15 Haziran 2014 / 1 GÜN ÖNCE
21.40
İSTANBUL / KURTULUŞ
Faruk evin dış kapısının açıldığını duyunca kapıya baktı ve içeri giren Atamer'i görünce şaşırdı.
" senin ne işin var burada"
Atamer valizini kenara koyup oturdu.
" asıl senin ne işin var"
" burada vakit geçirmeyi seviyorum... Heykelin yanında kendimi farklı hissediyorum"
" yakında buraya taşınacaksın, yenge ne diyor bu duruma... "
" hiç açma o konuyu... Sen bir hafta sonra gelecektin... Öyle demiştin bana evlat"
" öyleydi ama Yasemin de o hafta izne ayrılıyor ve benimle gelmek istedi. Oda buradayken biliyorsun buraya gelmem zor, bende..."
" sende iznini bir hafta erkene aldın... E o bir şey demedi mi?''
" Offff kadınlar işte, bazen anlamakta zorluk çekiyorum... Her şeyi duygusala bağlamıyorlar mı sinir oluyorum"
Faruk gülümsedi.
" yolculuk nasıl geçti aç mısın"?
" hem de çok, var mı bir şeyler"
Atamer kalkmaya yeltendi. Faruk ayağa kalktı.
" sen otur ben bir şeyler hazırlarım, şimdi gene mutfağı dağıtırsın"
" şu düzen hastalığın konusunda doktorlar ne diyor, çaresi yok muymuş"?
" ha ha ha çok komik... "
Faruk mutfağa geçtiğinde Atamer ayağa kalktı. Odada amaçsız dolaşıyor masada duran evraklara bakıyordu.
" gene kendini çalışmalara vermişsin" dedi yüksek sesle
" evet evlat... Ha, geçen günlerde yine kimi gördüm bil bakalım"
" nereden bileyim "
" Murat'ı "
" nerede gördün?"
" Cemal'i ziyarete gittiğimde "
" orada mıydı?''
" yok, sonradan geldi, adam tuhaf, galiba şüphelerimiz doğru çıkacak"
" Cemal en sonunda söyledi mi?''
" neredeee... ama onun bilip sakladığını düşünüyorum... Bak demedi deme aradığımız heykel onda"
" Cemal de mi"?
" hayır, Murat da... Ekmek arası yapıyorum... Domates de koyayım mı?''
Atamer yatak odasına geçti
" gene mi sandviç, başka bir şey bilmiyor mu bu adam"
" efendim"
" tamam dedim çok iyi olur"
Atamer yatak odasındaki gardolapı açıp içinden kutuyu çıkarttı, sonra salona getirip masaya koydu.
" işte yemeğin... Özel Faruk sandviçi, tarifi çok gizli ve leziz, yanında da çok sevdiğin mide düşmanı, asit bombası Cola "
" ya Allah aşkına peynir ile domates işte, neyse sağ ol hocam"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
25 ( RA - MU )
Ciencia FicciónYÜZLEŞMEYE KORKANLARIN HAYATI KAOS'DUR... TEK ÇARE İSE KIYAM'DIR GERÇEK İLE YÜZLEŞMEYE HAZIR MISINIZ.... SINIRLARI ZORLAMAYA..... KENDİNİZİ AKILLI VE ÖZGÜR MÜ ZANNEDİYORSUNUZ..... İNANDIKLARINIZI SORGULAMAYA HAZIR OLUN.... HİÇ BİR ŞEY ESKİSİ GİBİ...