliydi.
" tamam, birkaç ay daha bekleriz"
" senin kafanı meşgul eden bu mu yoksa az evvel konuştuğun adam mı?''
" o adam mı, yok canım... Şu MU kıtası... Bazen beni korkutuyor"
" otursana Mustafa"
Mustafa Ekâbir, Ahmet Nasri'nin karşısına oturdu.
" seni korkutan ne"
" bilmiyorum, eğer doğru ise ve insanlığın ilk başladığı yer ise, mantıksal olarak Adem ve Havva'nın da ilk geldiği yer demektir... Bu dinsel konular... Bazen bilim ile teoloji çok karşıt gibi"
Ahmet Nasri gülümsedi.
" nasıl karşıt"
" cennetten kovulan Adem ve tek hücreden gelen insan... Sanki birbirlerini ret eden iki konu gibi"
" teoloji, yani Tanrı bilimi, aslında bilimin kendisi, ama biz insanlar çarptırmayı seviyoruz"
" senin dininde söylemesi kolay,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
25 ( RA - MU )
Bilim KurguYÜZLEŞMEYE KORKANLARIN HAYATI KAOS'DUR... TEK ÇARE İSE KIYAM'DIR GERÇEK İLE YÜZLEŞMEYE HAZIR MISINIZ.... SINIRLARI ZORLAMAYA..... KENDİNİZİ AKILLI VE ÖZGÜR MÜ ZANNEDİYORSUNUZ..... İNANDIKLARINIZI SORGULAMAYA HAZIR OLUN.... HİÇ BİR ŞEY ESKİSİ GİBİ...