BÖLÜM 32
23 Haziran 2014
15.40
ANKARA / ODTÜ KONFRANS SOLONU
" ... Ve tarih boyunca insan bilimin sınırlarını keşfe çalışmıştır. Her bir ulaştığımız hedef diğer bir hedef için başlangıç olmuştur. Bilim ne kadar amacı gereği gerçeğe ulaşmaksa da bir o kadar da gizemin esiri olmuştur. Kimya, simya ile ya da fizik, meta fizik gibi ayrı yollar gibi gözükse de hep iç içe yürümüşlerdir. Bizler gerçeği ararız. Ve aynı zamanda ondan korkarız. Sorulması gereken en önemli soru ise, istediğimiz saf gerçek mi, ya da bilinçaltımızda yatan gerçeği bulma korkusu mu? "
Salonda herkes alkışlıyordu. Kürsüde Atamer, seyircileri selamladı. İçeri geçti. Yanlarına gelen profesörler bu genç profesörle tokalaşmak için yarışıyorlardı.
" Atamer Bey... Merhaba ben Cemal Gürses hatırlatınız mı? Telefonda konuşmuştuk "
" a merhaba... Faruk hocam da aradı sizden bahsetti nasıl yardımcı olabilirim size"
" Atamer Bey..."
" beyi kaldırsak. Lütfen adımla hitap edin "
" Atamer... Seninle acil konuşmam lazım "
"dün Amerika'dan geldim. Konferans için, yarında dönüyorum"
" biliyorum Atamer... Sadece senden yarım saatini ayırmanı istiyorum"
Atamer Cemal'in in bu ciddi ısrarı karşısında kayıtsız kalamazdı.
" Dinlenme odasına geçelim... İzninizle beyler "
Diyerek etrafındaki insanlardan ayrıldılar. Odada baş başaydılar
" oturalım, kimse yok artık abi. Abi diyebilirim sana dimi. Merakla bekliyorum"
" Atamer... Senin bir konu hakkında ki çalışmandan dolayı fikrini alacağım "
" abi meraklandırma beni "
" bir insan geçmiş ve gelecek arasında seyahat edebilir mi"?
" ilginç bir soru. Bu bir teori. Uzayda karadelik ile zamanda bir pencere açılması..."
" Atamer bildiğim klasik şeyleri anlatma. Okulda değiliz, sorum bu değil. Desem ki sana olasılık gerçeğinde ki kişinin bir şekilde silinmediğini ve yaşanan gerçeklik ile temasa geçtiğini söylesem ve bunu sana ispatlasam bana ne dersin?"
" bunu başkası söylese fazla içmiş ya da deli derim. Nasıl bir ispat bu "
" deliller yanımda, arabada. Müsait yere gidip inceleyebilirisin."
Atamer Cemal'e baktı. Bu onun için beklenmedik ve kaçırılamaz bir fırsatı. Bir çocuk kadar meraklı ve istekliydi.
"Eğer senin için bir sakıncası yoksa kaldığım otele gidelim ağabey, oda ev gibi... Ne yapacaksam bu kadar büyük odayı, koltuk takımı bile var. "
23 Haziran 2014
18.55
ANKARA / ÇANKAYA
Beş yıldızlı otelin süet odasında Cemal oturmuş, elindeki mektubu pür dikkat okuyan Atamer'i izliyordu. Atamer ayakta odayı bir baştan bir başa yavaş adımlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
25 ( RA - MU )
Science FictionYÜZLEŞMEYE KORKANLARIN HAYATI KAOS'DUR... TEK ÇARE İSE KIYAM'DIR GERÇEK İLE YÜZLEŞMEYE HAZIR MISINIZ.... SINIRLARI ZORLAMAYA..... KENDİNİZİ AKILLI VE ÖZGÜR MÜ ZANNEDİYORSUNUZ..... İNANDIKLARINIZI SORGULAMAYA HAZIR OLUN.... HİÇ BİR ŞEY ESKİSİ GİBİ...